20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3480 på: 16. April 2012, 23:40 »
Fyfader - jeg tar av meg alt av klærne for Wigan. For en sesongavslutning - for en måte å berge plassen på. De har atpåtil blitt snytt for seieren borte mot Chelski. Sykt.

:drool:
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3481 på: 16. April 2012, 23:42 »
Vinner vi de resterende er vi garantert topp 4 - det tør jeg si. Men fyfader - vi har et vrient kampprogram. Stoke hjemmer er alt annet enn walkover, Wigan er i kjempeform, Stamford Bridge er like ille som Anfield omtrent, Shitty er grusomme om dagen og Everton har vært lysende i PL den siste tiden. Så skal vi selvsagt huske på at vi har vært i passe okei form selv da. Men fader - så grusomt spennende! Helt åpent vil jeg si.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3482 på: 16. April 2012, 23:43 »
Jeg prøver å fortelle meg selv at vi ikke er favoritter, men alle andre sier det motsatte..
Blir en tur på polet å kjøpe en champis hvertfall, så får vi se om den blir åpnet eller ikke :nervøs:

Vi er nok dessverre ikke det. Jeg synes vi har det vanskeligste kampprogrammet igjen, men det er jo kanskje bare meg.

Du har nok brukt samme taktikk som meg ::p det vanskligste er Man city og chelsea. muligens ett City uten noe å spille for.. tottenham elendig form, og mot lag som kjemper mot nedrykk, chelsea med arsenal, og fokus mot cupene..

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3483 på: 16. April 2012, 23:44 »
Vinner vi de resterende er vi garantert topp 4 - det tør jeg si. Men fyfader - vi har et vrient kampprogram. Stoke hjemmer er alt annet enn walkover, Wigan er i kjempeform, Stamford Bridge er like ille som Anfield omtrent, Shitty er grusomme om dagen og Everton har vært lysende i PL den siste tiden. Så skal vi selvsagt huske på at vi har vært i passe okei form selv da. Men fader - så grusomt spennende! Helt åpent vil jeg si.

Da er vi på 3. plass,, ser ikke at noen av de andre lagene tar alle poengene, og chelsea - arsenal er igjenn.
tottenham kommer til å avgi flere poeng

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3484 på: 16. April 2012, 23:47 »
Ja, med stor sannsynlighet vil ytterligere 5 seire gi 3. plass - det er jeg enig i. Men det vil uten tvil gi topp 4 - såpass kan vi nok være så bastante at vi slår fast. Men jeg tror nok vi må belage oss på at vi dropper poeng, vi også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3485 på: 16. April 2012, 23:48 »
Tottenham vil gi vekk poeng, det er jeg sikker på.
Så om vi vinner våre siste, så har vi CL plass også ;p

Bare en liten tragisk målforskjell vi har i forhold til de andre ;p

Joda, men teoretisk sett ;)

Vi er nok dessverre ikke det. Jeg synes vi har det vanskeligste kampprogrammet igjen, men det er jo kanskje bare meg.

I mine øyne er det ikke noe tvil om at vi har det vanskeligste programmet igjen. Men samtidig har Chelsea 6 kamper på 17 dager, deriblant to matcher mot Barca i CL og Liverpool i finalen i FA-cupen (3 dager etter møtet med oss. Tar du med Liverpool-kampen etter finalen, har de 7 kamper på 20 dager.
De har et tøft program all-over, men har en sterk tropp.

Tottenham har bare ligaen igjen, men er veldig svake om dagen. Men jeg er redd de vinner resten faktisk. Har igjen 3 lag som kjemper om å unngå nedrykk, og to lag som havner midt på tabellen.

I mine øyne er vi akkurat nå en tøff utfordrer, men absolutt ikke favoritter.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3486 på: 16. April 2012, 23:52 »
Vi MÅ ihvertfall slå Stoke hjemme. Resten av sesongen handler jo egentlig bare om hvem som dropper færrest poeng av lagene der oppe. Tottenham kan fort skjerpe seg og finne formen igjen, så ville ikke akkurat avskrevet dem. Alt kan skje.
« Siste redigering: 17. April 2012, 00:01 av Eriksen »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3487 på: 16. April 2012, 23:58 »
Veldig usikker angående Tottenham. Spent på hvordan de gjør det mot QPR i helga. QPR er i meget god form hjemme, og kan kjapt stikke kjepper i hjula på et Spurs-lag som er alt annet enn i form. De kan kjapt gå på en skikkelig megasmell mot hardt kjempende nedrykkskandidater fremover dersom de ikke tar seg kraftig sammen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3488 på: 17. April 2012, 00:03 »
Spekuleres i at Arteta er ute for sesongen...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3489 på: 17. April 2012, 00:04 »
Tror nok som mange sier her at det hele avhenger om tottenham finner formen sin eller ikke. chelsea tror jeg vi skal klare og holde bak oss, de har for tøft program og tror arsenal tar de til neste helg, 5 poeng blir formye å hente inn. Tror vi klarer det med 10 poeng, vis det ene kommer på brua.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3490 på: 17. April 2012, 00:26 »
Velger å være litt pessimistisk til kampen om CL plass. Det er knallhardt å kjempe mot disse storlaga som sjelden taper.

Vi må slå Stoke-Wigan-Everton for å kunne klare CL tror jeg. City heme og Chelsea borte tror jeg blir jævla vanskelig. Kan fort være at vi er på CL plass før siste runde mot Everton og taper der, menst Arsenal voldtar WBA og Tottenham banker Fulham.

Målforskjellen er også ikke i vår fordel heller og for Arsenal,Tottenham og Chelsea så teller det nesten som et poeng mot oss.

Nei, no ble eg så negativ at eg går å legger meg.. Har ikke godt av dette her, bedre å være i Liverpool sine sko rett over nedre halvdel :lol:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3491 på: 17. April 2012, 00:57 »
Hvis vi slår stoke og wigan kommer vi til å være så nære CL spill at vi får enda mer tro på mirakelet og banker Chelsea på brua :) Everton har lite å spille for i siste kamp (utenom å komme høyere en pool).

Hvis vi er heldige vil City være hektet av gullkampen og everton i god avstand til liverpool før disse kampene.

mye hvis og om her, men jeg har troen. Det kan bli mange sesonger til vi er så nære derfor er det viktig å benytte sjangsen til å tro på CL
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3492 på: 17. April 2012, 01:02 »
Det er jo gjerne når lag ikke har noe spesielt å spille for at de samtidig også kan senke skuldrene og slipper seg helt løs. Så jeg kjøper ikke den greia med at det nødvendigvis er noen fordel dersom Everton, Stoke eller lignende ikke har noe å spille for. Shitty derimot ser jeg at kan ha en slik effekt på - dersom gullet er tapt ser kanskje de pompøse stjernene fint for seg at ferien er starta allerede. Det kan jo også virke omvendt på oss - det er jo først nå at folk faktisk nevner oss som genuine kandidater til CL-plass. Det legger jo også et press på oss hvor folk faktisk forventer at vi kan være med der oppe. Herregud - selv Claus Lundekvam anså oss som meget potente CL-kandidater :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3493 på: 17. April 2012, 01:29 »
Så, Walcott skal visstnok ha nektet å skrive under på ny kontrakt. Får £6k nå, blir tilbudt £8k men vil ha £10k og en fire årasavtale. :ler:
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3494 på: 17. April 2012, 07:58 »
La oss ta ein kamp av gongen og kunn fokusera på oss sjølv so ser me kor me endar opp;)  Det er so utruleg fort at me sleppe oss nedpå ein kamp og får litt marginar i mot so taper ein poeng i denne fantastiske ligaen.