20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Til dere som tror andre managere  (Lest 5883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Til dere som tror andre managere
« på: 04. Juli 2005, 00:18 »
Ikke krangler med stjernene i klubben.

Nyheten ingen Liverpool-supportere ønsket å høre:

Gerrard har brutt forhandlingene om ny kontrakt, og hadde en åpenlys krangel med Rafa på treningsfeltet i går. Han er ikke villig til å gjenåpne forhandlingene igjen, og vil ikke utelukke overgang til Chelsea.

Kilden for denne fulle isfronten er Henry Winter (som denne gangen skriver for The Telegraph).
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1 på: 04. Juli 2005, 01:41 »
Jeg tror ikke det alltid er noe galt, selvom det går litt hett for seg på treningsfeltet. At Gerrard ender opp i Chelsea tilslutt har kun med penger og gjøre. Liverpool vil nok gjerne beholde Gerrard, men ser sikkert sitt snitt til å fylle pengebingen sin også ved et salg. Gerrard er som alle mennesker ute etter mer penger. Desverre er det ofte det som rår.

Morientes

• Scouser
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Juli 2005, 15:30 »
Når pengene går høyere enn klubben så er det samme. Gerrerd kan erstates. Av for eksempel Pablo Aimar. Men jeg tror ikke Gerreard drar.
iverpool 4ever!
We won it five times*****

Noreng

• Gjest
« Svar #3 på: 04. Juli 2005, 15:53 »
Gerrard er bedere enn Aimar, uten tvil!

Men Aimar ville vært en god errstatnig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Juli 2005, 15:01 »
Gerrard er jo ei vinglef... av dimensjoner. En fantastisk fotballspiller, men ikke halvparten den mannen Shearer er. Jeg vil sette et stort spørsmålstegn ved Gerrards følelser for Liverpool slik han vingler.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Juli 2005, 16:20 »
Det virker som det eneste Gerrard tenker på er penger...nå har han vunnet CL med laget i sitt hjerte, og de kan nok være med å kjempe om PL-seier dersom de får til CL spill i PL, men nei, Gerrard skal vekk, eller vertfall later som han vil vek for å få opp mer lønn....

Kamerat av meg nevnte at Gerrard blir tilbudt ca 2.8mill i uka i real madrid, om det stemmer er uvisst. Men, han ender vel opp på Stamford Bridge uansett :P

Men hvem som bryr seg om Liverpool :P

Bjørn - black and white Pride
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 05. Juli 2005, 22:22 »
Gerrard stikker vel ?

Han nektet jo å skrive under kontrakten.  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Juli 2005, 22:24 »
Sitat fra: "Bjørn"
Det virker som det eneste Gerrard tenker på er penger...nå har han vunnet CL med laget i sitt hjerte, og de kan nok være med å kjempe om PL-seier dersom de får til CL spill i PL, men nei, Gerrard skal vekk, eller vertfall later som han vil vek for å få opp mer lønn....

Kamerat av meg nevnte at Gerrard blir tilbudt ca 2.8mill i uka i real madrid, om det stemmer er uvisst. Men, han ender vel opp på Stamford Bridge uansett :P

Men hvem som bryr seg om Liverpool :P

Bjørn - black and white Pride

Er enig men Gerrard har oxo spillt heila si karriera i Liverpool han er blitt 25 år ? Kan henda han har lyst til å søke nye utfordringer så det heiter...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #8 på: 05. Juli 2005, 23:07 »
Har mistet totalt respekten for Gerrard. Eier ikke følelser.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Juli 2005, 23:08 »
Sitat fra: "geordie-olav"

haha...du som var hans største fan.  :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Juli 2005, 02:25 »
Joda Benson, er fullt mulig det, men jeg ville da syns at det å nettopp ha vunnet CL, ha en manager som er villig til å bygge et lag rundt deg som spiller, muligens kunne kjempe om PL seier, det er vel mer utfordring å vinne PL med LFC enn Chelski, eller Premiera Divison med Real eller Barca, men Gerrard er vel ute etter mer penger.....all suksessen har gått ham til hodet og jeg tror muligens man skal benytte et utrykk som mange her bruker, at han setter seg selv høyere enn klubben....

Bjørn - på playaen i mårra
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

balubas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. Juli 2005, 10:02 »
Sitat fra: "Morientes"
Når pengene går høyere enn klubben så er det samme. Gerrerd kan erstates. Av for eksempel Pablo Aimar. Men jeg tror ikke Gerreard drar.

hahahahaha!!   gerrard er uerstattelig.. liverpool går rett i dass hvis de misten han.  pablo aimar!!??  han har ikke sjangs til å erstatte gerrard!  en 1,50cm høy superoffensiv midtbanespiller...      gerrard er en komplett spiller.. aimar er en mark i forhold.
he Boro family
(adam's family tune)
Your sister is your mother
Your father is your brother
Your shagging one another
The Boro family!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #12 på: 06. Juli 2005, 13:28 »
Sitat fra: "balubas"
Sitat fra: "Morientes"

hahahahaha!!   gerrard er uerstattelig.. liverpool går rett i dass hvis de misten han.  pablo aimar!!??  han har ikke sjangs til å erstatte gerrard!  en 1,50cm høy superoffensiv midtbanespiller...      gerrard er en komplett spiller.. aimar er en mark i forhold.

Alonso er allerede en god erstatter til Gerrard, og han er ikke uerstattelig. Men han har nettop sagt at han blir, så da er det vel ikke mere å diskutere her ?
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 06. Juli 2005, 20:02 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "geordie-olav"

haha...du som var hans største fan.  :D

Joda. Men så du de stygge klærne han hadde med seg ut av treningsfeltet?

Bare se her

Man kan jo bare ikke gå slik! Er det noe jeg hater, så er det slike klær!

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 06. Juli 2005, 20:07 »
lyseblå tennis t-skjorte eller noe? er det homsepatruljen som er ute og snakker nå olav? hehe..
ieron Dyer