20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 446225 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #720 på: 25. Nov. 2011, 18:22 »
Livet går videre, ja.

Men det er ikke bra om vi selger alle våre beste spillere så fort et bra nok tilbud kommer på bordet.

En ting er om spilleren selv har veldig lyst til å dra, da er det bare å slippe tak. Men om styret tvinger gjennom en overgang(Carroll), fordi de vil ha mere penger i kassa, da kommer vi aldri til å bli noe mer enn en springbrett-klubb.

Jeg, som resten her, har utrolig lyst til å se Newcastle United som en stabil topp 7-klubb i løpet av de neste 4-5 åra, men hva slags signaler sender vi ut om vi selger spillere med engang de har "blitt gode nok"?

Nå snakker jeg ikke bare om Tiote, for alt jeg vet så er det langt fra sikkert det blir noe salg i vinter evt til sommeren og kan godt være han ønsker seg til Chelsea, hvor han kan vinne trofeer. Noe som selvsagt er forståelig.

Jeg har også stor forståelse for at fotball også er business(uheldigvis), men hadde likt det om fotballen var det viktigste, not the other way around. Jeg vil holde med en fotballklubb, ikke et aksjeselskap.
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #721 på: 25. Nov. 2011, 18:30 »
Det er ikke noe vits å håpe på det, fordi det er ikke realiteten. Alle våre spillere er til salgs, så vi må i det minste forholde oss til de scenarioene som er mulige. Noe annet blir bare bortkastet tid og energi.
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 25. Nov. 2011, 18:53 »
Alle spillere er til salgs enten du heter Fagbregas eller Tiote, men det er måten en forholder seg i transfersituasjoner jeg håper klubben kan vise takter og litt form for ambisjon.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #723 på: 25. Nov. 2011, 19:33 »
Ambisjonene våre er blandt annet å flippe våre dyreste spillere for høyest mulig pris. Først når du har gjort deg inneforstått med det kan vi begynne å snakke om hvilke scenarioer som er realistiske. Jeg har en snikende følelse av at vår gode høstsesong kan føre til at vi priser våre spillere ut av markedet i januar.  Så jeg håper på det.

Foreløper januarvinduet uten at vi mister noen sentrale, er jeg strålende fornøyd. Det er jo innelysende at Pardew har konkrete føringer ovenifra om å bake inn salgsannonser i intervjuer knyttet til våre største spillere. Tiote er gullkalven som blir grooma for et januarsalg nå.  Vi får håpe ingen klubber biter på.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 26. Nov. 2011, 02:04 »
Nesten så jeg kunne godtatt 0 spillere inn så lenge vi holder på alle spillerne våre i januar..

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #725 på: 27. Nov. 2011, 10:25 »
Linket til Giroud igjen i L'Equipe. Glimrende spiller, men mtp at Maiga er så godt som klar er det vel mer sannsynlig at vi tenker fremover mot sommeren.

Mark Douglas kan faktisk fortelle at vi har blitt tilbudt ham, men takket nei - for nå.
« Siste redigering: 27. Nov. 2011, 11:10 av 17Parker »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 27. Nov. 2011, 12:05 »
Kjære vene! Jeg er nesten 100% sikker på at Giroud er en spiller som både går langt utenpå Maïga, og som passer oss bedre utifra behov. I tillegg er han ikke opptatt med noe Afrikamesterskap.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #727 på: 27. Nov. 2011, 13:07 »
Vi får stole på at carr vet hva han gjør :)

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #728 på: 27. Nov. 2011, 13:38 »
Tiote skrev jo under på en jævla 6.5 års kontrakt??? han kan jo bare ikke dra... eneste jeg tror drar i januar er Simpson, og jeg synes det er et tap det også...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 27. Nov. 2011, 14:11 »
Tiote skrev jo under på en jævla 6.5 års kontrakt??? han kan jo bare ikke dra... eneste jeg tror drar i januar er Simpson, og jeg synes det er et tap det også...

Er avhengig av budet. Spesielt hvis vi ligger rundt 4.plassen i januartider, tror jeg det skal et skremmende bud til for at vi skal selge. Og jeg tror som sagt ikke Tiote er en person som selv vil presse gjennom et salg.

Bare Colo signerer en ny kontrakt nå...

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #730 på: 27. Nov. 2011, 17:05 »
http://www.nufcblog.com/2011/11/27/newcastle-turn-down-giroud-maiga-deal-almost-complete/#more-107249

Virker som vi har takket nei til Giroud? Merkelig, da han virker som en spennende spiller! Og vi trenger jo en spiss under Afrikamesterskapet!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 27. Nov. 2011, 22:44 »
Og jeg tror som sagt ikke Tiote er en person som selv vil presse gjennom et salg.
Det trodde vi vel forsåvidt ikke om Carroll heller da. Så kan man selvfølgelig vurdere hvor mye han selv presset gjennom en overgang, men han strittet i hvert fall ikke imot. Og det tror jeg nok heller ikke Tiote vil gjøre, om det kommer så langt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #732 på: 27. Nov. 2011, 23:42 »

:thumbu: :thumbu: ::p ::p

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 27. Nov. 2011, 23:54 »
Hadde ingen anelse om at Obertan hadde det der i seg! Fantastisk ;D
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 27. Nov. 2011, 23:55 »