20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #345 på: 24. Aug. 2012, 13:00 »
Er vel ikkje så mange som har trua på Gosling? Greia er, eller var i utgangspunktet, at Obertan fikk spille selv om han var regelmessig ræva i presentasjonene. Llettere å irritere seg over det, enn en Gosling som uansett ikke spiller.

Jepp, Gosling får sjeldent vise seg, noe Obertan har fått lov til altfor ofte imo.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 24. Aug. 2012, 13:01 »
Mulig det, nå som ingen av dem er mer en squad-players, er det alltid Obertan som får det etter en match. Gosling har vært mellom ræva og average hver kamp jeg har sett han for oss.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 24. Aug. 2012, 13:03 »
Kan du vær så snill slutte å syte? VI ER DRITTLEI! Klarer du virkelig ikke å skjønne det? Når du attpåtil syter om samme ting i forskjellige tråder, så har glasset rent over for min del, hvert fall.

Ingen tvinger deg til å lese hva jeg skriver heller :)

Forsåvidt? Når man leser gjennom en tråd, så leser man gjennom alle postene.

Og hva er greia di egentlig. Liker du å plage? Ja, vi har ytringsfrihet osv osv, men om jeg hadde hatt på meg en deodorant som 27 av de 29 jeg jobber med, klaget på at lukter dritt. Ja da hadde jeg sluttet å gå med den deodoranten.

Men selvfølgelig, om du vil fortsette med å være enormt negativ + gjenta det samme om og om igjen(noe som plager mange andre her), så er det jo ingen som kan nekte deg det...
« Siste redigering: 24. Aug. 2012, 13:13 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 24. Aug. 2012, 13:10 »
Mulig det, nå som ingen av dem er mer en squad-players, er det alltid Obertan som får det etter en match. Gosling har vært mellom ræva og average hver kamp jeg har sett han for oss.

Nå stemmer det, ja. Men det stammer jo fra forrige sesong da han var fåst. Ellers enig med deg angående Gosling.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

stjørdalingen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #349 på: 31. Aug. 2012, 11:33 »
vår veldig positiv i går, veldig direkte når muligheten var der, Man of the match for meg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 31. Aug. 2012, 13:26 »
Synes ikke noen av våre kan kalles man of the match.
Men Obertan var vel kanskje mindre dårlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 31. Aug. 2012, 13:27 »

True, marveaux hadde også en flott 1. omgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 31. Aug. 2012, 13:49 »
Obertan var strålende førsteomgang i går, antakeligvis det beste jeg har sett av han i Newcastle-drakten. Fullt så god var han ikke i andreomgang, men fortsatt vår beste da også. Skapte problemer hele veien for grekerne. God i går, absolutt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 31. Aug. 2012, 13:51 »
For en gangs skyld varierte han mellom støttepasninger og ved å bruke farta si. Gikk til og med opp i hodedueller, og trakk seg ikke fra 50-50 baller. Positivt.
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 31. Aug. 2012, 15:49 »

Fryktelig til overdrivelse! Så dårlige var vi ikke i går. Gosling, Marveux og Vuckic gjør godkjente kamper. Obertan var meget bra, positiv overraskelse i går!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 01. Sep. 2012, 00:39 »

Fryktelig til overdrivelse! Så dårlige var vi ikke i går. Gosling, Marveux og Vuckic gjør godkjente kamper. Obertan var meget bra, positiv overraskelse i går!

Kan ikke ha veldig høye forventninger til han om du mener kampen var godkjent fra Gosling sin side..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 01. Sep. 2012, 01:34 »
For en gangs skyld varierte han mellom støttepasninger og ved å bruke farta si. Gikk til og med opp i hodedueller, og trakk seg ikke fra 50-50 baller. Positivt.
Morsomt hvordan ordet støttepasning er blitt et negativt ladd ord blant mange fotballfans. At Obertan slapp ballen på et touch til Simps, som jet bet meg merke i at han gjorde, så er det ikke negativt. I et possesion-orientert lag er støttepasninger vesentlig, utløst av bevegelse. Sier seg selv at ballen må gå i gjennomsnitt like mye fram som tilbake om vi vil holde i ballen og bevege motstanderlaget. Støttepasninger er dog ikke bra som en kompensasjon for dårlig orientering og evne til å søke offensive løsninger, alà det Gosling dreiv med mot Atromitos
« Siste redigering: 01. Sep. 2012, 09:51 av Sebastian »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 01. Sep. 2012, 01:37 »
Det har vært negativt før når han har valgt å stoppe oppe angrep på angrep for å sende støttepasning i stedet for å bruke sin største fordel på fotballbanen - den store farten sin og komme seg forbi spillere, noe han var meget flink til i går. I går utfordret han ved flere anledninger og brukte farten sin meget bra. Før har han bare sendt støttepasninger i stedet for å utfordre og bruke farten og styrken sin.
Nei.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 01. Sep. 2012, 01:40 »
Det har vært negativt før når han har valgt å stoppe oppe angrep på angrep for å sende støttepasning i stedet for å bruke sin største fordel på fotballbanen - den store farten sin og komme seg forbi spillere, noe han var meget flink til i går. I går utfordret han ved flere anledninger og brukte farten sin meget bra. Før har han bare sendt støttepasninger i stedet for å utfordre og bruke farten og styrken sin.

Ja, ser den. Men nå snakket jeg mer generelt, og ikke kun om Obertan ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #359 på: 01. Sep. 2012, 02:02 »
Europa League kan være den perfekte utviklingsarenaen for Gabby.. Bør kunne slå alle 3 lagene hjemme. Hvis Gabby spiller på seg god selvtillit i EL, er det perfekt. Men da må ha han flere kamper som i går! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