20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443475 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #45 på: 02. Sep. 2011, 12:51 »
Fortsatt ikke på nivå med Tayls.
Lundekvam nevnte dette under en sending forrige sesong - tror muligens det var etter at Tayls scora mot Chelski på overtid på Stamford. Enkelte forsvarsspillere har denne fandenivolske innstillingen på offensive dødballer som gjør de livsfarlige. Steven Taylor og Vidic er helt klart slike spillere - Lundekvam dro frem seg selv som en av disse som ikke var det. Jeg hadde nok følt at vi hadde vært mer målfarlig med Tayls på topp enn Løvenkrands ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Sep. 2011, 13:39 »
Fortsatt ikke på nivå med Tayls.
Lundekvam nevnte dette under en sending forrige sesong - tror muligens det var etter at Tayls scora mot Chelski på overtid på Stamford. Enkelte forsvarsspillere har denne fandenivolske innstillingen på offensive dødballer som gjør de livsfarlige. Steven Taylor og Vidic er helt klart slike spillere - Lundekvam dro frem seg selv som en av disse som ikke var det. Jeg hadde nok følt at vi hadde vært mer målfarlig med Tayls på topp enn Løvenkrands ;)

Konge av Lundekvam. Husket han til slutt scoret på en corner for Southampton, mens gordon Strachan var manager der. Strachan ble spurt om dette etter kampen og svarte noe sånn som at Lundekvam hadde vært med i feltet på 2700 cornere før han endelig scoret ett, og at det sannsynligvis ville vært større sjanse for at det ble mål etter corner hvis det lå en tømmerstokk inne i feltet i stedet.  ;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Sep. 2011, 15:07 »
Toon chiefs have instructed their scouts to source players in three positions for the New Year window ? at full-back, centre-back and up front.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Sep. 2011, 15:22 »
En liten utdyping av forrige innlegg:

Vi kommer muligens til å følge med på Maiga og Roux.
Vi ser etter en midtstopper.
Vi ser etter en erstatter til Simpson.

og sist men ikke minst -
The club?s recruitment team has been told to put together a list of players with six months left on their contracts.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Sep. 2011, 15:35 »
Ja, det skulle tatt seg ut om vi faktisk brukte penger på nye spillere.

Hvis en spiller først har 6 måneder igjen av kontrakten sin, så skyldes det enten at han er desperat etter å komme seg vekk fra sin nåværene arbeidsgiver, hans nåværende arbeidsgiver ønsker å bli kvitt spilleren eller han er for gammel.

Jeg er skeptisk til å signere Bosman-spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Sep. 2011, 15:56 »
Ja, det skulle tatt seg ut om vi faktisk brukte penger på nye spillere.

Hvis en spiller først har 6 måneder igjen av kontrakten sin, så skyldes det enten at han er desperat etter å komme seg vekk fra sin nåværene arbeidsgiver, hans nåværende arbeidsgiver ønsker å bli kvitt spilleren eller han er for gammel.

Jeg er skeptisk til å signere Bosman-spillere.

Eller at han er så god at han mener han er klar for større klubber, jamfør Enrique. Men jeg ser poenget ditt.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Sep. 2011, 16:01 »
Nå er det vel slik at det kommer til å komme opp mange nye navn come january, men jeg vil veldig gjerne at vi ser nærmere på muligheten for å hente Onohua. Kan ikke fatte hvorfor vi ikke hentet han på deadline-day da det virker som han var mer enn tilgjengelig for lån. Han vil fungere som cover langs hele back-linja, er ung talentfull og ikke minst en smart spiller. Har de rette holdningene og virker også å ha ganske gode offensive kvaliteter. Virker som han er ute i kulden i stjernespekkede City og vi kan være et glimrende utgangspunkt for en spiller som vil ta nye steg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Sep. 2011, 17:25 »
Iflg dette, som ble postet i Simpson-tråden, så ser det ut til at Newcastle iallfall har fulgt med på Onuoha:

'On the right-back front, a temporary move for former Sunderland loanee Nedum Onouha was one possibility discussed by United. Chelsea starlet Ryan Bertrand was also considered.'

Kilde: Sunday Sun.

Er enig i at det er merkelig at Onuoha ikke fikk en ny arbeidsgiver i sommer, eneste jeg kan tenke meg er at lønnskravet hans etter å ha spilt i City kanskje er nok til å skremme vekk en del klubber?

Ellers helt enig i at Onuoha hadde vært en ypperlig "forsvarspotet" å fått inn.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Sep. 2011, 21:53 »
Hadde nok fort vært førstevalget på HB ja, samtidig som han ville vært, ganske klart, vår tredje beste stopper.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 12. Sep. 2011, 14:10 »
Vil mye heller ha en venstre back så flytte santon over på høyre.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #55 på: 12. Sep. 2011, 15:06 »
http://www.tv2.no/teksttv

Der glapp den skotske Rooney?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 12. Sep. 2011, 15:21 »
Vil mye heller ha en venstre back så flytte santon over på høyre.

+1!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Sep. 2011, 15:47 »
Hvis vi trenger ving i januar, håper jeg vi vurderer Scott Sinclair! Ligner på en yngre versjon av Ashley Young. Ellers virker Swanseas andre ving, Nathan Dyer, også ganske spennende. Utrolig rask. Men tviler på at Dyer er god nok for vår første 11. Det synes jeg derimot Sinclair er.

Peter

• Gjest
« Svar #58 på: 12. Sep. 2011, 15:54 »
Er veldig keen på Sinclair! Han bøtta inn med mål i nPC for Swansea ifjor, og har spisskompentanser vi sårt trenger. Han er jævla rask, og hadde vært glimrende å bruke i tospand med de tunge target spissene våre. Husker også et mål av han ifjor, da han driblet over halve banen og scoret!
Han er også veldig anvendelig og kan spille både spiss og ving.

Dyer hadde vært en brukbar backup spiller, men synes han ligner for mye på Routlegde. Liten, svak spiller, som dribler seg mye bort og tar feil avgjørelser i forhold til å spille ball, skyte eller legge inn.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 13. Sep. 2011, 13:49 »
Håper vi henter Cisse og Pieters. Og det tidlig i Januar.
Santon over på høyre og Cisse inn for Amøba.

Ut kan vi slenge hip-hop artisten vår på topp, før han buster en cap i hue på noen og vi havner i media igjen. Smith kan kjøsse seg.

Løven vil jeg beholde frem til sommeren hvertfall.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...