20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 458589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #2205 på: 05. Feb. 2012, 18:39 »
Vinner vi resten av kampene våre, så har vi minst en fjerdeplass ;) Så enkelt er det! Trenger ikke være så opptatt av de andre lagene, så lenge vi gjør jobben vår selv! Når det er sagt, 3-3 hadde passet perfekt!

LOL!
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2206 på: 05. Feb. 2012, 18:40 »
1 : Det er jo sant?

2 : Slutt å ta alt så voldsomt seriøst.

EDIT
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2207 på: 05. Feb. 2012, 18:41 »
Alsaker snakker om tidenes comeback. Har han gløymt ein viss 4-4 kamp frå ifjor?

Alsaker vet ikke at Newcastle eksisterer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2208 på: 05. Feb. 2012, 18:44 »
JADDA!!!
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2209 på: 05. Feb. 2012, 18:46 »
Blir ikke akkurat overraska hvis Man Utd vinner kampen!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2210 på: 05. Feb. 2012, 18:47 »
Perfekt..Kan ikke bli noe annet enn imponert over Scums effektive fotball.. Så få touch og spill i lengderetning på overganger. Og hvis de spiller mot etablert forsvar så vrir de ballen raskt fra side til side samtidig som spissene møter for å skape rom og legge opp til veggspill. vanskelig å forsvare seg i mot..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2211 på: 05. Feb. 2012, 18:47 »
Jeg forstår ikke hvorfor dere er så redde for å innrømme at vi er med i kampen om fjerdeplassen. Selv Pardew har bekreftet at CL nå er målet. Uavgjort her, som det nå ser ut til å bli, og vi er kun 1 poeng bak 4.plassen. Første halvsesong hadde vi Ba. Nå har vi Cisse i tillegg. Folk har hele sesongen sagt at Newcastle "snart faller av" i duellen med Pool og Arsenal. Nå er vi i februar og har ikke falt av enda, men har faktisk klatret på tabellen.

Jeg vil tro at det er størst sannsynlighet for at vi kommer på sjetteplass over Liverpool, men det er så jevnt under tredjeplassen at vi ikke kan utelukke noe som helst.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2212 på: 05. Feb. 2012, 18:49 »
Jeg forstår ikke hvorfor dere er så redde for å innrømme at vi er med i kampen om fjerdeplassen. Selv Pardew har bekreftet at CL nå er målet. Uavgjort her, som det nå ser ut til å bli, og vi er kun 1 poeng bak 4.plassen. Første halvsesong hadde vi Ba. Nå har vi Cisse i tillegg. Folk har hele sesongen sagt at Newcastle "snart faller av" i duellen med Pool og Arsenal. Nå er vi i februar og har ikke falt av enda, men har faktisk klatret på tabellen.

Jeg vil tro at det er størst sannsynlighet for at vi kommer på sjetteplass over Liverpool, men det er så jevnt under tredjeplassen at vi ikke kan utelukke noe som helst.

Enig! Er på mobil, og husker ikke hvordan man fikk good post smiley. :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2213 på: 05. Feb. 2012, 18:50 »
Enig Olav! Når Pardew tør å innrømme at vi ser den veien så burde vi også gjøre det.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2214 på: 05. Feb. 2012, 18:51 »
Sykeste kampen altså...tragisk av luis,holder jo ikke hernandez overhodet der..han er god,men chelsea taper mye på personlige feil han gjør..spørs hvor lenge villa boas får sitte nå:)og torres da....tragedie av en karriere utvikling.så god før og må visna helt bort..svei den sjansen på 3-2..ayay...fint resultat for oss!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2215 på: 05. Feb. 2012, 18:53 »
For en vidunderlig redning av De Gea!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2216 på: 05. Feb. 2012, 18:55 »
To strålende redninger på slutten der... Det trengte han.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2217 på: 05. Feb. 2012, 18:56 »
Glimrende resultat og en fantastisk kamp  ;D

Selvfølgelig skal vi som fans, håpe på CL-plass! Men ser man objektivt på det, så er det noe som skurrer når man sier at Simpson, Raylor, Obertan, Best, Amøba skal møte Barcelona eller Real Madrid!

Når det er sagt, så er det ikke noen fasit i fotball, alt kan skje og det er jo positivt for en "mindre" klubb som Newcastle United. Howay!
Same old Shearer, always scoring!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2218 på: 05. Feb. 2012, 19:16 »
Ameobi har senket barca før han............. :wink:
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2219 på: 05. Feb. 2012, 19:19 »

Sammenligner vi oss selv med våre konkurrerende lag spiller for spiller(teer hovedsaklig på bredden i laget, første 11 vår er krem) så ser det ikke ut til at vi skal ha så altfor stor sjans. Men nå er vi allerede i februar og vi ligger kun ett poeng bak 4. plassen. Så det er klart muligheten er der. Men jeg klarer ikke slippe meg løs og tro på det før vi er i slutten av april tror jeg, jeg er fremdeles ikke sikker på at vi klarer europa i det hele tatt selv om det ser VELDIG lovende ut.