20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland - Newcastle, lør 20. aug kl 1300  (Lest 83899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sunderland - Newcastle, lør 20. aug kl 1300
« Svar #60 på: 17. Aug. 2011, 21:42 »
 :'(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 17. Aug. 2011, 22:16 »
Lurer på hvor mange kamper gjennom åra jeg har droppa for å se Newcastle! 3/4/5/6/7.div kamper kan rett og slett ikke stå i veien for et Tyne-Wear derby!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 18. Aug. 2011, 00:40 »
Jeg skal spille på Sør Arena (!), Starts fine stadion, samtidig som tynewear derbyet. Må nok droppe derbyet for første gang.. Er første gang et u16 lag får lov til å spille seriekamp på Sør Arena. Kommer i avisa å greier.. Svir hardt at det var akkurat på klokkeslettet samtidig som NUFC kampen, men må nok velge å spille for Søgne. Kjipt at akkurat DEN kampen av alle skulle være på samme dag og klokkeslett som den viktigste NUFC kampen gjennom sesongen..

Edit: Håper ikke Mackems scorer på overtid igjen slik som de gjorde i begge oppgjørene forrige sesong! >:(
« Siste redigering: 18. Aug. 2011, 01:22 av thomashaer »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 18. Aug. 2011, 12:03 »
Jeg bor rett ved Sør Arena, så du får ta turen innom om du blir bytta ut!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #64 på: 18. Aug. 2011, 12:25 »
Bare å gå til innkjøp folkens! ;D http://www.footballtoiletpaper.com/Sunderland-toilet-paper.html Gleder meg max til derby nå.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 18. Aug. 2011, 12:41 »
Jeg bor rett ved Sør Arena, så du får ta turen innom om du blir bytta ut!

Haha, skal gjøre det. ;)

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 18. Aug. 2011, 15:17 »
Jeg skal spille på Sør Arena (!), Starts fine stadion, samtidig som tynewear derbyet. Må nok droppe derbyet for første gang.. Er første gang et u16 lag får lov til å spille seriekamp på Sør Arena. Kommer i avisa å greier.. Svir hardt at det var akkurat på klokkeslettet samtidig som NUFC kampen, men må nok velge å spille for Søgne. Kjipt at akkurat DEN kampen av alle skulle være på samme dag og klokkeslett som den viktigste NUFC kampen gjennom sesongen..

Edit: Håper ikke Mackems scorer på overtid igjen slik som de gjorde i begge oppgjørene forrige sesong! >:(

Da regner jeg med du spiller på Søgnelaget som kom på andreplass i Norway Cup.. Må jo bare benytte annledningen til å gratulere!  ;D
Veni Vidi Vici

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Aug. 2011, 17:00 »
Pardew har gjort Ameobi til key man i Sland kampen. Fra å skulle vere tredje valg på topp er nå først i rekken. Håper ikke dette fortsetter framover.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Aug. 2011, 17:46 »
Bare å gå til innkjøp folkens! ;D http://www.footballtoiletpaper.com/NewcastleUnitedToiletPaper.html Gleder meg max til derby nå.

Og dette gjorde han mot sine egne........
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 18. Aug. 2011, 18:42 »
Bare å gå til innkjøp folkens! ;D http://www.footballtoiletpaper.com/NewcastleUnitedToiletPaper.html Gleder meg max til derby nå.

Og dette gjorde han mot sine egne........

Huff da, det var en brøler.
Hadde nok vært en litt bedre følelse å tørke vekk kebabrestene bak med dette en tidlig søndags morgen: http://www.footballtoiletpaper.com/Sunderland-toilet-paper.html

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Aug. 2011, 18:49 »
Jeg hadde følt meg ussel ved å ha hatt slike remedier, uansett om det er klubblogoen deres eller trynet til Behring Breivik.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #71 på: 18. Aug. 2011, 19:09 »
ouch! virkelig en brøler det ja...
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 18. Aug. 2011, 22:22 »

Da regner jeg med du spiller på Søgnelaget som kom på andreplass i Norway Cup.. Må jo bare benytte annledningen til å gratulere!  ;D

Det var nok 14 års laget, og jeg er 15. ;) Men kjenner selvsagt og går på skole med mange av spillerne fra det laget. :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 18. Aug. 2011, 22:52 »

Det var nok 14 års laget, og jeg er 15. ;) Men kjenner selvsagt og går på skole med mange av spillerne fra det laget. :)

Får eg legge inn litt Florø-skryt her ? :P Vi (b19) tok sølv på dana i år, mens b16 laget vant sin finale .... *kremt*

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. Aug. 2011, 23:06 »
En kamerat av meg som er 16 er faktisk fra Florø og kjenner godt spillerne fra det g16 laget. :) Har hørt at det er svært mye lovende der ja. Han kameraten var nylig på tur til Florø i et par uker og trente med det g16 laget. :) Fikk tilogmed litt spilletid i en kamp. Men han hadde ikke sjans på nivået på de Florø spillerne. :P