20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #360 på: 01. Sep. 2012, 02:06 »
Hvem er Dialing, Seb? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 01. Sep. 2012, 09:52 »
Hvem er Dialing, Seb? :P
Nicknamet til Gosling

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 26. Sep. 2012, 22:55 »
10 november, mot west ham, scorer obie 1 mål og har 3 målgivende. Mark my words. Future legend!
Same old Shearer, always scoring!

Peter

• Gjest
« Svar #363 på: 26. Sep. 2012, 23:01 »
Mannen kan sleike rasshullet mitt reint, fyfaen... Obertan vil aldri bli god nok for PL.. er saa forbanna lei av aa se den triste typen vandre rundt og ikke utrette noe positivt...
Han har bare ikke det lille ekstra en trenger for aa lykkes. Selg ham i januar.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 26. Sep. 2012, 23:02 »
Mannen kan sleike rasshullet mitt reint, fyfaen... Obertan vil aldri bli god nok for PL.. er saa forbanna lei av aa se den triste typen vandre rundt og ikke utrette noe positivt...
Han har bare ikke det lille ekstra en trenger for aa lykkes. Selg ham i januar.

:gp:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 27. Sep. 2012, 10:41 »
10 november, mot west ham, scorer obie 1 mål og har 3 målgivende. Mark my words. Future legend!
:spytt:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #366 på: 27. Sep. 2012, 12:58 »
Er det virkelig noen her som mener Obertan spilte en god kamp i går?

Fra mitt ståsted, så utfordret han en del mer, enn han pleier å gjøre, han hadde noen halvkreative pasninger, men fortsatt så hjelper ikke dette når end-productet er ræva. Han slo jo flere innlegg i førsteforsvarer eller ut over dødlinja. Da hjelper det ikke at han gjorde noe bra før der, med å utfordre og komme rundt spillere.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #367 på: 27. Sep. 2012, 13:28 »
Obertan spilte ikke en "stinker" igår syns jeg. Særlig i første omgang hadde han et par raid som resulterte i innlegg (som med litt bedre ettertrykk i boksen kunne skapt noe) eller corner, men utover kampen ble han mer borte. Andre omgang var han derimot tilbake til gamle synder. Men at han skal totalslaktes etter kampen igår syns jeg blir å skyte spurv med kanon.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #368 på: 27. Sep. 2012, 13:46 »
Liker kanoner...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 27. Sep. 2012, 14:00 »
Men at han skal totalslaktes etter kampen igår syns jeg blir å skyte spurv med kanon.

Greit, gi meg en pumpehagle da!

Like brutalt resultat uansett..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 27. Sep. 2012, 14:59 »
Helt rett, Van_Goor. Ingen som fortjener totalslakt etter i går - det nærmeste må isåfall være Vuckic. Men det er i mine øyne lov å være litt frustrert på at han enda ikke ser ut til å bli bedre. Vi snakka om det samme hele forrige sesong hvor mange sa at snart kommer det til å løsne. Men det har jo ikke blitt veldig mye bedre, har det vel? Dermed er det lett å la Obertan bli en kilde til frustrasjon føler jeg. Jeg syns stadig at Ferguson ser minst like spennende ut og han har vist at han faktisk kan avlevere meget gode baller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #371 på: 27. Sep. 2012, 15:08 »
Jebus! At folk framleis har tru på Obertan er for meg ei gåte. Altså, våre farlegaste angrepsvåpen igår var jo Ferguson og Tavernier! Obertan si side var fint lite farleg...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 27. Sep. 2012, 15:11 »
Jeg har 0 tro, men det vet vel de fleste her inne allerede, så gidder ikke si det mer  :coloccini:

Ut med møkka!

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #373 på: 27. Sep. 2012, 15:54 »
Jeg mente ikke å si at han gjorde en kjempeforestilling igår, hvis noen oppfattet det slik. Blir selv kjempe frustrert av å se fotballspillere som tjener alt for mye ikke klare å slå en ball forbi førsteforsvareren. Har selv ikke den helt store troen på at han skal bli noe stor bidragyter til et lag i toppen av PL, og blir ikke lei meg om han forsvinner fra klubben. Men av og til når jeg leser her inne, syns jeg blir det litt mye slakt av spillere uten at prestasjonen som de har levert skal tilsi det. At Ferguson har mer å bidra med er jeg helt enig i, og vil mye heller at han får spilletid en feks Obertan og Marve. Ville bare prøve å nyansere prestasjonen igår. :)

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #374 på: 27. Sep. 2012, 17:07 »
Liker at vi går rett inn i tråden her og slakter Obertan. Marveaux var igjen akkurat like drit som Obertan, men det er det ingen som nevner.