20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #4200 på: 13. Mai 2012, 21:52 »
haha, konge :D
Same old Shearer, always scoring!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4201 på: 13. Mai 2012, 21:56 »
Fine kommentar på Twitter:

Anders Røstad@Roztad

Liverpool-fansen feirer City-gull. Blir vel litt som å applaudere en annen mann for å gi dama di orgasme fordi du ikke klarer det selv.
Winning isn't everything, it's the only thing!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4202 på: 13. Mai 2012, 22:10 »
Downing hadde to assists mot QPR da de tapte 3-2. :P

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4203 på: 13. Mai 2012, 22:47 »
For en SYK PL-runde dette var! Alt svingte hele tiden(untatt kampen om 4. plassen :thumbd:) Priceless moment når City scoret to på overtid og jeg stod på midtbanen på fosshaugane og skulle bære midtbane-seglet. Var bl.a en Man utd fan der også og synet når han faller om midt på banen var helt klart et høydepunkt!  :happy: :feiring:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4204 på: 14. Mai 2012, 06:13 »
http://www.101greatgoals.com/gvideos/manchester-city-3-qpr-2-sunderland-0-manchester-united-1-motd/

Vi er akkurat ferdige med en episk sesong!

Manchester City vinner ligaen etter tidenes utvilsomt råeste innspurt. Jeg har ingen direkte følelser for City, men må si det varmet et fotballhjerte når Aguero scoret 3-2 målet. Der og da kunne ingen brydd seg mindre om prislapper, lønningsposer etc. De var mestere. Skader heller ikke at manu fikk et slag i trynet. Skal også sies at Vincent Kompany er min ubestridte favorittspiller i PL, sett bortifra våre egne såklart. For en spiller, for en mann, for et forbilde!

Everton ble best i byen, noe som selvfølgelig er en positiv ting for alle oss som "hater" liverpool. Merk :" "

Vi skal neste sesong prøve oss i Europa, noe som blir meget spennende! Må handles godt i sommer for å skaffe oss bredde i laget, men vi har et fantastisk utgangspunkt vil jeg påstå, så lenge vi klarer å beholde de fleste av våre beste.

Jeg tippet oss på 10. plass om jeg ikke tar feil, før sesongen. De fleste av oss regnet vel med det skulle ende noe i de baner. Vi kommer på 5 plass. Vi slår Liverpool med 13 poeng og ender over et lag som førstkommende lørdag skal ut i CL-finale! MEGET sterkt.

Føler meg nesten litt emosjonell her jeg sitter, når jeg tenker på alle de fantastiske stundene vi har hatt i løpet av denne sesongen. Det går virkelig opp for meg nå hvor mye jeg elsker fotball.

Hvor skal man starte? Tim Krul har vært en av ligaens aller beste keepere, om ikke den beste?
Colo viser seg virkelig som den kapteinen han er og får en ekstremt fortjent plass på årets lag.
Cabaye har vært en åpenbaring, Ben Arfa fikk endelig bevist hva vi vet han kan.
Ba var enorm for oss første halvdelen av sesongen og når han skuffet, så hentet vi Cisse på "billigsalg" som tok over rollen som vår storscorer.
Jeg var meget skeptisk til Alan Pardew, men han beviste meg virkelig feil og virker nå for meg som en meget oppegående, fin fyr. Og også der en meget, meget fortjent utmerkelse som årets trener.
Vil også gi min hyllest til Jonas, en fyr som ikke får for mye skryt. Han jobber og jobber og jobber og jobber, virkelig en som gir alt for laget!

Vi tok 4 poeng mot manu og vi tok 4 poeng mot S'land, det i seg selv fortjener å bli feiret!

Vi har også scoret noen helt fantastiske mål dette året. Er umulig å rangere de, men for meg så står kanskje målet til Barfa mot Bburn aller høyest. Maradona who? Av målene vi har scoret i PL, så blir det en delt førsteplass mellom Cabaye vs manu, Cisse nr2 vs Chelsea og Barfa vs Bolton.

Nå som sesongen er over, så føler jeg nesten et lite tomrom. Derfor må jeg bare blogge litt, for å få luftet det jeg sitter inne med :P

Takk for i år lads. HOWAY!
« Siste redigering: 14. Mai 2012, 06:17 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• Gjest
« Svar #4205 på: 14. Mai 2012, 08:53 »

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4206 på: 14. Mai 2012, 10:14 »
 :gp: Cheiken! Har vært en helt fantastisk sesong der vi har opplevd det meste. Det som er herligt med fotball at du er så engasjert mens det pågår at du glemmer alt det andre i livet ditt, 0 bekymringer. Eneste du bryr deg om akkurat da er kampen, går inn i en liten boble og det syns jeg er helt fantastisk.

