20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle (Carling Cup 2.runde) tor. 25.aug 20:45  (Lest 70406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Best må gjerne være klønete for min del - men akkurat nå ser han ut som den største goal threaten vår av samtlige spisser, akkurat som han var etter Carroll dro forrige sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Støttes. Men gi gjerne Best en del kamper før vi stempler han som komplett udyktig. Folk ville sende han på garasjesalg etter halvåret for oss i CCC, mens han i de kampene han spilte i vår var relativt god i mine øyne. Synes han er en ganske god tap-in-spiss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Best viser til tider at han prøver så godt han kan. Men han kan virke litt "svimmel" ??? Helt grei backup, og grei å bruke i slike kamper. Løvenkrands, som mange mener er god å ha i slike kamper(mot dårligere lag), viste vel at dersom vi får inn en hurtig bakromsspiss, har han ingenting å klubben å gjøre..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Litt av en møkkakamp..Men en god gjennonkjøring for å få spillere som Best, MAveraux, Vukic og Gosling i matchform. Så vi skal ikke forvente at Gosling dominerer, husk at mannen har vært ute i ett år med skade..Maveraux virker som et godt kjøpt..Er pasningssikker og gjør stort sett de rette valgene..Best viser at han har potensiale, men han viser også at han sliter med konsentrasjonen. Hadde han fulgt litt mer med ville han stått med to mål i går: målet som ble annulert fordi han - med full oversikt over backlinja - gikk i offside, og den ferdigskårede crosseren fra Løven - som han valgte å stoppe opp på pga athan sannsynligvis trodde at forsvareren kom til å ta ballen.

Jeg synes Raylor forøvrig klarte seg godt..Alt som ble skapt kom på vår høyre side..Simpson var rett og slett elendig. Han ble rundet gang på gang..Håper Pards vurderer å flytte RAylor over på høyre. Herlig med Krul, som igjen viser hvorfor han nå er 1. keeper..

Stockfish

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Fastlane Flower
Williamson er og blir ubrukelig. Sammy var god og Haris er fantastisk!

Hansn

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Noen som vet når trekningen for neste runde er?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Lørdag kl. 13:00
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kampens prestasjon var helt klart Sammy Ameobi i forkant av fellingen av Ryan Taylor i andre omgang. Jeg var midt inne i en god utskjelling fordi han fikk angrepet til å stoppe opp, så slo han TIDENES BESTE gjennombruddspasning.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Såg nettopp høydepunktene, som noen av dere har nevnt her, er det mulig å ha tynnere bein enn sammy ? Gellelegs :) Fint mål, og minner om Paolo Wancope som også dere har nevnt. Skal ikke mye til å ver bedre en broren, men har tro på at han kan bli d.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Best må gjerne være klønete for min del - men akkurat nå ser han ut som den største goal threaten vår av samtlige spisser, akkurat som han var etter Carroll dro forrige sesong.

Glem ikke at førstevalget vårt på topp, Sholadinho, fikk hvile i denne kampen da..  :P ;)

Eller er han skadet igjen? Han har da tross alt allerede spilt to kamper....

Ellers enig i at Best var den mest målfarlige av våre i denne kampen.

Skuffende kamper av Ba og Gosling, litt skuffende av Colo til tider også. Legg merke til hvordan han ruser ut for å blokkere innlegget som fører til scoringen imot. Med det gjør han iallfall ikke jobben for resten av forsvaret noe enklere. Håper forøverig Williamson sin skade ikke er altfor alvorlig. Vi trenger en seniorstopper på benken også.

Vil faktisk også forsvare Pardews laguttak litt, jeg skjønner jo godt at han er interessert i å gi Ba, Best og Gosling spilletid for å "få de igang" nå. Det får pent stå for spillerenes egen regning at de ikke gjør en bedre jobb når de får sjansen. Ellers er det tydelig å se at laget ikke er særlig samspilt enda, så også tegn til dette mot Sunderland (Arsenal-kampen fikk jeg ikke sett).

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er for å gi Gosling, Ba, Best og de der spilletid. Helt klart! Men å starte med Best og Ba på topp er idioti. De blir rett og slett for like. Da ser jeg for meg at det er bedre og starte med en av de og Sammy eller noe.
Kan også kalle det idiotisk og la Løvenkrands spille.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg syns da Ba og Ameobi er enda verre - langt mer statisk. Sett ut fra form mener jeg faktisk at Best og Ameobi bør spille på topp - men samtidig, vi bør vel satse på Ba.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er for å gi Gosling, Ba, Best og de der spilletid. Helt klart! Men å starte med Best og Ba på topp er idioti. De blir rett og slett for like. Da ser jeg for meg at det er bedre og starte med en av de og Sammy eller noe.
Kan også kalle det idiotisk og la Løvenkrands spille.

Ja, at han spelar det skjønnar eg ikkje. At Ba og Gosling spelar, det er jo sjølvsagt. Og det er skuffande at dei var sopass svake, men begge treng tid på å komma i kampform og verte kjent med laget. Det er tross alt ei stund sidan dei har spelt kamp no.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg syns da Ba og Ameobi er enda verre - langt mer statisk. Sett ut fra form mener jeg faktisk at Best og Ameobi bør spille på topp - men samtidig, vi bør vel satse på Ba.

Mi pleiar vera einig i mykje, Kristoffer. Men her er eg totalt ueinig i din vurdering av Best. Eg såg ikkje 1.omg, men eg meinar Best beviser i går at han rett og slett ikkje er god nok. Ja, dette var ein kamp der heile laget var laaaangt under pari. Eg verte like oppgitt av både Best og Løvenkrands, og det er det same som går att som eg vart oppgitt av forrige sesong og. Eg kan ikkje sjå at Best skal greia spela seg i so mykje betre form som gjer han so mykje betre. Han rotar vekk mange målsjansar, har dårlege mottak, gjer ting vanskeleg, "luktar ikkje mål" og går unødvendig mykje i offside.
Demba Ba er vel tross alt henta inn for å vera spissvalg nr 1 eller 2. Og han har kunn spelt ca ein heil kamp for oss etter sesongstart. Han treng tid, og ein kan ikkje sei at Pardew har greidd å bruka han rett endå. For all del, han kan verte ein ny Best. Men Best viste meg nok forrige sesong, og det ser ikkje ut til å betra seg. Mens Demba Ba tross alt viste mykje bra forrige sesong, og treng tid for å komma seg i gong hjå oss og.
Og til slutt, det at Pardew presterar å starta ein kamp med Løvenkrands finn eg urovekkande. Uansett, dette laget skrik etter ein ny spiss. Ein slik type som Roux, eller kva han heitte.