20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443251 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #180 på: 28. Sep. 2011, 16:17 »
Ja, selvsagt må både Best, Ba og Barfa lang foran i køen. Muligens Amøba også. ;)

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 28. Sep. 2011, 16:26 »
Snakk om at Tevez får sparken i City, hvorfor ikke hente han på free transfer? ;D

Overbetalt primadonna med større ego enn laget tilsammen? nei takk
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 28. Sep. 2011, 16:33 »
Snakk om at Tevez får sparken i City, hvorfor ikke hente han på free transfer? ;D

Håper du skjønte at det var en spøk. :P Vi hadde ikke hatt råd til lønna uansett, og sikkert mange større klubber enn oss som tilbyr han kontrakt.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #183 på: 28. Sep. 2011, 16:44 »

Håper du skjønte at det var en spøk. :P Vi hadde ikke hatt råd til lønna uansett, og sikkert mange større klubber enn oss som tilbyr han kontrakt.

ja tror nok han er "litt" over lønnstaket vårt
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #184 på: 28. Sep. 2011, 17:07 »
Hans lønning er nok til å dekke omtrent hele førstelaget vårt ;)

Tevez er som en kreftbyll i City. Bli kvitt - jo før jo bedre. Ingen spiller i verden er god nok til å forsvare en slik negativ innvirkning på klubben.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 28. Sep. 2011, 17:35 »
Det er så tåpelig at det er vanskelig å beskrive. En ting er å være kontroversiell som Barton, ifølge noen sarte sjeler dumt, mens andre syns det er et friskt pust - men fyfaen, når du er fotballspiller skal du gjerne også like den delen av jobben din best hvor du tar på deg drakta og får leke med ball. Tevez er så patetisk at jeg har vansker med å beskrive det. Kan likegreit legge opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #186 på: 28. Sep. 2011, 17:39 »
Spot on

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 29. Sep. 2011, 10:07 »
Du er en av de fornuftigste her inne Kristoffer, men bare 99% av tiden. Du trenger på ingen måte å være en sart sjel for å mene at Barton blir FOR kontroversiell. That being said, jeg skal selvfølgelig ikke nekte deg å være fan av fyren. ;)

Videre er selvfølgelig heller ikke Barton i nærheten av å være like kontroversiell som Tevez, men han er heller ikke i nærheten av å være en like god fotballspiller, og da går jo i bunn og grunn regnestykket opp i opp.

Hva gjelder Barton så savner jeg ikke lenger å ha en tikkende bombe i Newcastle-drakt utpå banen, så lenge laget produserer resultater uten ham.

Tevez på sin side er vel nå pokker så avhengig av et miljøskifte. Aller helst så bør han vel komme seg tilbake til Sør-Amerika, og aller helst Argentina, men det vil i såfall svi KRAFTIG på lønningsseddelen. Ellers blir det vel en tur til Italia, eller Spania, hvis lagene med økonomiske muskler nok til å hente ham mener det er verdt risikoen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #188 på: 29. Sep. 2011, 10:50 »
Det er bare Real som har råd til å hente han tror jeg. Vel Barcelona og antar jeg..

Tror nok han kan temmes der nede. Se på Adebayor, han ble jo som en snill hundevalp.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 29. Sep. 2011, 11:01 »
Du har de nyrike klubbene på kontinentet da, Malaga og PSG, begge vil vel "ha mer bruk for ham" også, enn de to store i LaLiga. Vet ikkenøyaktig "hvor rike" QPR plutselig er blitt, men Tevez har vel langt på vei brent sine bruer i England uansett.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #190 på: 29. Sep. 2011, 11:35 »
He he, QPR ja..  Barton og Tevez? Tror nok 250.000 i uka blir litt vel tungt å svelge, selv for QPR.

Når det er sagt: Barton på 100.000 i uka vs. Tevez på 250.000 i uka. Vet hva jeg synes er sykest :P

Malaga med Pellegrini og Tevez kunne ha blitt skummelt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 29. Sep. 2011, 11:41 »
Hehe - jeg dro den med Barton fordi andre mennesker her inne stadig kommer med motsatte stikk mot kjære Joey - så jeg kan vel ikke dy meg iblant. Du skjønner da det ;)
Forøvrig syns jeg jo at denne tikkende bombet er massivt overvurdert for en fyr som vel ble utvist en eneste gang for oss forrige sesong :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 29. Sep. 2011, 14:50 »

Må si det er litt ironisk at det står "Respect" på veggen bak Tevez :P

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #193 på: 29. Sep. 2011, 14:51 »
Respect teh Tevez...

Sikkert det det står for ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 29. Sep. 2011, 15:01 »
Forøvrig syns jeg jo at denne tikkende bombet er massivt overvurdert for en fyr som vel ble utvist en eneste gang for oss forrige sesong :)

Nå strekker vel det tikkende bombestempelet seg noe lengre enn røde kort på banen da, uten at vi behøver å gå i debatt på hva det innebærer. Etter min mening fortjener Barton stort sett mye tyn, selv om endel ting er litt ute av proporsjoner. Å mens Tevez faktisk ikke får nok. Forkastelig opptreden spør du meg, kan døpe han om til Le Sulk eller Carlos Pe Emm Ess Tevez!