20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny kaptein  (Lest 13412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Ny kaptein
« Svar #15 på: 16. Juni 2011, 11:15 »
Støtter opp om Barton som førstevalg og Colo som andrevalg.

Hvis Barton drar føler jeg vel egentlig, som noen har nevnt her, at Colo ikke er noe stort kapteinsemne i at han nok ikke er den mest verbale - noe Barton er den rake motsetningen på.

Oppsummert kan jeg vel si at uten Barton og Nolan har vi vel ikke noen med nok "myndighet", pondus og spirit til å være kaptein og da blir det Colo i form av stabilitet og styrke som får jobben uten egentlig helt å passe til den...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16. Juni 2011, 11:44 »
Dersom Barton blir, så er han min absolutte favoritt til å ta over kapteinsbindet. Han er overalt, står på for laget hele veien, og er nok den på laget med mest naturlig autoritet.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Juni 2011, 12:10 »
Men hvor på midten skal Barton spille da? Cabaye og Tiote blir jo vår midtbane sentralt. Høyrevingen har ikke vært en stor suksess for Barton.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 16. Juni 2011, 12:15 »
Har også en følelse av at Colo kommuniserer for dårlig til å være kaptein. Til tross for at han nå har vært i klubben en god stund, har jeg inntrykk av at han fortsatt har relativt begrensede ferdigheter i det engelske språket, og at dette vil hemme ham som kaptein.

Når det er sagt, er det heller ingen andre jeg helt kan se seiler opp som et klart alternativ. Joe kunne vært aktuell, men etter det som er skjedd nå i det siste, er jeg sksptisk. Hverken Harper eller Shola tror jeg kommer til å være garanterte i startelleveren, og er derfor ikke idéelle.

Av de jeg tror kommer til å spille mye, holder jeg muligens en knapp på Tim Krul, faktisk!  :o

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Juni 2011, 12:29 »
Om Barton blir, så blir det Barton. Ellers er det eneste alternativet Colo, som eg personlig gjerne skulle sett som kaptein.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Juni 2011, 12:50 »
Blir Barton er han den eneste rette.
Forsvinner han, har jeg vanskelig me å se hvem som kan være kaptein

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Juni 2011, 12:51 »

Av de jeg tror kommer til å spille mye, holder jeg muligens en knapp på Tim Krul, faktisk!  :o

Kanskje litt tidlig for Krul, men han virker absolutt å være en ledertype med mye selvtillit på banen. Har jo vært kaptein for U-21 landslaget til Nederland.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 16. Juni 2011, 12:53 »
For ung og usikker, spør du meg.

Blir det ikke Barton, så håper jeg på Taylor. Local lad med stort hjerte for klubben. Har også inntrykk av at han er en fin ledertype.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 16. Juni 2011, 12:55 »
Så lenge Barton slenger med leppa over nettet og i tillegg plutselig har glemt at NUFC var den eneste klubben som stod ved  ham da det herjest som verst, er Barton ikke kapteinsemne.  En kaptein må helst ha vært i klubben en stund, han bør ha erfaring,  kontrakten må ikke utløpe i nærmeste fremtid og til slutt bør han også være en av de bedre spillerne. Det er bar en mann som tilfredsstiller alle disse vilkårene og det er Colo.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 16. Juni 2011, 13:20 »
Jeg mener at kapteinen bør være britisk, rett og slett på grunn av tilhørighet og kommunikasjonen, som tross alt skal foregå på engelsk samme hvor mange utlendinger som spiller. 1. Barton 2. Steven Taylor.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 16. Juni 2011, 13:31 »
Jeg mener at kapteinen bør være britisk, rett og slett på grunn av tilhørighet og kommunikasjonen, som tross alt skal foregå på engelsk samme hvor mange utlendinger som spiller. 1. Barton 2. Steven Taylor.

Så du antar at unlendinger ikke er i stand til å kommunisere på engelsk? :) Ikke alle er som Tevez.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 16. Juni 2011, 13:37 »
Det er en viss forskjell på å kunne kommunisere på engelsk og være fostret opp med språket og alle uttrykkene. Ser på det som en stor fordel i kommunikasjon med manager og trenerteam. Men for all del, det finnes jo unntak, og utlendinger som er veldig stødige i engelsk. Men etter de intervjuene jeg har hørt med eksempelvis Colo, Jose og Jonas så må jeg si at jeg tviler på om de tilhører disse unntakene.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 16. Juni 2011, 13:38 »

Så du antar at unlendinger ikke er i stand til å kommunisere på engelsk? :) Ikke alle er som Tevez.

L2 vet du (eller mest sannsynlig ikke :P). Litt enig i at toppen ville vært en geordie, men det viktigste er at det er en spiller som har en høy stjerne i klubben og blant supporterne og som er en sjefstype. Akkurat der synes jeg faktisk ikke vi har noen som når opp til Nolan for å være helt ærlig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 16. Juni 2011, 14:12 »
Vi har ingen som når helt opp til Nolan - men Barton må være det nærmeste. Han har opparbeidet seg et godt forhold til fansen. Han har åpenbart stor respekt i gruppa - og har allerede bært bindet i noen kamper forrige sesong. Vi veit han sier i fra - og sist men ikke minst, det trenger overhodet ikke være noe aber med en kontroversiell kaptein som tør tale myndighetene i mot. Se på Roy Keane. Det skorter heller ikke på rutine for Bartons del. At han er britisk er selvfølgelig heller ingen dårlig ting. Ellers syns jeg også at Steven Taylor kan være en outsider til bindet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16. Juni 2011, 14:54 »
Holder en knapp på Saylor om Barton drar. 1. Barton, 2. Saylor.

Barton er en av de mest ærlige spillerne i PL synes jeg, derfor håper jeg virkelig han blir.