20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 103524 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #480 på: 30. Okt. 2012, 12:39 »
Bra Cissé akkurat har åpna scoringskontoen for PL-sesongen da!

Jepp, håper det kommer fler av disse ryggscoringene! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 30. Okt. 2012, 14:14 »
Det er jo opplest og vedtatt at den ene ikke kan score når den andre er på banen (ingen regel uten unntak), så da er det ikke noe problem for Cisse å score hattrick mot Liverpool.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 30. Okt. 2012, 16:30 »
Denne mannen er et beist. For en spiller han er. At ingen større lag turte å satse på denne spilleren er ganske sprøtt.
Nei.

faenaltso

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #483 på: 04. Nov. 2012, 20:37 »
noen som vet åssen det går med Ba? hvor lenge er han skada ? samma med cabaye ?

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #484 på: 02. Des. 2012, 13:42 »
Sett dette? "Demba Ba is on collision course with Newcastle after demanding wages of £90,000-a-week", Demba "Ba has told Newcastle to double his pay - or he'll quit the club". Skummelt...

http://www.teamtalk.com/papertalk/8302653/Paper-Talk-Long-on-Reds-radar-Torres-link

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 02. Des. 2012, 14:06 »
Svak kilde da.
However - jeg er dog litt lei hele saken med Ba og det at vi må gå rundt å være redd hver jævla vindu for hans release clause. Tatt i betraktning dette og det faktum at Pardew har et massivt problem hvor han prøver få plass til både Ba og Cisse i de rollene de helst vil ha lider laget vårt under dette siden de overhodet ikke komplementerer hverandre på topp. Om ikke Ba signerer ny kontrakt snart mener jeg vi bør vurdere å selge ham til 7 mill - helst utenfor England. Så kan vi heller se oss om etter en angrepsspiller som i mye større grad passer bak Cisse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #486 på: 02. Des. 2012, 15:38 »
Kunne ikke vært mer enig, Kristoffer!  :thumbu:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 02. Des. 2012, 15:40 »
Om det der stemmer så synst jeg valget er enkelt, selg han.
Ikke mange klubber som som kan gi slik lønn og de klubbene har bedre spisser enn hva BA er.
Tviler dog på at BA krever noe slikt, men kan heller se for meg at han vil bytte klubb for å dra inn en slump med denne avtalen som gir han mye penger ved et salg!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 02. Des. 2012, 16:40 »
Kan folk vær så snill å slutte og skrive Ba med stor a? :P

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #489 på: 02. Des. 2012, 17:30 »
BAAAAA.

Uansett, enig. Tipper Liverpool kan gi han 90k, men ellers ser jeg større potensiale i Cisse til tross for formen. Ellers er vel det typisk at vi gir Ba 80k i en 5-årskontrakt så ryker kneet.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 02. Des. 2012, 21:49 »
Demba Ba er en spiller som har mye mer å tilby enn Papiss Cissé. Men han er selvsagt ikke verdt 90k, og det tror jeg egentlig heller ikke Liverpool mener. Liverpool KAN tilby spillere 90k, men for Ba? Neppe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #491 på: 03. Des. 2012, 12:49 »
Altså. Ba er mykje verdt for oss fordi han er god på hovudet, til å distribuere/holde på ball - eit bra oppspelspunkt.

Hmmm... Dette minner om ein annan spelar som Liverpool kjøpte av oss som no er på lån. Ba vil aldri passe inn i dustefotballen til Rodgers.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #492 på: 18. Des. 2012, 13:31 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8340790/Newcastle-striker-Demba-Ba-reveals-interest-in-Arsenal-move-with-escape-clause-set-to-be-activated

"It is true that Arsenal are among the clubs that are tempting," Ba said.

"It bothers me a bit when the team doesn't create much, because football is about beautiful play."

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 18. Des. 2012, 13:53 »
Han har jo et poeng, og at han vil spille for et lag som spiller fotball skjønner jeg jævlig godt.
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 18. Des. 2012, 14:02 »
Han er fortsatt under kontrakt med oss, så jeg synes gjerne han kan vise litt respekt og ikke flørte med alt av klubber som snuser på han. Bare det at han ble satt på benken i en omgang gjorde jo at helvette brøt løs i starten av sesongen. Tror ikke han er NUFC spiller i februar, så håper vi finner noe nytt gull fort som fy!