20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 103207 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #330 på: 06. April 2012, 01:00 »
Ekte goalgettere skal være egoistiske. Alan Shearer nevnte det som den viktigste egenskapen til en målscorer!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 06. April 2012, 01:04 »
Han er jo ikke sur fordi Cisse scorer, men fordi han selv ikke gjør det. Alle spisser i en klubb ønsker jo å være den som scorer mest og han får nok høre litt godment erting fra Papi. Som det skal være med andre ord :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 06. April 2012, 01:06 »
Så lenge det tenner han enda mer til å score, er jo ikke det en dårlig ting. Men kan fort bli misforstått den vinklingen av saken den avisen kommer med.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 06. April 2012, 04:49 »
Ekte goalgettere skal være egoistiske. Alan Shearer nevnte det som den viktigste egenskapen til en målscorer!

Alle ord som kommer fra Alan Shearer er min lov og religion.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 06. April 2012, 10:00 »
Hehe - han er vel ingen fantastisk ekspertkommentator da. Kjent som Mr. Obvious i England.
Men husker godt at selv det å sitte på benk i UEFA-cup-kamp mot VIF irriterte godeste Big Al.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 06. April 2012, 10:14 »
Det her kan vi ikke ha noe av.

Jeg har alltid hatt det inntrykket at Ba er en veldig likende type basert på intervjuene osv jeg har sett med han, håper dette stemmer.

Det viktigste burde være at laget gjør det bra og at de alle gir alt får å kjempe om CL-spill.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 06. April 2012, 13:29 »
Hehe - han er vel ingen fantastisk ekspertkommentator da. Kjent som Mr. Obvious i England.
Men husker godt at selv det å sitte på benk i UEFA-cup-kamp mot VIF irriterte godeste Big Al.

Det irriterte faen meg meg og ! :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 06. April 2012, 14:24 »

Første gangen jeg så Newcastle live, så spiller søren meg ikke the one and only. Skandaløst faktisk :/
Same old Shearer, always scoring!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 06. April 2012, 14:29 »

Første gangen jeg så Newcastle live, så spiller søren meg ikke the one and only. Skandaløst faktisk :/

Haha! Var andre gang jeg så Newcastle live. Pappa tok meg med fra Trondheim til syndens hovedstad for at jeg skulle få se idolet mitt senke laget faren min hater mest. Husker hvor ekstremt skuffa jeg ble da han ikke fikk starte (til fordel for Ameobi). Toppen av kransekaka var jo at Michael Bridges ble byttet inn i stedet for big Al. ::)

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #340 på: 07. April 2012, 09:09 »
Feel so good to be 5th on the table. With only 6 game to go. Cant sleep....... May be run a marathon today haha1:53am - 7 Apr 12

@dembabafoot demba you haven't looked too happy lately, no reaction when cisse scored today. What's up?2:01am - 7 Apr 12

@the_leesmith nothing at all. When you love football like i do you wanna play every minute. End of the day we win. So im glad once again :)2:05am - 7 Apr 12

Akkurat ja, så vet vi det også  :thumbu:

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #341 på: 07. April 2012, 11:58 »
Herig!  :)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #342 på: 07. April 2012, 12:05 »
 :thumbu: vi trenger BA i form og med selvtillit nå i sesonginnspurten!! ;)
Winning isn't everything, it's the only thing!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 07. April 2012, 14:23 »
Ba kan være forskjellen på CL eller ikke om vi skulle de andre lagene skulle la oss få en sjanse der...

Simmi

• Gjest
« Svar #344 på: 07. April 2012, 16:42 »
Flott setning!