20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443629 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #390 på: 02. Nov. 2011, 14:50 »
Mancini er villig til å gi Tevez ein ny sjanse dersom han ber om uskuldning  :thumbd:

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #391 på: 02. Nov. 2011, 16:57 »
Tevez tjener vel nærmere 180-200.000 i uken, så tror det er glemmesak.

Jeg følger litt med på fransk fotball, og jeg er ikke så veldig overbevist over Maiga. Cisse i Freiburg er imo et bedre alternativ. Men Pardew & Co har vel rimelig grei oversikt.  :)
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 03. Nov. 2011, 11:05 »
Feil tråd for Tevez, han sorterer under "Spillere vi IKKE har sjanse" på. Hadde vi hatt en "Spillere vi IKKE vil ha til klubben"-tråd så hadde han passet der også.

Takk.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 03. Nov. 2011, 11:07 »
Så over til Maiga som fortsatt linkes til klubben. Er det egentlig spilleren Newcastle trenger på topp nå?
Jeg uttaler meg om en spiller jeg ikke har sett spille, men sånn jeg har oppfattet det er han nokså lik Ameobi, Ba og Best, og er det akkurat det vi trenger? Jeg mener nei jeg da. Jeg vil heller ha "en bedre Løvenkrands" sagt på en enkel måte

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #394 på: 03. Nov. 2011, 11:23 »
Hvor like Ameobi, Ba og Best er vet jeg ikke men... Har ikke sett Maiga selv så kan ikke uttale meg så veldig.Jeg har et inntrykk av at han er litt lik Ameobi, men med bedre teknikk og tempo? Usikker her altså!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #395 på: 03. Nov. 2011, 11:29 »
Vel, en Ameobi med mer stabilt god form er jo ikke å forrakte... eller?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #396 på: 03. Nov. 2011, 11:31 »
På tross av at "en Ameobi med mer stabilt god form" ikke er å forakte, så vil jeg si meg enig med chickenman her. Vil heller ha en bedre versjon av Løvenkrands, da det vil passe laget mye bedre per dags dato. Ser for meg at det vil gi oss bedre og mer forskjellige valgmuligheter på topp!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 03. Nov. 2011, 18:47 »
En liten innvending - jeg syns spillere vi ikke har sjans på er en usedvanlig unødvendig, unødvendig og teit tråd.
Avsporing slutt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 03. Nov. 2011, 19:58 »
Fortsettelse: Jeg er helt enig.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #399 på: 03. Nov. 2011, 20:04 »
Ser vi er linka til Moussa Sow  :wink:. Han er 24 år og scorte 21 mål i leauge 1 viss eg leste riktig. han ble selt til Lille for 5 millionar ero, så eg trur han blir ikkje så dyr 8). han tenker eg å se i newcastle så har vi senegal duo, og så kan vi kjøpe cisse og slik det blir senegal trio :thumbu:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 03. Nov. 2011, 20:11 »
Det er vel en viss overhengende fare for at det han har prestert i Lille gjør at prisen kan bli noe stivere enn det de betalte for han...

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #401 på: 03. Nov. 2011, 20:16 »
Det er vel en viss overhengende fare for at det han har prestert i Lille gjør at prisen kan bli noe stivere enn det de betalte for han...

Så kan vi bruke Best og Lövenkrands under afrikamesterskapet :thumbd:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 03. Nov. 2011, 20:17 »
Ser vi er linka til Moussa Sow  :wink:. Han er 24 år og scorte 21 mål i leauge 1 viss eg leste riktig. han ble selt til Lille for 5 millionar ero, så eg trur han blir ikkje så dyr 8). han tenker eg å se i newcastle så har vi senegal duo, og så kan vi kjøpe cisse og slik det blir senegal trio :thumbu:

Moussa Sow er jo et monster. Er nok interresant for større klubber enn oss derssverre...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 03. Nov. 2011, 20:19 »
Hva tenker folk om Bassong? Han er langt fra start 11, og sier til Skysports at han vil vekk.

Har vært lite rykter rundt forsvarsspillere den siste tiden, selv om nesten alle her tror/håper at vi kommer til å kjøpe en stopper. Ridgewell hadde vært et bra spiller bak Colo og Taylor. Han virker å være CH`s mest betrodde mann. Har spilt 14 kamper i år. Har også europaleagueerfaring. forresten utrolig gøy for CH at birmingham kan gå videre i europaleague.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 03. Nov. 2011, 20:25 »

Så kan vi bruke Best og Lövenkrands under afrikamesterskapet :thumbd:

Tror ikke vi skal være så altfor "bekymret" over at Sow eventuelt er den spissen som kommer inn, og uansett så har vi vel et par blad Ameobi som jeg håper er før Løvenkrands i køen.