20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Davide Santon  (Lest 64091 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #240 på: 16. Sep. 2012, 21:54 »
Får vi det vi betalte for han eller meir, er det ikke det verste som kunne skjedd.

Hæ? Han er jo et scoop!

Å? For £5m fikk vi en back som er i ny og ne gjør noe "eye-catching" offensivt, uten at det hittils har blitt noe nevneverdig produktivt ut av. Defensivt er han også høyst middelmådig. Men som sagt, får vi det samme eller mer, £5m+++, kan jeg leve med et salg.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #241 på: 16. Sep. 2012, 22:02 »
Da får vi bare være uenige. Jeg synes at Santon har vært svært frisk i tiden i Newcastle og at han kanskje er vår beste back per dags dato.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 16. Sep. 2012, 22:06 »
Da får vi bare være uenige. Jeg synes at Santon har vært svært frisk i tiden i Newcastle og at han kanskje er vår beste back per dags dato.

Haha, har nesten på følelsen at jeg rangerer Santon høyere enn deg  :ler:

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 16. Sep. 2012, 22:07 »
Enig med plebUTG. Santon har vokst mye og blitt en meget god back etter min mening. Veldig flink til å ta med seg ballen fremover og trygg bakover. Vil overhodet ikke at vi selger Santon med mindre det kommer ett latterlig "Carroll-bud" inn. Håper han blir her i mangen år fremover.

Sebastian: "kanskje vår beste back" var ikke det beste komplimentet jeg har hørt nei! ;)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #244 på: 16. Sep. 2012, 23:26 »
Min forkjærlighet til langtidsskadde Raylor får meg til å holde tilbake de mest svulstige adjektivene, ja.  ;)

Men enig med siste taler her - markedsprisen til Santon har nok gått i været etter at han kom til oss.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 17. Sep. 2012, 00:18 »
Enig meg plebUTG og co. I tillegg er det viktig å poengtere at han bare er 21, og har et stort potensiale. Kan virkelig bli god om utviklingen fortsetter!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #246 på: 17. Sep. 2012, 23:42 »
Santon gjorde seg ikke akkurat bort i dag heller .  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 19. Sep. 2012, 19:39 »
Men markedsverdien har da fortsatt ikke skutt i været vel? Han har ikke overbevist - selv om det er enkelt å se at han har mye potensiale.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 30. Okt. 2012, 14:31 »
Jeg synes jeg så han forsøkte seg på et skudd - som ble blokkert - mot WBA sist. Håper han gjør det flere ganger. Han trenger bare selvtillit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 30. Okt. 2012, 14:36 »
Jeg synes jeg så han forsøkte seg på et skudd - som ble blokkert - mot WBA sist. Håper han gjør det flere ganger. Han trenger bare selvtillit.
Pluss et godt skudd som Foster måtte slå til corner, men som med mange andre spillere i nufc pdd så mangler det et end product. Det gjelder også Santon.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 04. Nov. 2012, 10:50 »
http://www.nufcblog.com/2012/11/03/pardew-davide-santon-becoming-a-great-player/

Alan Pardew is a good manager, and he?s a fantastic man-manager, especially with our younger players, and Alan talks today about how he has made Davide Santon into a better player at Newcastle,  and it?s all about Davide not taking thing personally when the winger beats him down the wing.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 04. Nov. 2012, 20:57 »
Gutten må lære seg å bare pælme ballen inn i motstanderens 16-meter. Man må ikke inn i mål før man kvitter seg med ballen. Men gutten har jaggu blitt god defensiv i forhold til hva han var i starten.
Nei.

faenaltso

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #253 på: 04. Nov. 2012, 21:08 »
Gutten må lære seg å bare pælme ballen inn i motstanderens 16-meter. Man må ikke inn i mål før man kvitter seg med ballen. Men gutten har jaggu blitt god defensiv i forhold til hva han var i starten.

enig der :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 04. Nov. 2012, 21:14 »
Han blir stadig bedre og bedre - akkuart som Jose Enrique ble det. Stabilt god defensivt nå - vil gjerne se mer fra han offensivt. I likhet med Enrique i Newcastle-tiden lager han ofte veldig mye trøbbel for motstanderen, men det er for dårlig sluttprodukt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida