Jeg gir blanke f... i om Balotelli er en idiot, om laget koster ti ganger så mye som vårt, jeg driter i om Nigel De Jong spiller for dem. ALT er i mine øyne bedre enn Manchester United.
Jeg har enorm respekt for Sir Alex Ferguson, men jeg liker han ikke. Og jeg liker ikke laget hans.
Jeg takler bare ikke Wayne Rooney. Rio Ferdinand er en fjott. Nemanja Vidic har IKKE vært på prøvespill i RBK og det er flere kvalmsekker i den klubben, enn hos de lyesblå.
Jeg liker fotballen Man City spiller på sitt beste. Jeg synes Balotelli er en herlig fyr. En idiot, javisst, men en sabla god fotballspiller. Og så lenge han spiller for de lyseblå, et lag jeg alltid har hatt sympatier med (av en ganske åpenbar grunn).
Man City spiller ikke lenger like bra nå som tidligere i sesongen, og det er dessverre ikke så overraskende. Det kommer rett og slett av en vinnerkultur som sitter i veggene på Old Trafford, som representeres i stor grad ved sjefen sjøl, og som kommer av en god kontinuitet på spillersiden også. Man City må bare holde på det de gjør nå, tro på det. Gir de italieneren tid, kommer nok City til å lykkes til slutt. Ikke denne sesongen, kanskje ikke neste heller, men det er ikke helt usannsynlig at de holder lenger og blir mer stabile neste sesong.