20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 447281 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #30 på: 02. Sep. 2011, 00:01 »
Sov godt!  :)

Ja jeg mente bestemt at han klarte seg godt i den posisjonen. Utover spill så har han 9 mål på to år som jeg mener er godkjent i en klubb som Birmingham.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 02. Sep. 2011, 00:09 »
Vi trenger jo egentlig en hodespiller som kommer opp på cornere. :) Eneste jeg kan komme på i klubben som kan score på corner akkurat nå er Saylor.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Sep. 2011, 00:33 »
Hvis vi snakker utelukkende forsvarsspillere ville jeg lagt til Williamson og Colo. De har vel scort et par mål i året for oss og andre klubber. De bør egentlig være istand til å score endel mer, men Taylor er nok den mest målfarlige av de iallefall.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Sep. 2011, 00:46 »
Taylor er helt klart den beste forsvarsspilleren vi har på offensive dødball. Colo er ikke den råeste i luftrommet. Han kommer gjerne opp, men klarer sjelden å få styrt headinga når det er store klynger av folk. Williamson burde scora flere mål i fjor, men var mye dårlige avslutninger fra han. Colo sin scoring mot spurs var forresten legendarisk, er bare klasseangripere som gjør sånt :)

En av de tingene vi er dårligere på nå enn i fjor er offensive dødball. Carroll var helt enorm der, mens Nolan var veldig smart og Joey visste hvor han skulle legge ballen til de to. På en annen side er vi nok styrket i andre faser av spillet, som kontringer etc. Uten at jeg skal lage noen diskusjon av det her.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Sep. 2011, 00:50 »
Colo hadde noen bra sjanser på et par innøvde dødballer i fjor, hvor han sto utenfor sekstenmeteren. Hadde vel en hel/halv volley i treverket, meer jeg og huske.
Nei.

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 02. Sep. 2011, 01:09 »
Colo hadde noen bra sjanser på et par innøvde dødballer i fjor, hvor han sto utenfor sekstenmeteren. Hadde vel en hel/halv volley i treverket, meer jeg og huske.

Var det ikke da han headda ballen????

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. Sep. 2011, 01:15 »
Heading fra 16 metern i tverrliggeren mot Wigan, på et innøvd cornertrekk. Ville vært en drømmescoring det!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Sep. 2011, 01:45 »
Det stemmer selvfølgelig. Menbrukte den varianten to ganger som jeg kan huske, muligens mer og. Og ja, det var veldig synd at den ikek gikk inn. Herlige saker!
Nei.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Sep. 2011, 07:18 »
Håper Ba har litt å gå på, det jeg har sett av han til nå har ikke vært overbevisende. Jeg har fortsatt tro på Best, syns han skal få spilletid på topp, både sammen med Ba og Shola. Best var rusten mot Scunthorpe, dårlig touch og avslutningene var ikke på topp, men allerede mot Fulham viste han mye bedre takter, hvis denne karen blir servert ok/bra baller blir det mål utav det.

Kan ikke si jeg synes Obertan har levert noe særlig, har han hatt noen innlegg i det hele tatt?

Den dagen Ben Arfa er tilbake på matta skal jeg feire, vi trenger han utpå der; Cabaye, Thiote og Ben Arfa er 3 syke spillere å ha på midten, vi vet også at Jonas kan levere i tillegg til Vukic og Sammy som er veldig spennende, muligens også Ferguson.

Konklusjon, 1 stk hb/vb og 1 stopper (for bredde), samt 1 spiss (gjerne et talent for min del, trenger ikke koste 10m + for å prestere).

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Sep. 2011, 08:18 »
BA har hatt problemer med formen, noe Pards påpekte, uten at han ville gå inn i detaljer. Men han viste lovende takter mot Fulham. Det gjelder også Best og Obertan. Sistnevne var mer på nett i den kampen enn mot Sunderland. Spesielt hadde han noen sugende returløp. Åpenbart at Pards har bedt ham jobbe bakover.

Ellers ening med dagr i hva som er nødvendig å kjøpe til jul.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Sep. 2011, 08:44 »
Og nå har jo både Ba og Tiote fastet pga. ramadan, noe som ofte kan påvirke en spillers form betraktlig.
Og jeg er enig i at Obertan var veldig mye bedre mot Fulham. Mangler nok litt kjemi innad i laget, spesielt mellom Obertan og Simpson, men det kommer seg nok.
Nei.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Sep. 2011, 08:48 »
Har igrunn veldig tro på laget jeg, forsvaret har vært bra til tross for Simpson og Raylor (som jo faktisk ikke er elendige, men typisk middels spillere store deler av tiden).

På midten er vi godt besatt, også mtp. talenter, spissene er igrunn de som har mest å bevise i år, resten av laget har jeg stor tro på at vil bli veldig bra (har vært bra til nå også).

Gleder meg til QPR kampen!  ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Sep. 2011, 09:26 »
Og nå har jo både Ba og Tiote fastet pga. ramadan, noe som ofte kan påvirke en spillers form betraktlig.
Og jeg er enig i at Obertan var veldig mye bedre mot Fulham. Mangler nok litt kjemi innad i laget, spesielt mellom Obertan og Simpson, men det kommer seg nok.

Obertan har jeg tro på blir bedre ja. Så forbedring allerede fra Sunderland-kampen til Fullham-kampen. Husk på at han kom inn ganske sent også. Forøverig var Obertan veldig flink til å holde på ball mot Fullham i sluttminuttene, skader ikke å ha noen i laget som kan den kunsten.

Ellers enig med dagr, gleder meg til QPR kampen, denne landslagspausen helt i starten av sesongen er veldig irriterende.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Sep. 2011, 09:27 »
Taylor er helt klart den beste forsvarsspilleren vi har på offensive dødball.

Jeg vil faktisk si at han er den beste spilleren vår på offensiv dødball. Han har jo scoret en del med føttene i tillegg til med hodet. Han er nesten en liten måltyv til tider.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #44 på: 02. Sep. 2011, 09:35 »
Colo er ikke værst han heller..