20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det virker som det eneste Gerrard tenker på er penger...nå har han vunnet CL med laget i sitt hjerte, og de kan nok være med å kjempe om PL-seier dersom de får til CL spill i PL, men nei, Gerrard skal vekk, eller vertfall later som han vil vek for å få opp mer lønn....Kamerat av meg nevnte at Gerrard blir tilbudt ca 2.8mill i uka i real madrid, om det stemmer er uvisst. Men, han ender vel opp på Stamford Bridge uansett Men hvem som bryr seg om Liverpool Bjørn - black and white Pride
Har mistet totalt respekten for Gerrard. Eier ikke følelser.
Når pengene går høyere enn klubben så er det samme. Gerrerd kan erstates. Av for eksempel Pablo Aimar. Men jeg tror ikke Gerreard drar.
Sitat fra: "Morientes"Når pengene går høyere enn klubben så er det samme. Gerrerd kan erstates. Av for eksempel Pablo Aimar. Men jeg tror ikke Gerreard drar.hahahahaha!! gerrard er uerstattelig.. liverpool går rett i dass hvis de misten han. pablo aimar!!?? han har ikke sjangs til å erstatte gerrard! en 1,50cm høy superoffensiv midtbanespiller... gerrard er en komplett spiller.. aimar er en mark i forhold.
Sitat fra: "geordie-olav"Har mistet totalt respekten for Gerrard. Eier ikke følelser.haha...du som var hans største fan.