20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #330 på: 08. Aug. 2012, 08:48 »
Nå har jeg ikke sett noen pre season-kamper, men får inntrykk av div. rapporter at Obertan har vært en av de aller beste. Stemmer det?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 08. Aug. 2012, 08:58 »
Nå har jeg ikke sett noen pre season-kamper, men får inntrykk av div. rapporter at Obertan har vært en av de aller beste. Stemmer det?

Av det jeg har sett så var han ok/god i en av kampene, de fleste var han den gode gamle Obertan i.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 08. Aug. 2012, 11:44 »
Har vel vært i de to siste hovedsaklig. De jeg har sett har jeg som vanlig irritert meg over handlingslammelse, daue skudd og feile valg. Men vi får nok se endel til Obertan enten vi vil eller ikke med alle matchene denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 08. Aug. 2012, 11:45 »
Har vel vært i de to siste hovedsaklig. De jeg har sett har jeg som vanlig irritert meg over handlingslammelse, daue skudd og feile valg. Men vi får nok se endel til Obertan enten vi vil eller ikke med alle matchene denne sesongen.

Jepp, føler det er kort oppsummert Obertan for Preseason og hva vi kommer til å måtte se av han denne sesongen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 08. Aug. 2012, 11:56 »
Gabby Obertan, when he came on, looks in a lot better place than when he ended the season.

?Remember he started the season brilliantly, and he?s doing that again.

?He?s putting pressure on Jonas and Hatem.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/08/08/alan-pardew-says-transfer-strategy-requires-patience-72703-31573506/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter#ixzz22wmdY2kR

Ikke si slik da Pardew, ikke skrem oss så mye....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 08. Aug. 2012, 12:04 »
Gabby Obertan, when he came on, looks in a lot better place than when he ended the season.

?Remember he started the season brilliantly, and he?s doing that again.

?He?s putting pressure on Jonas and Hatem.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/08/08/alan-pardew-says-transfer-strategy-requires-patience-72703-31573506/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter#ixzz22wmdY2kR

Ikke si slik da Pardew, ikke skrem oss så mye....

Marveaux? :P

Peter

• Gjest
« Svar #336 på: 08. Aug. 2012, 12:07 »
"Remember he started the season brilliantly, and he's doing that again"

Hahaha, Alan you're so funny man, you should be a comedian god damn!
Unfortunatly I am - I just hide behind the tears of a clown

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 08. Aug. 2012, 12:19 »
Hehe. Reagerte litt på den, jeg også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 08. Aug. 2012, 12:49 »
Noen ganger lurer jeg på om Pardew ser på riktig spiller når han vurderer dem...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 08. Aug. 2012, 19:21 »
Skal vi tro myten er vel spillernes damer vel så viktig som spillerne selv... Muligens er romvesenet vårt flink til å dele på godene  ::p
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 24. Aug. 2012, 09:22 »
Rett og slett Pardew/Carr sitt dårligste kjøp det her. Ingen over ingen ved siden :)

Simmi

• Gjest
« Svar #341 på: 24. Aug. 2012, 12:29 »
For det første:
Obertan har ikke vært god nei, men så har han ikke spilt førstelagssfotball jevnlig på mange år. Fikk jo så og si ingen sjanser av Fergie.
For det andre:
Det er for tidlig å konkludere med at Obertan er et helræva kjøp etter kun en sesong. Gutten er jo fortsatt relativt ung, og at han har potensialet er det ingen tvil om. Så spørs det om han klarer å få ut dette.
For det tredje:
Kan du vær så snill slutte å syte? VI ER DRITTLEI! Klarer du virkelig ikke å skjønne det? Når du attpåtil syter om samme ting i forskjellige tråder, så har glasset rent over for min del, hvert fall.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 24. Aug. 2012, 12:46 »
Og tror og folk innerst sitter og venter på at Obertan skal få ut det fulle potensialet alle ser. Når han ikke klarer å ta det siste steget ut blant dei beste, kommer frustrasjonen i uttrykk av regelrette personangrep mot fyren... Dan Gosling for eksempel, som vel bare er et år yngre, har vel knapt blitt satt spørsmålstegn ved i forhold til Obertan. For meg er det egentlig ingen tvil om hvem jeg helst ser spiller av Gosling og Obertan.

Når det er sagt, så er jeg ingen superfan av Gabby. Men han er på langt nær like ubrukelig som folk skal ha det til. Ekstremt frustrerende? Ja!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 24. Aug. 2012, 12:48 »
Kan du vær så snill slutte å syte? VI ER DRITTLEI! Klarer du virkelig ikke å skjønne det? Når du attpåtil syter om samme ting i forskjellige tråder, så har glasset rent over for min del, hvert fall.

Ingen tvinger deg til å lese hva jeg skriver heller :)
« Siste redigering: 24. Aug. 2012, 12:50 av snkz »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 24. Aug. 2012, 12:52 »
Er vel ikkje så mange som har trua på Gosling? Greia er, eller var i utgangspunktet, at Obertan fikk spille selv om han var regelmessig ræva i presentasjonene. Llettere å irritere seg over det, enn en Gosling som uansett ikke spiller.