20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 102258 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #450 på: 18. Sep. 2012, 23:27 »
"If he continues to be a substitute all season, we'll look at other solutions."

:ler: Det var 1 kamp! 1 kamp!!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 18. Sep. 2012, 23:28 »
Får ta å selge Ba til Norwich eller noe som han ikke kan finne seg i å begynne EN kamp på benken før han begynner å klage...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 18. Sep. 2012, 23:34 »
Det er agenten som klager. Ikke Ba selv.
Jeg vil høre det fra Bas egen munn før jeg kritiserer han.

Agenten får si hva faen han vil for min del. Fullstendig uinteressant.

At han snakker om å se på andre løsninger etter 45 minutter på benken sier mer om agenten enn om klienten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 19. Sep. 2012, 01:19 »
Ja, agenter ofrer jeg lite oppmerksomget. Men Ba så og sjøl at han har vert misfornøyd med ting i det siste etter everton. Må tåle en viss konkurranse om han vil spille i nufc, som ikke en gang er blant de største klubbene

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 19. Sep. 2012, 01:20 »
At Ba er misfornøyd med at han benkes er da bare positivt? Hva skulle han gjort? Sagt at han synes det er dritkult å sitte på benken, for han får jo penger uansett, han?
Nei.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 19. Sep. 2012, 01:25 »
Er hver helg 7 mann som må sitte på benken uten at agenten må ut i media for å true med å forlate klubben. Skriver med mobil så gidder ikke å lete det frem, men Ba retweeta vel broren (?) som skrev at AP måtte være crazy som benket han. Men så lenge han scorer og ikke kuker til harmonien i laget, må han gjerne være sur for min del

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #456 på: 19. Sep. 2012, 01:46 »
At Ba er misfornøyd med at han benkes er da bare positivt? Hva skulle han gjort? Sagt at han synes det er dritkult å sitte på benken, for han får jo penger uansett, han?

Enig, jeg syns det er herlig å se hvor mye Ba elsker å spille fotball. Husker Pardew sa dette om Ba i sommer: "Ba is not about the money, he is all about love". Det er ikke rart Ba ble frustrert av å sitte på rævva på benken å se at vi ble rævkjørt en hel omgang når han hadde så mye inne den kvelden.

Ba har hatt noen småfurtne øyeblikk etter Cisse kom hit. Men han virker å alltid ta til fornuften når han får tenkt seg litt om. Husker det kom i avisene da han ikke feiret med Cisse etter en scoring av Cisse. Ikke lenge etter gikk han ut i media og sa hvor godt han likte seg i Newcastle og at han ikke var sur.

Så lenge Ba får spille relativt fast og får mye oppmerksomhet av fansen så tipper jeg ingenting kan få han til å forlate Newcastle.

Det er noe litt "Ameobisk" over hele fyren! :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 19. Sep. 2012, 13:41 »
Liker ikke helt utvikling rundt Ba for tiden.

Ba sa jo selv etter kampen han ikke var fornøyd med hvordan noen av tingene var for tiden.

"I have not been to happy With some Things that have been going on" eller noe i den duren...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 19. Sep. 2012, 14:08 »
Det skal visst alltid være et eller annet styr rundt Ba. Så lenge han presterer på banen gir jeg fullstendig blanke.

Det kan være han er misfornøyd med manglende aktivitet i overgangsvinduet. Han er helt sikkert ikke superhappy med at han ofte har blitt skjøvet ut på venstrekanten. Og så er jeg ikke helt sikker på hvor gode busser han og Cissé egentlig er.

Men jeg er ikke så bekymret.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 20. Sep. 2012, 10:12 »
Ba sin klausul er vistnok fortsatt aktiv."There is that clause in his contract and it makes us vulnerable," Pardew told reporters.

"It's still open in the next window" . Fantastiske greier..

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #460 på: 20. Sep. 2012, 11:01 »
Haha, hva i huleste er dette for en rar kontrakt? Håpløst.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #461 på: 20. Sep. 2012, 11:46 »
Skal han begynne å sutre etter å blitt benket 1 kamp, så får han gå. Greit at han putter 2 mål, men det er det en spiss skal gjøre etter å ha blitt benket.

gabrielhorseng

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #462 på: 20. Sep. 2012, 12:14 »
Ba er en gråværets mann.
Kraftig, tåler en høststorm.
Sannelig... Det gjør han.

Cissé er en sartere kar.
Mager type, savner våren.
- Gjør han!

Men hva om Ba liker høst,
og Cissé elsker vår;
det blir Newcastles år neste år!

( Og snakker vi ikke da om våren tjuetretten? Man kommer ikke unna Toon, retten og sletten...)
« Siste redigering: 20. Sep. 2012, 13:15 av gabrielhorseng »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 20. Sep. 2012, 13:35 »
Hey hey.  :clap: :clap: :clap:
Applaus for å skrive på vers.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 20. Sep. 2012, 15:49 »
Skuffet over at Demba Ba syter etter en benkeplassering. Fyren har tross alt fått spille sentralt stort sett hele veiene. Nå er jeg enig i at det vel var Cisse og ikke Ba som burde vært benka av de to - men om du ikke takler å bli benka en gang syns jeg det er litt for ille.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida