20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland - Newcastle, lør 20. aug kl 1300  (Lest 83801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sunderland - Newcastle, lør 20. aug kl 1300
« Svar #90 på: 19. Aug. 2011, 19:21 »
Ingen Barton på treningsbildene... :/

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 19. Aug. 2011, 19:38 »
Ifølge han selv på Twitter så er han på trening/forbereder seg. Eller for å bruke hans egne ord:

Joey7Barton Joseph Barton
I have to go now to prepare properly for the big game tomo, so wont be on twitter for rest of the day. Keep the momentum going please #jft96

Joey7Barton Joseph Barton
Sorry for tweeting, was reading and felt it was apt. Don't worry big game focus resumed........good bye

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 19. Aug. 2011, 19:41 »
Ahh, høres bra ut! :) Trenger Joey i morra!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 19. Aug. 2011, 20:51 »
Ja. Selv har jeg en tro på Marveaux som hengende spiss bak Ba. Men tror det her blir en annen forestilling fra Newcastle's side. Cabaye vil få mer tid med ball, samt mer ball generelt. Så jeg tror det her blir bra, selv om jeg er blodnervøs.

Ville heller sett Cabaye som hengende spiss. :) Marveux er en typisk ving med veldig bra innleggsfot. :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 19. Aug. 2011, 21:05 »
Ja. Selv har jeg en tro på Marveaux som hengende spiss bak Ba. Men tror det her blir en annen forestilling fra Newcastle's side. Cabaye vil få mer tid med ball, samt mer ball generelt. Så jeg tror det her blir bra, selv om jeg er blodnervøs.

Ville heller sett Cabaye som hengende spiss. :) Marveux er en typisk ving med veldig bra innleggsfot. :)

Fordi?? Kaste bort playmakeren så han skal løpe rundt å motta ballen feilvendt?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 19. Aug. 2011, 21:16 »
Tror Cabaye kan klare seg i en litt fremskutt rolle sentralt på midten, og får brukt skuddbeinet litt, med de taklingssterke ballvinnerne Tiote og Barton bak seg kan nok det funke bra. :)

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 19. Aug. 2011, 22:09 »
Lundekvam om kampen i morgen: Et lokalderby er alltid moro, og som spiller får du føle det på kroppen hvor mye kampen betyr for byen og supporterne. Jeg tror at Sunderland er et bedre lag enn Newcastle i år, og jeg føler at de har mer å komme med. Det kommer til å bli jevnt og tøft, og det skal bli interessant å følge duellen mellom Joey Barton og Lee Cattermole på midtbanen.
Tips: 3-1

Er forøvrig uenig med Claus og har stor tro på seier i morgen, tipper 0-1 etter scoring av Stevie Taylor:)

Juma

• Gjest
« Svar #97 på: 19. Aug. 2011, 22:32 »
Kunne vært spennende og sett laget i morgen i en 4-3-3 formasjon. Noe ala dette:

Krul

Simpson-Colo-Saylor-Raylor

Barton-Tiote-Cabaye

Obertan                                       Marveaux

Ameobi

Den sentrale midtbanen ser ihvertfall solid ut ;D

Juma

• Gjest
« Svar #98 på: 19. Aug. 2011, 22:52 »
Samma her. Håper vi også får sett Harris. Synes han har vært imponerende i pre-season kampene jeg har sett han. Tenk så spennende laget hadde sett ut hvis Ben Arfa var friskmeldt samt at vi hadde fått Cissokho ;D

Krul

Simpson-Colo-Saylor-Cissokho

Barton-Tiote-Cabaye

Ben-Arfa                                      Marveaux

Ba

Ben Arfa skjærer innover og skyter fra distanse ;D

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 19. Aug. 2011, 22:57 »
@Legion of Light

Status: Magenta

Avvent nye ordre.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 19. Aug. 2011, 23:50 »
Viktig at vi får opp en nygenerasjon ameobi! Da sikrer vi oss i derbyene framover!

Det er det laget som er villig til å stille med mest krigere som vinner kampen. Dette er 1 av 2 kamper jeg kommer til å savne nolan i. Hvis vi satser på fransk teknikk i denne kampen får vi det tøfft. Jeg tror nok jonas er rett mann. Han har sjela vi trenger for å hente dette hjem.

Det blir tøfft, men spennende imorgen!
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #101 på: 20. Aug. 2011, 00:08 »
@Legion of Light

Status: Magenta

Avvent nye ordre.

Sett for mye Star Wars?

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #102 på: 20. Aug. 2011, 00:16 »
Jeg må innrømme at jeg er nokså dårlig på denne rivaliseringen. Fra dypet av mitt hjerte hater jeg Liverpool uten at jeg klarer å redegjøre for antipatien. NUFC har jeg respekt for, og jeg lar meg ikke detaljstyre fra en by jeg aldri har tilbrakt mer enn 3 dager sammenhengende i. Kjedelig sikkert.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 20. Aug. 2011, 00:19 »
Amen til det. Hatet mitt for Liverpool er MYE større enn Sunderland, har faktisk lite hat for Sunderland, er mer en stor begivenhet som jeg håper av hele mitt hjerte at vi skal vinne :D

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #104 på: 20. Aug. 2011, 00:45 »
Dessverre har det seg slik at "idiotene" og dramaqueens bestandig vinner. Men det er bare på overflaten. Samme mekanisme ser man nå om dagen når frykten råder i finansverden. Man vet at verdens befolkning kommer til å være doblet om noen år, og behovet for råvarer (gjødsel, mat, metaller, industri ++) stiger proporsjonalt med dette. Likevel har aksjekursen til Norsk Hydro falt fra ca 50 kr i våres til ca 29 idag. Trenger ikke verden dobbelt så mye aluminium med kinesernes massive ekspansjon og klodens generell befolkningstilvekst? My fucking lord! Hva er incentivene for at kunstgjødselprodusenten Yara har kollaps i kursen, når fremtidig matproduksjon er avhengig av deres sluttprodukter? Litt på siden dette, vil bare belyse saken fra flere vinkler.