http://www.101greatgoals.com/gvideos/manchester-city-3-qpr-2-sunderland-0-manchester-united-1-motd/Vi er akkurat ferdige med en episk sesong!
Manchester City vinner ligaen etter tidenes utvilsomt råeste innspurt. Jeg har ingen direkte følelser for City, men må si det varmet et fotballhjerte når Aguero scoret 3-2 målet. Der og da kunne ingen brydd seg mindre om prislapper, lønningsposer etc. De var mestere. Skader heller ikke at manu fikk et slag i trynet. Skal også sies at Vincent Kompany er min ubestridte favorittspiller i PL, sett bortifra våre egne såklart. For en spiller, for en mann, for et forbilde!
Everton ble best i byen, noe som selvfølgelig er en positiv ting for alle oss som "hater" liverpool. Merk :" "
Vi skal neste sesong prøve oss i Europa, noe som blir meget spennende! Må handles godt i sommer for å skaffe oss bredde i laget, men vi har et fantastisk utgangspunkt vil jeg påstå, så lenge vi klarer å beholde de fleste av våre beste.
Jeg tippet oss på 10. plass om jeg ikke tar feil, før sesongen. De fleste av oss regnet vel med det skulle ende noe i de baner. Vi kommer på 5 plass. Vi slår Liverpool med 13 poeng og ender over et lag som førstkommende lørdag skal ut i CL-finale! MEGET sterkt.
Føler meg nesten litt emosjonell her jeg sitter, når jeg tenker på alle de fantastiske stundene vi har hatt i løpet av denne sesongen. Det går virkelig opp for meg nå hvor mye jeg elsker fotball.
Hvor skal man starte? Tim Krul har vært en av ligaens aller beste keepere, om ikke den beste?
Colo viser seg virkelig som den kapteinen han er og får en ekstremt fortjent plass på årets lag.
Cabaye har vært en åpenbaring, Ben Arfa fikk endelig bevist hva vi vet han kan.
Ba var enorm for oss første halvdelen av sesongen og når han skuffet, så hentet vi Cisse på "billigsalg" som tok over rollen som vår storscorer.
Jeg var meget skeptisk til Alan Pardew, men han beviste meg virkelig feil og virker nå for meg som en meget oppegående, fin fyr. Og også der en meget, meget fortjent utmerkelse som årets trener.
Vil også gi min hyllest til Jonas, en fyr som ikke får for mye skryt. Han jobber og jobber og jobber og jobber, virkelig en som gir alt for laget!
Vi tok 4 poeng mot manu og vi tok 4 poeng mot S'land, det i seg selv fortjener å bli feiret!
Vi har også scoret noen helt fantastiske mål dette året. Er umulig å rangere de, men for meg så står kanskje målet til Barfa mot Bburn aller høyest. Maradona who? Av målene vi har scoret i PL, så blir det en delt førsteplass mellom Cabaye vs manu, Cisse nr2 vs Chelsea og Barfa vs Bolton.
Nå som sesongen er over, så føler jeg nesten et lite tomrom. Derfor må jeg bare blogge litt, for å få luftet det jeg sitter inne med

Takk for i år lads. HOWAY!