20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny kaptein  (Lest 13456 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny kaptein
« på: 15. Juni 2011, 23:30 »
Hvem bør overta kapteinsbindet nå som Kevin Nolan er borte? Ofte er det naturlig å gi det videre til spillere som har vært i klubben en stund, og ikke gi det til en nykommer slik Allardyce gjorde med Geremi. Problemet er muligens mangel på alternativer blandt de spillerene vi har nå..

Coloccini
Tiote
S.Taylor
Barton(en god kandidat, men jeg tror han er borte ved sesongstart)
Harper
Shola
...eller evt. en ny spiller?

Jeg ville gått for Coloccini som kaptein, med S.Taylor som visekaptein. Colo virker som en god figur på banen som spillerene, og Taylor brenner mye for klubben vår. Skulle Barton mot all odds bli værende og signere en ny kontrakt, så er han en god kandidat til en av rollene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny kaptein
« Svar #1 på: 15. Juni 2011, 23:33 »
Colo -uten tvil

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Juni 2011, 23:36 »
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15. Juni 2011, 23:42 »
Enig med dere. Jeg ville ha gått for Colo.
Colo var veldig god i fjor, og har vel vært veldig lite plaget med skader. Det er veldig få lederskikkelser når Nolan nå drar, men Colo er vel den eneste reelle kandidaten slik jeg ser det. Harper og Tayls er heller ikke dårlige forslag, da begge er lokale og vil anta at de elsker klubben. Men så dukker spørsmålet om førstekeeperplassen opp igjen. Jeg er helt klart for at Krul skal stå, og da er det ikke noe poeng i å satse på Harper som kaptein. Synes han virker litt for passiv verbalt, og så spørs det om det er det smarteste å ha en keeper som kaptein.
Taylor bør, som du sa Kyrre, bli andrevalg som kaptein. Han har slitt mye med skader i det siste, og tror dessuten at Colos erfaring er bedre egnet som kaptein.
Synes uansett at stopperparet vårt bør være Colo-Tayls, og at de to bør utgjøre kapteinsduoen..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Juni 2011, 23:44 »
For meg er det tre der som skiller seg ut - Colo, Taylor og Barton. Barton har vist seg å være en meget god kandidat - dog er jeg også litt redd han ikke er her ved sesongstart. Derfor må det nok bli Colo og Tayls som kaptein og visekaptein. Harper håper jeg at er andrekeeper ved sesongstart, og da bør ikke han være aktuell for en slik rolle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 15. Juni 2011, 23:47 »
Ja ikke all verdens til kapteinsevner for tiden om ting går den veien det kan se ut til nå. Litt usikker på Colo som kaptein, han virker litt "strong silent type". Men er nok det klart beste alternativet tror jeg.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 15. Juni 2011, 23:54 »
1. Barton (om han blir)
2. S.Taylor
3. Coloccini

Det er sånn jeg ser det i allefall, men jeg har null peiling på hvilke spillere som virkelig er stå på-typen, så det blir litt vansklig og avgjøre. Men sånn som jeg "kjenner" spillerne ville jeg hatt det sånn.
Nei.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Juni 2011, 00:05 »
Hvis kontinuitet skal være et kriterium blir det nok Sholadinho

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Juni 2011, 00:09 »
Problemet med og ha Shola som kaptein er det faktum at han neppe spiller mange kamper neste sesong. Så fremt vi får inn en ny spiss, selvfølgelig. Og da egner ikke han seg som kaptein.
Nei.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Juni 2011, 00:15 »
Colo, så kan vi gi kan enten Taylor eller Harper bli visekaptein avhengig av hvilken av de som er tiltenkt mest spilletid neste sesong.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Juni 2011, 00:37 »
Blir nok Colo eller Harper tipper jeg!

Det kjipe er at Colo blir solgt neste sommer! Da har han 1 år igjen av kontrakten!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 16. Juni 2011, 01:26 »
Det kjipe er at Colo blir solgt neste sommer! Da har han 1 år igjen av kontrakten!

Hehe - nice one!

Selv føler jeg også at Colo kanskje er litt sånn silent man. Skulle Barton bli håper jeg at han er kapteinen vår når sesongen starter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 16. Juni 2011, 01:34 »

Hehe - nice one!

Selv føler jeg også at Colo kanskje er litt sånn silent man. Skulle Barton bli håper jeg at han er kapteinen vår når sesongen starter.

+1! Håper virkelig Barton blir! Eneste ordentlige ledertypen vi har igjen egentlig!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 16. Juni 2011, 06:38 »
Tiote er vertfall den som er minst kapteinsemne av desse. Eg vil gå for Barton eller Colo. Harper vil vel kanskje ikkje starta alle kampane, og det får eg håpa at Shola ikkje gjer heller. Derfor Er vel Barton og Colo dei som peikar seg ut. Nolan er ein typisk kaptein og opplagt valg, eg føler mi har veldig få att av slike no. Er det lov å håpa at ein kan få inn ein god britisk spelar som kan vera eit godt valg? Eg tvilar.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 16. Juni 2011, 06:39 »
Blir nok Colo eller Harper tipper jeg!

Det er nok stor fare for det.