20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle (Carling Cup 2.runde) tor. 25.aug 20:45  (Lest 70453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sammy tar av! Faen jeg håper han får brorens plass i høst.

Digger seriøst Lille-Shola, han er alt hva premier league ikke er for øyeblikket, en gjeng med overbetalte late fitter.

Sammy tar bussen til og fra trening, alltid først ute og sist hjem, og nå scorer han.

Har vi løst spiss-problemet vårt?

Håper virkelig ikke det (Spissprob)
Hei!!!

Kva sa eg før kampen??? Kanskje ikkje være så forbanna negativ, ha trua på talenta våre!

Even a broken watch is right twice a day.. ;)

Det må være dagens morsomste  ;D ;D
Who else...... Alan Shearer

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
For eit mål av Sammy Ameobi, som forøvrig gjorde eit meget godt innhopp!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Ny venstreback, og R.Taylor over på høgreback!

+1000

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Tim Krul ble MoM i følge Sky :) Digger at han virker så trygg på seg selv. I intervjuet oser han av selvtillit, og blir moro å se hvor god han kan bli :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg gleder meg til den dagen jeg ikke sitter med hjerte i halsen hver gang motstanderen kjører kontring eller har en corner. Vi slipper billig unna idag.

Grattis alle sammen! Håper vi løfter oss til Søndag
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bortsett fra Ameobi og Krul var jo dette elendige saker. Ikke mye å juble over. Dersom Best beviste at han ikke var god nok - hva faen beviste da Ba i dag?!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sammy virker frisk, Marvelous også på teknikken. Nå satser vi på at tweeten om Pieters stemmer, slik at vi har noen timer på å finne en spiss som skjønner at ballen skal inn i nettet.

Gratulerer.

Juma

• Gjest
For ein frykt det er for å gi talenta sjangsen og masse speletid her. (Ikkje alle dog)

Sjå Krul, for ein keeper han har blitt.  ;D Sorry folkens, eg greier berre ikkje å være negativ med dei talenta me har på gang.  8)

Enig!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Må ta fram Colo og i dag, sammen med Krul. Colo rydda ofte opp når Raylor og Simpson dreit på draget. Jækla bra at Krul hadde den monsterredningen når Colo sendte ballen mot eget mål. Den var det klasse over
Newcastlesupporter siden 1992

Juma

• Gjest
Ba skuffet i dag, samme med Gosling. simpson skuffer alltid, huff!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
For ein frykt det er for å gi talenta sjangsen og masse speletid her. (Ikkje alle dog)

Sjå Krul, for ein keeper han har blitt.  ;D Sorry folkens, eg greier berre ikkje å være negativ med dei talenta me har på gang.  8)

Enig!

Jeg tror ikke du hadde vært negativ, Christian, om vi hadde stillt med Steve Stone på laget engang. Bra egenskap til tider det  ;D

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Var en vansklig kamp mot ett scunthorpe lag som virkelig gav alt idag. Vi så virkelig tafatte ut i første omgang, men unguttene kom inn og snudde kampen idag. Mye vilje hos ungguttene. Positive idag er vel Marveaux spiller bra, Cabaye for tidvis godkjent i rollen sin. Tydelig at vi mangler denne typiske dyptliggende spissen som er med i det oppbyggende arbeidet ettersom både Ba og Best absolutt skal være heeeeelt der framme når vi har ballen.

Dog. det var en VELDIG liten bane, veldig uideelt for vår del ettersom spillerne som liker litt plass rundt seg ikke fikk en centimeter gratis idag. Håper Pardew ser på opplinkingen av midtbane/spiss problemet til neste kamp. Jonas og Marveaux på kantene, Best på topp. Kan bli bedre mtp bevegelse forran midtbane trio.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg tror ikke du hadde vært negativ, Christian, om vi hadde stillt med Steve Stone på laget engang. Bra egenskap til tider det  ;D
Hahaha. Simpson, Smith og Løvenkrands hadde eg greit meg fint utan i laget.

Fantastisk. Ser man det, ser man det ;)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
gutta i sky studioet skamroser tim krul:) og sammy ameobi. morsomt og se at det gror godt i akademiet.
Og ryan taylor, har gitt oss 3 poeng mot sunderland og ekstra omganger i dag..

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sammy trender worldwide på twitter! :P

Trends: Worldwide · change
#AmericasMovieNightPromoted
#everygirl
#Oneinamillion
Alex Bieber