20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3495 på: 17. April 2012, 09:46 »
La oss ta ein kamp av gongen og kunn fokusera på oss sjølv so ser me kor me endar opp;)  Det er so utruleg fort at me sleppe oss nedpå ein kamp og får litt marginar i mot so taper ein poeng i denne fantastiske ligaen.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Vi fokuserer på oss selv, og hvor mange poeng vi kan klare å sanke sammen. Vi har potensiale til å vinne samtlige kamper, men vi kan fort avgi poeng i samtlige kamper. Det blir en spennende avslutning, og det er kult at vi er med der oppe, for en gangs skyld. Jeg tror 10 poeng holder jeg også, men da må vi ta poeng mot Chelsea.

Tenk å høre Champions League hymnen bli spilt på St. James' Park neste sesong. Får frysninger bare av tanken. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3496 på: 17. April 2012, 10:09 »
CL hadde vært fantastisk, men jeg er ærlig talt ikke sikker på om det er noe vi egentlig bør trakte etter. Jeg er stygt redd for at det kan være et for stort steg for klubben på nåværende tidspunkt.

Forøvrig er jeg heller ikke så sikker på om vi kommer til å klare det. Ser vi på de kampene vi har igjen, vil jeg påstå at 10 poeng er det aller beste vi kan håpe på, og at 7-8 poeng er mer realistisk. Og jeg tror ikke det er nok til å gå forbi Tottenham.

Ja, vi har vært i solid form i det siste, og det er bare å håpe at det fortsetter. Men selv ikke solid form kan gi oss poeng mot Man City, og jeg ser på det som nokså lite sannsynlig med poeng på brua.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3497 på: 17. April 2012, 10:11 »
CL hadde vært fantastisk, men jeg er ærlig talt ikke sikker på om det er noe vi egentlig bør trakte etter. Jeg er stygt redd for at det kan være et for stort steg for klubben på nåværende tidspunkt.

Jeg vil heller spille CL-kvalifisering / CL og ryke rett ut men samtidig være mye mer attraktive for spillere i sommer. Enn å ikke komme til CL i år å heller prøve bygge oss opp til CL eventuelt neste år!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3498 på: 17. April 2012, 10:13 »
Jeg vil heller at vi får erfaring gjennom spill i Europa League. Jeg tror faktisk vi blir mer attraktive med det, enn å spille én kvalikrunde til CL, og ryke på hodet og ræva ut mot et belgisk fjerdedivisjonslag.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3499 på: 17. April 2012, 10:18 »
Jeg vil heller at vi får erfaring gjennom spill i Europa League. Jeg tror faktisk vi blir mer attraktive med det, enn å spille én kvalikrunde til CL, og ryke på hodet og ræva ut mot et belgisk fjerdedivisjonslag.

Historen gjenntar seg sjelden :D

Og om vi først ryker ut, blir vi ikke sendt til EL da?
Eller er det bare for de som er i CL alt?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3500 på: 17. April 2012, 10:25 »
Det spørs vel litt hvilken kvalikrunde vi går inn i, og hvilken vi ryker ut i. Tror man får EL-plass om man ryker i playoffen til CL, men med våre fabelaktige prestasjoner de siste årene, tviler jeg på at vi går rett inn dit. Da er det i såfall kun nasjonsranking som gjør det for oss. Tror nok fort vi blir å møte et belgisk fjerdedivisjonslag i en eventuell andre- eller tredje kvalikrunde.

Forøvrig tror jeg vi har en god sjanse til å komme et lite stykke i EL, mens jeg i det hele tatt er tvilende til om vi når gruppespill i CL. Jeg vet hva jeg foretrekker, men skjønner at andre foretrekker noe annet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3501 på: 17. April 2012, 10:27 »
Det spørs vel litt hvilken kvalikrunde vi går inn i, og hvilken vi ryker ut i. Tror man får EL-plass om man ryker i playoffen til CL, men med våre fabelaktige prestasjoner de siste årene, tviler jeg på at vi går rett inn dit. Da er det i såfall kun nasjonsranking som gjør det for oss. Tror nok fort vi blir å møte et belgisk fjerdedivisjonslag i en eventuell andre- eller tredje kvalikrunde.

