20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443577 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #60 på: 13. Sep. 2011, 14:16 »
Nei takk. Pistol-pete kan dra til helvete.
Og det å starte Shola, hva faen? Skandale rett og slett. Ubrukelig spiller. Og Ryan taylor er bare helt tragisk. Vi trenger en spillende venstreback KJAPT.
Hvis vi tar 10 poeng til frem til jul er jeg kjempefornøyd. Men jeg tviler.
If it has tits or wheels, count on problems!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Sep. 2011, 14:32 »
Pistol-Pete er rævva, liten tvil, men når det tar 12mnd (som det nå blir) å få inn en spiss (ja jeg vet vi har Ba), så er det greit å ikke selge alt vi har fremover heller.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 13. Sep. 2011, 15:08 »
Pistol-Pete er rævva, liten tvil, men når det tar 12mnd (som det nå blir) å få inn en spiss (ja jeg vet vi har Ba), så er det greit å ikke selge alt vi har fremover heller.

12?`Er det ikke et vindu rundt januar hvor vi kan hente nye spillere?
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 13. Sep. 2011, 15:15 »
Ja, og det var i januar Carroll ble solgt, var det ikke?
Ergo, 12 måneder. Ett år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 13. Sep. 2011, 15:19 »
Åja, sånn ja. Trodde han mente at vi måtte venter 12 måneder fra sommerens overgangsvindu.
Nei.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 14. Sep. 2011, 00:06 »
ønskeliste til jul.

Ny spiss.

Om jeg har vært snill nok, og nissen slenger på en høyre back og en god ving, så går det også greit. Men pri nummero uno, er ny spiss. Ellers blir det her en fryktelig lang sesong. (Det er en fordel om han er en kjapp bakromsspiss da, vi kan ikke fortsette å klone Ameobi).
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 14. Sep. 2011, 00:19 »
Om jeg har vært snill nok, og nissen slenger på en høyre back

Høyreback? De har vi nok av.. Vi trenger en VENSTREBACK.. vi har allerede 3 backer som er i utgangspunktet best på høyre, og 0 på venstre..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 14. Sep. 2011, 11:18 »
Etter hva jeg har hørt er forskjellen på venstre og høyre minimal, om det i det hele tatt er en forskjell der, for Santon. Synes vi skal la Santon bli litt varm i trøya før vi konkluderer med at han SKAL spille der eller der. NUFC omtaler han konsekvent som venstreback. Det er nok ikke bare fordi de har kjøpt han inn til å dekke den posisjonen. Det må være fordi de mener han er best der. Konklusjonen min er at vi godt kan få inn en back til, men hvorvidt vedkommende er best på høyre eller venstre er samme faen for meg, så lenge han er god nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 14. Sep. 2011, 13:23 »
Vi trenger backup på venstre ihvertfall selv om vi regner Santon som venstre, ettersom både Raylor og Simmo burde spille høyre. Da hadde det vært bra med ny venstreback, og flytte Santon over på venstre når vedkommende blir skada.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 14. Sep. 2011, 17:45 »
Er jo ikke for gale å inntil videre ha Raylor høgreback. Har bevist til no at han duger når det trengs.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #70 på: 14. Sep. 2011, 18:18 »
Er jo ikke for gale å inntil videre ha Raylor høgreback. Har bevist til no at han duger når det trengs.

??? ???

Vingen på Raylors side blir jo på forhånd kåret til banens beste vil jeg si. Er helt uenig, han er ubrukelig til alt annet enn frispark.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 14. Sep. 2011, 19:04 »

??? ???

Vingen på Raylors side blir jo på forhånd kåret til banens beste vil jeg si. Er helt uenig, han er ubrukelig til alt annet enn frispark.

Dette. Folk har latt seg blende av to flotte mål. Han er en forferdelig forsvarer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 14. Sep. 2011, 19:24 »

??? ???

Dette. Folk har latt seg blende av to flotte mål. Han er en forferdelig forsvarer.

Beklager ! Mente som backup på venstreback, som svar til thomashaer sitt innlegg ! :) Selvfølgelig skal vi ikkje bruke Raylor fast når vi har Santon.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Sep. 2011, 19:32 »
Raylor er ikke god nok som backup heller. Holder man ikke nivået, så holder man ikke nivået.
Å ha han som backup insinuerer å ha han som et faktisk alternativ. Jeg mener han til nøds kan brukes i cup-kamper. Det holder ikke.
Jeg mener vi må ha en ny venstreback, og Shane ferguson som backup.
Santon på høyreback, og Danny Simpson som backup.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 14. Sep. 2011, 19:33 »
Santon er ambidexteriøs så tror han greit kan fungere på en venstreposisjon slik Joakim er inne på. Jeg har ingen tall på hvilken posisjon han har spilt mest i, men det er blitt en del kamper på venstreback etter det jeg har forstått.

Dekning trenger vi på både høyre og venstre. Selv om jeg får grå hår av Simpson til tider mener jeg han er et betydelig bedre alternativ enn Ryan Taylor på høyresiden. Raylor er ikke helt ubrukelig mener jeg, men han virker litt for avhengig av støttehjul fra vingen samt endel andre begrensninger.

Ser helst at vi driller inn:
Santon - Coloccini - Taylor - Simpson