20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #450 på: 08. Nov. 2011, 23:26 »
Ja Mikael. Primært venstreback, men kan vikariere som stopper med stort (?) hell :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 08. Nov. 2011, 23:31 »
For meg er det svært viktig å også få inn en rendyrket midtstopper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #452 på: 09. Nov. 2011, 00:22 »
Enig der. Da har vi plutselig 4,5 midstopper som kan takle nivået i PL. Pieters/Ridgewell er da selvfølgelig den "halve".
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 09. Nov. 2011, 02:12 »
Har vi blitt linket til Onhua?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 09. Nov. 2011, 10:24 »
Synst vi burde sikte oss inn på et ungt stoppertalent, som vårt 3/4 valg på midtstopperplassen.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #455 på: 11. Nov. 2011, 14:31 »
Hva tenker folk om Lustig?

Følger ærlig talt lite med på norsk fotball, og enda mindre RBK, dog nok til at jeg vet at han er okey spiller. Registrerer at han er free agent til sommeren, og at bl.a Celtic, Fulham og Espanyol kunne tenkt seg han.. Han kunne vel vært en ok backup tenker nå jeg!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 11. Nov. 2011, 14:41 »
Fy og fy. Den lista over spillere jeg heller vil ha som back-up er så lang at tastaturet hadde gått varmt om jeg skulle skrevet den her.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 11. Nov. 2011, 15:33 »
Så fort skriver ikke du, det hadde derimot blitt veldig mye skrivefeil....

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #458 på: 11. Nov. 2011, 15:46 »
Fy og fy. Den lista over spillere jeg heller vil ha som back-up er så lang at tastaturet hadde gått varmt om jeg skulle skrevet den her.

Haha den er god. Som jeg sa, så har jeg ikke store oversikten over Rosenborg eller Lustig. Er jo litt derfor jeg posta det også, for å høre deres meninger!

Da stryker vi vel han glatt fra lista.. :P

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 11. Nov. 2011, 15:49 »
Regner med at det blir "splash the cash" nå i januar ettersom Newcastle håver inn penger på navnebytte på stadion fortiden. Stallen er tynn og det trengs forsterkninger om vi skal kjempe om å kunne komme ut i europa/topp 10.

Demba Cisse: Har vel en markedspris rundt 12 til 15 mill pund et sted. Ashley er sikkert villig til å betale 7 eller 8. (regner med de siste millionene Ashley hoster opp kommer fra navnebytte slik at dette i teorien er en done deal.)

Pieters: Igjen er vi nok et stykke unna hva PSV vil ha. Sikkert 2-3 millioner pund. Heldigvis holder vår kjære styreformann ord og sammen med Ashley hoster de opp de 2-3 siste millionene slik at også denne overgangen går i boks.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 11. Nov. 2011, 15:51 »
Så fort skriver ikke du, det hadde derimot blitt veldig mye skrivefeil....

Useriøst!  :offtopic:

Det går sikkert ikke an å ha forskjellige oppfatninger av den sutrete svensken, men for meg er han rett og slett ikke noe mer enn en litt over middels tippeliga-back med et altfor stort ego.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 11. Nov. 2011, 16:01 »
Hva tenker folk om Lustig?

Følger ærlig talt lite med på norsk fotball, og enda mindre RBK, dog nok til at jeg vet at han er okey spiller. Registrerer at han er free agent til sommeren, og at bl.a Celtic, Fulham og Espanyol kunne tenkt seg han.. Han kunne vel vært en ok backup tenker nå jeg!

Stoor som også var god i RBK klarte jo aldri å komme inn i varmen i Fulham.
Blir bare feil og rart om vi skal kjøpe en back som er laaangt dårligere enn Simpson når vi ønsker å bytte ut Simpson med en bedre back.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #462 på: 11. Nov. 2011, 17:57 »
Veldig Sant det Thomas. Jeg tenkte jo mest på at han var Free Agent. Jeg har absolutt ikke trua på at han kan utfordre Simpson på backplassen, don't get me wrong!

Når det er sagt, så skal jo vi ha såpass store økonomiske muskler at vi ikke trenger å fly etter Free Agents fra Tippeligaen.

Krysser fingrene for at hvertfall Pieters kommer inn i januar, da ser det enda bedre ut forsvarsleddet vårt. Tror ikke vi skal håpe på stort mer enn en januar-signering for å være ærlig, selv om det hadde vært positivt med en spiss også!

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #463 på: 11. Nov. 2011, 21:48 »
Linka med Kalou? Kva tenker vi om han?? Han er vel langt bak i køen i Chelsea. Eg har ikkje helt følelsen på at det er han vi trenger mest, og i tillegg ikkje jævlig billig sidan det er Chelsea.  :thumbd:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 11. Nov. 2011, 21:56 »
Potensiell kompis til Tiote det:) Passer bra inn i gruppa vår tror jeg!

Er vel kanskje mer en typisk 4-3-3 spiller som ikke kan være ving i 4-4-2 alla Trond Olsen:p

Men i et 4-2-3-1 passer han nok inn:)