20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 447584 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #435 på: 05. Nov. 2011, 22:55 »
Jeg er rimelig sikker på at Ranger kommer til å sitte ut kontrakten i newcastle. De burde få advokater på saken asap, og sparke ham så fort han begår et nytt lovbrud. Jeg er temmelig sikker på at det hadde latt seg gjøre allerede nå. han har vell 3 saker som skal opp for retten?

Han er ikke verdt frokosten i brakka engang. Få ham ut, og la andre spillere få sjangsen på b-laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 06. Nov. 2011, 00:14 »
Ranger må og bør sendes ut på lån i januar.

Simmi

• Gjest
« Svar #437 på: 06. Nov. 2011, 00:17 »
Nei, han bør vi kvitte oss med. Makan til idiot.

En ting jeg kom til å tenke på i dag, er hvor mye mer attraktivt det blir å komme til klubben vår i Januar! :thumbu: Både med tanke på tabellplasseringa og på lagmoralen, men også med tanke på hvor varmt folk snakker om klubben fortiden. Kanskje dette kan lokke blant annet Marvin til klubben  :drool:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 06. Nov. 2011, 01:25 »
Har ikke lyst til å avskrive han helt enda!

Han er enda ung og tydligvis vanker han med folk han burde holdt seg unna!

Et lån i championship for en klubb han hadde spillt fast for kunne vært bra for han.

Ellers er jeg enig at det kan se bra ut i forhold til neste vindu med tanke på hvor vi ligger på tabellen og mye positiv omtale.

Håper enda på Demba Cisse jeg :wink: Føler han er en type som kan slå til fra kamp nummer 1 uten at han trenger mange mnd. på å tilvenne seg fotballen i PL.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 06. Nov. 2011, 02:44 »
Ja, han er en ung og lovende spiller. Ja, han omgir seg med folk han burde holde seg unna. Men når skal denne gutten lære, og hvor lenge skal vi vente på at han innser hva som kreves for å bli en god fotballspiller? All den tid han gang etter gang etter gang etter gang havner i politiets søkelys og preger forsiden på The Sun, så vil han aldri være noe annet enn "promising". Og snart er han ikke lenger så ung lenger heller. Før denne sesongen fikk han beskjed av Pardew om å skjerpe seg, hvis han skal ha noe håp om å spille for a-laget. Men i høst har han jo stadig vekk havnet i politiets og medias søkelys for all the wrong reasons. Han har kjørt i fylla, han har overfalt folk på gata. Bare dager etter å ha fått trene med a-laget igjen, så blir han arrestert av politiet for å ha vært synlig beruset og oppført seg dårlig. Hvor lenge skal vi vente på at den gutten skjerper seg? All den tid han stadig vekk blir arrestert av politiet for mindre forseelser, så er han et elendig forbilde for de andre unge spillerne i klubben, og han gir klubben et dårlig rykte. Hvor lenge skal det få fortsette? Hvor lenge kan klubben finne seg i sånt?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #440 på: 06. Nov. 2011, 03:04 »
Ranger må og bør sendes ut på lån i januar.

Han bør ikke sendes på lån, han burde sendes med en ènveis billett rett til....ja....VEKK!
Hva vi skal med en som blir arrestert 3 ganger for bullshit på noen få uker/par måneder skjønner ikke jeg.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 06. Nov. 2011, 04:26 »
Helt enig, hva er dette for noen signaler å gi til de andre unggutta våre. Pælm ham ut som et eksempel!!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #442 på: 06. Nov. 2011, 09:42 »
Mtp hva Joey og Jose ble solgt på grunn av, så tror jeg Ashley kvitter seg med Ranger for godt i januar. Enten blir han solgt, eller så frigis han fra kontrakten.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #443 på: 06. Nov. 2011, 11:19 »
La oss pakke inn Ranger og gi han bort som julegave til Steve Bruce... 8)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #444 på: 07. Nov. 2011, 13:02 »
WBA siktar seg inn på Nedum Onuoha i januar. Prisen er antatt å vere mellom 3 og 4 mill pund. Håpar vi kan vere ein contender, no som JB er vekk. Anvendelig og dyktig. Flott backup for Saylor og Colo, og ein meget habil konkurrent om backplassane til Raylor, Simmo og Santon.

Bruk entusiasmen og seriestarten vår til å lokke gode prospects! Sjansen har ikkje vore betre på lenge!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 07. Nov. 2011, 13:07 »
Navnene fra gårsdagens ryktebørs var vel, om jeg husker riktig, Luuk de Jong og Modibo Maïga (Sunday Mirror) og Junior Hoilett (People). Sistnevnte hadde vel også en notis om at Chelsea er ute etter Sammy, så det er vel kanskje ikke den mest seriøse kilden.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #446 på: 07. Nov. 2011, 13:33 »
People snakkar også om ein kamp (nok ein gong med WBA) om Ridgewell i januar. Rundt 2 mill pund. Heller Onuoha enn Ridgewell for min del, men sistnemnte er også kurant. Vi må i alle fall ha fleire menn i den lagdelen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 07. Nov. 2011, 13:38 »
Enig der. For meg er det 1. Onuoha 2. Pieters 3. Ridgewell. Men er relativt fornøyd om vi får en av disse, uansett hvem det er.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 08. Nov. 2011, 03:46 »
Funker Pieters både som back og stopper?
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 08. Nov. 2011, 07:38 »
For meg er 1. Pieters 2. Onuoha 3. Ridgewell.