20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457337 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #2220 på: 05. Feb. 2012, 19:27 »
Føler litt det samme som deg Tveit.
Det er vel 4 lag som kjemper om 4. plassen. Newcastle, Arsenal, Chelsea og Liverpool. I den rekkefølgen ønsker jeg at det skal bli. Klarer ikke vi det, gjør Arsenal det, osv.

Føler kanskje at vi har den minst gode stallen, men at spillergruppa kanskje fungerer bedre sammen. Og så må jeg nevne at det virker som at vi har tro på absolutt alt går an! Får ikke den samme følelsen av de andre 3.
Det blir et rotterace, og det er umulig å si hvem som tar den plassen. Men jeg synes det er artig at det i det hele tatt er et samtaleemne. Vi må bare gjøre det beste vi kan, og håpe på hjelp! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2221 på: 05. Feb. 2012, 19:29 »
Jeg velger også enda å prøve være litt cool i forhold til CL-spill ihvertfall, men også topp 6. Vi er så grusomt sårbare for skader - og tanken på en skade på en av våre to stoppere gjør meg griseredd. Det vil jo overhodet ikke være første gang at en outsider henger med så langt, men faller av når det virkelig tetner til de siste par månedene. Inntil videre nyter jeg alt dette og håper vi fortsetter plukke poeng mens laga rundt oss taper poeng. Samtidig ser jeg også bakover til et lag som Sunderland med littegranne frykt enda. De topper vel PL-tabellen etter at MO'N tok over.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2222 på: 05. Feb. 2012, 19:30 »

Føler kanskje at vi har den minst gode stallen, men at spillergruppa kanskje fungerer bedre sammen. Og så må jeg nevne at det virker som at vi har tro på absolutt alt går an! Får ikke den samme følelsen av de andre 3.

Det er jo et viktig poeng ja. Ser ut som det er mye bedre samhold, mer glede og generelt god stemning hos oss. Kanskje ikke så rart siden vi forventet 7-12 plass og ligger på femte, mens de 3 andre forventer CL-spill.

Uansett så er det rimelig utrolig at VI skal være med i kampen om CL-plass, når det gjenstår 35% ish av sesongen. Bare å nyte det max  :coloccini:
Same old Shearer, always scoring!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2223 på: 05. Feb. 2012, 19:32 »
Men ingenting ville vært bedre enn å snyte cl-plassen foran nesa på liverpool. Mange kompiser som skal få høre da iallefall :D ikke minst carroll og enrique :D

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2224 på: 05. Feb. 2012, 19:42 »
Er du kompis med Carroll og Enrique?  :coloccini:
Same old Shearer, always scoring!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2225 på: 05. Feb. 2012, 19:46 »
Venner og venner, vil vel heller kalle dem bekjente :P

Christian

• Gjest
« Svar #2226 på: 05. Feb. 2012, 20:38 »
http://footballsim.org/Application/visliga?liga_id=2

Top 4
Man United    > 99.5
Man City    > 99.5
Tottenham   90
Chelsea   69
Arsenal   23
Liverpool   11
Newcastle   6
Sunderland    < 0.5
Everton    < 0.5
Norwich    < 0.5

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2227 på: 05. Feb. 2012, 20:49 »
Er nok mest sannsynlig utfall dette ja. Men jeg tør ikke være bastant i uttalelsene...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2228 på: 05. Feb. 2012, 20:54 »
Er ikke like bastant nå som for noen måneder siden, nei :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Christian

• Gjest
« Svar #2229 på: 05. Feb. 2012, 21:02 »
Håper verdt fall dette blir rett:

18   QPR   34   96
19   Blackburn   33   108
20   Wigan   30   93

QPR kjøper seg alt mulig rart, og gir dei mega lønn. Ikkje mykje til overs for det, da liker eg bedre Swansea og Norwich sin transfers policy bedre. Blackburn ønsker eg ned pga Venkys og Kean. Wigan pga dei ikkje har fans(alle er opptatt av ruby i den byen) og er generelt eit for dårleg lag.

Peter

• Gjest
« Svar #2230 på: 05. Feb. 2012, 21:12 »
Hva er det Steve Kean har gjort deg, Christian?
Jeg oppfatter ham som en veldig sympatisk og engasjert mann, som jobber hardt for å lykkes. Er da ikke hans feil at han har noen indiske chicken currys som nesten ikke spytter inn noe for å forsterke laget.

QPR håper jeg rykker ned sammen med Bolton eller Wolverhampton.
Wigan står for en fin offensivt orientert fotball, og har en god trener. Jeg tror og håper de holder seg med ett nødskrik som ifjor.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2231 på: 05. Feb. 2012, 21:15 »
Vil Warnock slippe unna slik som Ekotto? Jeg synst det ærlig talt begynner å bli litt latterlig vist taklinger som kan brekke bein og ødelegge sesongen for en spiller ikke blir slått ned på. Ekotto, Warnock med stygge taklinger slipper unna menst kakk i hodet av Cabaye og Balotelli blir straffet hardt. Ja de skal straffest men det burde pinadø også Ekotto og Warnock,

Christian

• Gjest
« Svar #2232 på: 05. Feb. 2012, 21:19 »
Peter: Nei, han har ikkje gjordt meg noko.  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2233 på: 05. Feb. 2012, 21:21 »
Håper QPR holder seg og at et møkkalag ala Wolves kan rykke ned istedet. QPR har gjort stor feil i å skifte ut for mye fra et lag som i utgangspunktet var best da de rykka opp. Lite smart - mye smartere med noen få, men smarte nysigneringer for å heve kvaliteten i førsteelleveren fremfor å bygge et helt nytt lag over natta. Men jeg håper en tradisjonsrik klubb som QPR holder seg - og det tror jeg de klar med Hughes bak roret.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2234 på: 05. Feb. 2012, 21:25 »
Nå er det kanskje bare meg, men jeg synes da Wolverhampton er mer tradisjonsrike enn QPR. Og dessuten så er begge møkkalag. :P