20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle (Carling Cup 2.runde) tor. 25.aug 20:45  (Lest 70459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
For all del - ingen som påstår at Best er noen klassespiss - men vi har da også et av ligaens svakeste samlinger av spisser også da. Av dagens spisser syns jeg fortsatt at Best hevder seg bra. Selvfølgelig - han scoret mot svak motstand i fjor, og presterte aldri over lengre perioder. Samtidig syns jeg det i går også lukta mer mål av han enn det vi har sett noen av våre andre spisser denne sesongen. Løvenkrands er for meg den klart svakeste av dagens spisser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Utvilsomt. Kom til flere avslutninger enn de andre til sammen, og hadde også en inne som ble tvilsomt (?) avblåst. Skjønner ikke engang at dette er diskusjonstema. 6 mål på 9 starter i fjor. Motstanden er i og for seg ikke interessant, den vil variere i PL hvert år.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
6 mål på 9 kamper er en særdeles god statistikk, og sier vi at han scoret i fire av ni kamper han startet, så er jo det også veldig bra. Det beviser, om ikke annet, at han er en poacher. Han kommer til sjanser, og han vet å benytte seg av dem.

Han er selvsagt ikke noen veldig god fotballspiller, og vi har hatt milevis bedre poachere i klubben tidligere. Og vi har et VELDIG stort behov for en ny klassespiss som kan score mål (trenger ikke hurtigheten til Bolt, hvis vedkommende bare er smart nok). Men per dags dato er nok Best den mest målfarlige spissen vi har i laget, og da er det lurt å bruke han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Blir sikkert vanskelig nok det.