Forøvrig tror jeg vi har en god sjanse til å komme et lite stykke i EL, mens jeg i det hele tatt er tvilende til om vi når gruppespill i CL. Jeg vet hva jeg foretrekker, men skjønner at andre foretrekker noe annet.

Lets make a deal.

Vi sikrer en 3. plass, men sier at vi kun vil spille i EL og gir den vekk til noen andre fordi vi er ikke klare enda, men ville bare vise vi kunne!
 :lol: :toon:

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3502 på: 17. April 2012, 11:25 »

Det avhenger selvfølgelig av hvem vi eventuelt møter i kvalifiseringen og hva vi gjør i sommerens overgangsvindu. Vi beholder også mest sannsynlig en del nøkkelspillere dersom vi kvalifiserer oss til CL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3503 på: 17. April 2012, 12:01 »
Går vi ikke inn i 3. kvallikrunde? Og er det ikke da slik at om vi ryker der går vi inn i EL?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3504 på: 17. April 2012, 13:37 »
Ser ut som vi går inn i en runde kalt ?Play-Off Round?. Skrev i utgangspunktet et utfyllende svar her, men flytta den til ?Sesonginnspurten Sesongen 11/12? som er en mer passende tråd.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3505 på: 17. April 2012, 15:01 »
CL-spill neste sesong ville i mine øyne vært 1000 ganger bedre enn EL. Vi får matchet oss mot dei beste, og det hadde vært bra for utviklinga vår. Men det er ikkje mitt største poeng. Ikkje berre er det uendelig mykje meir penger det er snakk om, om vi evt. skulle komme i eit gruppespill. Men også den faktoren at me hadde spilt kamper på tirsdag og onsdag, istedet for torsdagen slik det er i EL. Havner vi i EL, er eg stygt redd for at me kommer til å gjøre det dårligere i ligaen neste år dessverre... Men for all del Joacim, ser ka du meiner med at det nok hadde vært mest vårt "nivå" i denne fasen...
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3506 på: 17. April 2012, 15:05 »

Men for lag som APOEL Nicosia og Otelul Galati er det ikke et for stort steg?

Formannj1

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3507 på: 17. April 2012, 15:59 »
Heisann, som dere sikkert ser, så er jeg ny inne her. Har fulgt med i lengre tid på forumet. Og nå tar jeg da altså steget og lager meg en konto :)

Vi har utten tvil hatt en fantastisk sesong frem til nå. Og det beste gjenstår.
Sitter med bbc`s predictor etter hver eneste kamp. Vi må rett og slett håpe at Arsenal og pool gjør jobben mot Chelse i innspurten, samtidig som spurs fortsetter med den bedritne formen (borteformen) fremover.
Vi må vinne mot Stoke til helga, selv om det ikke er en selvfølge. 6 poeng mot Wigan og Everton, altså 9 poeng på de 5 siste, så skal vi karre til oss en aldri så liten 4 plass!

Og til dem som diskuterer om vi har bedre av EL, er jeg nok ikke helt enig. Se hvor mange bakgårdsklubber som er med..Kommer vi innn i en "vanlig" gruppe, må vi jo også huske at vi ikke ryker om vi kommer på en 3 plass, da går vi jo rett til EL. Mer penger, bedre matching, og lettere å skaffe bedre spillere. Kun positivt med andre ord. Men for all del, det er veldig langt unna enda..

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3508 på: 17. April 2012, 16:00 »
 :welcome:
Winning isn't everything, it's the only thing!

sam

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3509 på: 17. April 2012, 18:34 »
http://www.premierleague.com/en-gb/20-seasons.html

Mye kjekt å se her, samt sette opp fantasy laget:)