20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle (Carling Cup 2.runde) tor. 25.aug 20:45  (Lest 70490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Haris

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
SammySammyoobi!! På topp mot fulhma!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Han er så Konge!!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Gi ham nr 9
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Pick me a winner!  ;D
Sammy #9

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi-familien må bestille en DNA-test ASAP. En Ameobi KAN ikkje skyte så bra som Sammy gjorde der.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
hahaha, sammyy :D nydelig scoring. skulle gjerne likt å se broren gjøre det der oftere også!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Nice

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sammy tar av! Faen jeg håper han får brorens plass i høst.

Digger seriøst Lille-Shola, han er alt hva premier league ikke er for øyeblikket, en gjeng med overbetalte late fitter.

Sammy tar bussen til og fra trening, alltid først ute og sist hjem, og nå scorer han.

Har vi løst spiss-problemet vårt?

Håper virkelig ikke det (Spissprob)
Who else...... Alan Shearer

Simmi

• Gjest
Se på fighterviljen til gutta! Kanon!

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Haha! nå synger de Shola Ameobi sangen :P bare med sammys navn! ;)

Glad jeg var der!

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ameobi-familien må bestille en DNA-test ASAP. En Ameobi KAN ikkje skyte så bra som Sammy gjorde der.
hehe ;D sant, ligner itte akkurat i kroppsbygningen heller!

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Noe galt med samtlige spillere utpå der når vi til tider slipper dem til alt for lett, men finnes positive ting også.

Colo er god, Krul er sinnsyk, Sammy viser veldig positive tendenser til tider, Vuckic har jeg ikke sett tidligere og er imponert. Ellers synes jeg Best kun mangler den siste lille biten før han faktisk er vår beste spiss (ikke at det skal så mye til), litt bedre avslutninger så hadde han hatt 2-3 idag, gjør en del bra før avslutningene imo.

Videre her er godkjent, ikke vits å ta med seg så mye mer enn resultatet og tendenser hos enkeltspillere fra denne kampen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Orker ikke flere late negere på topp, få Ba og Shola av banen.

Kjøp inn Nolan Roux på topp med Sammy Ameobi :D
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
herregud, sammy er jo helt enorm.
If it has tits or wheels, count on problems!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Noe galt med samtlige spillere utpå der når vi til tider slipper dem til alt for lett, men finnes positive ting også.

Colo er god, Krul er sinnsyk, Sammy viser veldig positive tendenser til tider, Vuckic har jeg ikke sett tidligere og er imponert. Ellers synes jeg Best kun mangler den siste lille biten før han faktisk er vår beste spiss (ikke at det skal så mye til), litt bedre avslutninger så hadde han hatt 2-3 idag, gjør en del bra før avslutningene imo.

Videre her er godkjent, ikke vits å ta med seg så mye mer enn resultatet og tendenser hos enkeltspillere fra denne kampen.

Her er eg totalt ueinig. Best har vist i kveld at han ikkje er god nok. Ok, det har føsovidt nesten heile laget, men han viser gong på gong at han ikkje greier setja klare sjansar, går i offside, er lat, greier ikkje dempa ballen osv!