Takk for en super sesong alle Toon-fans, det har vært en glede å være på dette forumet etter seiere, ikke like kjekt etter ett tap, men sånn er det jo! :)

Nå er det bare å glede seg til neste sesong! HOWAY THE LADS!!! :toon: :coloccini:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4207 på: 14. Mai 2012, 10:22 »
Bra innlegg cheik! Gøyeste fotball sesongen på MANGE år. Håper Carr, Ashley og Pardew drar opp noen flotte signeringer før neste sesong, og at vi beholder stammen i laget.

Pool fansen har allerede begynt med "dere klarer det aldri igjen neste år" men whatever. Har aldri skjønt hvorfor de bryr seg så voldsomt om andre lag. Det virker som at de innerst inne mener at de egentlig er det beste laget selv. På vorset lørdag var det Cavani og Falcao som ble nevnt som mulige signeringer der. L O L :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4208 på: 14. Mai 2012, 12:24 »
King_p i forkant 11/12 sesongen:

Sitat
Tror Newcastle skal slite i år. Greit nok at vi har hentet nye spillere som potensielt er bedre enn de som er borte, men det er nå fint å ha et lag hvor spillerne har spilt litt PL-fotball og, samt at vi har mistet begge våre toppscorere fra fjorårsesongen (Carroll og Nolan) og kanskje den spilleren som har lagt opp til flest mål (Barton). Hjelper heller ikke at forsvaret blir blant Premier Leagues svakeste så fort Colo er skadet.

borisboi i forkant 11/12 sesongen (var et svar til en som tippet Newcastle på nedrykksplass):

Sitat
Hohoh, jeg skjønner. Men du har ikke tro på at spillerne som er hentet inn kan tilføre laget noe? Eller de som ser ut til å være skadefrie igjen? Ser virkelig ikke hvorfor det laget her skal være noe dårligere. Førsteelveren ser faktisk langt sterkere ut i år enn den Newcastle brukte i fjor. Ny venstreback, en spiss til og noen solide backup så er jo laget milevis forran der de var i fjor.
Ben Arfa er snart tilbake, og Gosling er tilbake. Begge er nok veldig rustne siden det har blitt lite fotball de siste 1-1,5 årene på de, men det kommer seg nok.
Har også veldig troa på Cabaye. Nå er det selvfølgelig veldig stor forskjell på fransk Ligue 1 og PL, men det jeg har sett av han har vært veldig, veldig bra. Spilte jo også fast på ligavinner og dobbel cupvinner Lille, og er tatt ut på det franske landslaget.
Sånn ellers har både Marveaux og Abeid sett bra ut, det samme gjelder Vuckic.

Så at det laget her skal være så forbanna mye svakere enn i fjor skjønner jeg virkelig ikke. Ser selvfølgelig ikke lyst ut om det ikke kommer inn 3-4 nye spillere, men det er fremdeles tid igjen på å gjøre det. Så da er det bare og vente å se. Men førsteelveren ser langt sterkere ut enn i fjor.

Tippet ellers laget på en syvendeplass. :nikke:
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4209 på: 14. Mai 2012, 16:26 »
Er en ting som gjør at jeg unner ManShitty gullet - og det er supporterne som har ventet så lenge og som viste en ekstrem glede som jeg ikke har sett i min tid etter et PL-gull. Det varmet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #4210 på: 14. Mai 2012, 16:35 »
ManU supporterne tar det jo som en selvfølge at de vinner ligaen hvert år. Må være kjedelig å holde med United, for enten blir du skuffet iom at de ikke vinner serien, eller så er det en selvfølge at de vinner serien, og ingen stor jubel utenom 10 min etter at seriegullet er sikret.

Hadde Newcastle blitt PL mestere hadde jeg ikke kommet over det før 5 år etterpå...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4211 på: 14. Mai 2012, 21:35 »
Hahahaha Tevez!! :lol:

Christian

• Gjest
« Svar #4212 på: 14. Mai 2012, 21:38 »

Simmi

• Gjest
« Svar #4213 på: 14. Mai 2012, 21:54 »
Synes ikke det er noe morsomt, jeg. Direkte smakløst.

Christian

• Gjest
« Svar #4214 på: 14. Mai 2012, 21:54 »
Idiot ja.