20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 103210 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #360 på: 12. April 2012, 12:30 »
Dette blir ikke værre en fansen gjør det til

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #361 på: 12. April 2012, 18:45 »
Det høres bra ut :) Håper virkelig han scorer snart, det har han fortjent etter prestasjonene hvis vi ser bort fra sist kamp.
FVM

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 13. April 2012, 12:13 »
http://aggbot.com/Newcastle-United-News/article/16614233

Om det ligger noe i dette så merker jeg at jeg blir mektig skuffet.
Da kan han i så fall heller signere en ny kontrakt, så han skaffer oss nye penger i hvert fall.

?He should text Andy Carroll and ask him whether he should leave.?
« Siste redigering: 13. April 2012, 12:15 av snkz »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 13. April 2012, 13:42 »
http://nothingbutnewcastle.com/2012/04/blogs/demba-ba-undergoes-cryotherapy

Newcastle United striker Demba Ba is doing all he can to re-find his form from earlier in the season and has gone the extra mile to ensure that he?s in tip-top shape. Ba hasn?t found the net since he scored against Aston Villa at St James? Park back at the beginning of February, but he?s still in good spirits and has undergone a treatment of cryotherapy to try and get himself to peak fitness.

What is cryotherapy I hear you ask? Well, it simply comes from the Greek for cold and cure, so is a cold cure, not to be confused with a cure for a cold, that?s something completely different! It involves the use of very low temperatures, taking heat out of the body in an attempt to decrease inflammation. In some ways it?s just a really extreme ice bath!

Ba had this done yesterday and he let his Twitter followers know all about it. After asking if anyone was aware of cryotherapy he later Tweeted: ?I've been locked in a room -110 degrees for 3 min. Nearly naked. I never felt so cold. But now I feel refresh and ready for the last 5 games?. That doesn?t particularly sound like fun and Ba even later admitted that he must be mad.

Haha! :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 14. April 2012, 00:23 »
http://nufcfans.co.uk/slider/im-happy-where-i-am-demba-ba-on-the-team-his-form-and-psg-dream/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=im-happy-where-i-am-demba-ba-on-the-team-his-form-and-psg-dream

?I?M HAPPY WHERE I AM? ? DEMBA BA ON THE TEAM, HIS FORM AND PSG DREAM

Newcastle striker Demba Ba harbours dreams of playing for Paris Saint-Germain, but for now he?s happy with life in the Premier League with high-flying Toon.

The 26-year old has failed to score in the last eight games for the magpies, after a blistering start to the season where he netted 16 times.

More recently and since the arrival of Senegalese team-mate Papiss Cisse, Ba has moved to the left side of a three-pronged attack for Alan Pardew?s side. It has meant that the goals have dried up for the former West Ham man, with Cisse scoring 10 goals in his last nine games.

Ba?s struggle and signs of discontent on the bench have got Newcastle fans worried that the striker could be heading out of Newcastle in the summer. According to information made clear by Spurs boss Harry Redknapp, the striker has a £7m release clause in his current contract.
Earlier this week, the striker spoke to French broadcaster Canal Plus about life at Newcastle and his current form.

Speaking about reports linking him with a potential transfer to home town club PSG, Ba said:

?It?s still a dream of mine to play for PSG but for now I?m happy where I am and the Premier League suits me.?

?I?ve always loved PSG. I watched them beat Marseille at Cabaye?s house. Cabaye?s wife is from the south of France so there was a bit of rivalry there.?

(les mer i artikkelen)
« Siste redigering: 14. April 2012, 00:24 av Eriksen »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 14. April 2012, 00:33 »
Føler egentlig at han prøver å lokke PSG til å by på han.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 14. April 2012, 00:36 »
Vet ikke hvordan jeg skal tolke det, men man kan ikke klandre han. De fleste spillerne som elsker fotball vil gå til laget de elsker og spille for de. Helt forstålig i mine øyne, selv om det er en kjip tanke.

Hadde gjort det samme selv.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 14. April 2012, 00:39 »
Jada, det forstår jeg! Men å gå ut i media for å fortelle at det ville vært en drøm å spille for dem, tror jeg ikke akkurat demper deres interesse for han. Og det vet han jo selv.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 14. April 2012, 08:41 »
Nå er det vel ikke det han prøver på heller da, siden nettopp det tydeligvis er drømmen hans.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 14. April 2012, 08:41 »
Han forsvinner nok i sommer.

Han hinter og hinter til PSG så mye han kan i ethvert intervju....

Liker ikke slikt.....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 14. April 2012, 09:24 »
Kan bytte han med Pastore:)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 14. April 2012, 10:55 »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #372 på: 14. April 2012, 11:25 »
Hadde vi fått 20 mill så hadde det vært greit, men 7mill føles bare jævlig. Men hvem vet, 7m kan være to topp spillere for oss:)

Hadde helst sett at han skrev en ny kontrakt, og ble ett år til i klubben, liker ikke at vi mister toppspillere. Men Ba er kansje den jeg villle sluppet først av de 4 der forran. Vis han er den enseste som drar og det kommer en ny spiss inn av samme klasse. Kansje en som passer i en 4-3-3 formasjonen, er jeg fornøyd. Dog en spiller av BA´s kvaliteter virker vanskelig å finne for 7mill.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 14. April 2012, 11:32 »
Problemet er bare at Ba selv får halvparten av de £7 mill'ene..

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 14. April 2012, 16:51 »
Jepp, kan han ikke bare skrive under en ny kontrakt som er uten klausul i det minste, så kan vi få litt for "leiesoldtaten" vår.