20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1485 på: 19. Des. 2011, 10:29 »
Ben arfa i en modric-rolle tror jeg ikke hadde vært kledelig. Han er ikke en defensiv orientert spiller, noe modric har blitt. Han har gått fra en ben arfa rolle til en box-to-box rolle.

Jeg skulle helst sett oss i en 4-5-1 formasjon med ben arfa som en trequartista med "licence to roam", sånn som rooney.

Pardew tviholder på sin 4-4-2, men fungerer det egentlig med såpass dårlige vinger som vi har? Verken Obertan eller Jonas er noe særlig til å legge inn, og obertan er jo håpløs på endel andre områder også.  Jonas er etter min mening heller ikke god ving. Han er en god spiller og gjør mye bra for oss, men i forhold til hva en ving skal være god på, mener jeg han faller igjennom på endel kriterier. Vennligst les dette på riktig måte og ikke dra den slutningen at jeg mener jonas er dårlig  ;)

Når vi er såpass tannløse på flanken, og cabaye legger seg for dypt, blir det altfor mye rom opp til spissene, og vi mangler en naturlig link-up. Her mener jeg ben arfa hadde vært perfekt. Istedet har vi Best, som for all del har gjort en jobb for oss, men som etter mitt syn rett og slett ikke er god nok.

Det er et par championship-klubber der han ikke hadde fått plass i førsteellevern, det sier sitt.
If it has tits or wheels, count on problems!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1486 på: 19. Des. 2011, 10:40 »
Alan Shearer tar over Blackburn? :)
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3295678.ece

Hadde vært kjekt å se Shearer tilbake i Premier League.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1487 på: 19. Des. 2011, 11:26 »
Shearer har vært opptatt av riktig klubb til riktig tid. Venkeys er verken riktig klubb eller tid. Er dømt til nedrykk. Det kommer ikke Shearer til å ødelegge ryktet sitt på.
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1488 på: 19. Des. 2011, 11:56 »
Han tek aldri den jobben.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1489 på: 19. Des. 2011, 12:10 »
Det blir utrolig spennende å se hvem som er gal nokk til å ta den jobben. Leste at Souness også var aktuell. Det finnes sikkert flere manager som er desperate etter en jobb i PL. Virker ikke logisk å nevne Benitez sammen med Grant og Souness.

"Graeme Souness, Avram Grant og Rafael Benitez er også høyt opp på bookmakernes liste."

Hadde vært gøy med Kinneat tilbake i rampelyset. Er han blitt frisk nå?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1490 på: 19. Des. 2011, 12:16 »
Du har jo denne agenten ved navn Jerome Anderson som styrer eller ihvertfall har hatt mye å si innad i klubben. Er jo ganske så vanvittig at han klarte å få til en ny deal med Steve Keane (aka Brynjar Meling) til tross for de tragiske resultatene.

Alex Ferguson sa jo følgende etter at Sam Allardyce fikk sparken:
- Problemet i Blackburn er at en agent er involvert og styrer klubbens fremtid. Jerome Anderson er ikke engang kvalifisert til å pille seg i nesen. Det er uforståelig og en alvorlig trussel for fotballen.

Her kan dere lese litt mer om problemene til Blackburn.
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/fra-smak-av-fugl-til-raatten-kylling-3566141.html
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/blackburn-betalte-agenten-mer-enn-tre-ganger-det-spilleren-kostet-3569366.html

Håper ikke at Shearer biter på dette prosjektet. Det vil jo ødelegge en evt managerkarriere totalt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1491 på: 19. Des. 2011, 12:57 »
Nei, styr unna. La Graeme Souness kom inn igjen til stor fornøyelse for oss andre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1492 på: 19. Des. 2011, 13:58 »
Jeg synes synd på Arsenal-fansen. Når de trenger litt mer futt så må de kaste på spillere som Arshavin og Chamakh. :ler:

Arshavin er klasse. Er dog ingen roterings-type. Han er nok ein spelar som må spele fast! Og eg synest Arsenal i tillegg brukar han feil, han er egentlig ein playmaker type, ikkje ein typisk ving.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1495 på: 19. Des. 2011, 15:04 »
Hva vil det si å få en testikkel delvis avrevet? Er det som å få en avrevet muskel? Kan det leges?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1496 på: 19. Des. 2011, 15:29 »
Det høres uansett særs lite trivelig ut...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1497 på: 19. Des. 2011, 16:28 »
Høres ikke så veldig behagelig ut akkurat.

Er visst ganske så vondt også sier lege samboeren min.

Tviler på at de kommer til å selge Samba no :(

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1498 på: 19. Des. 2011, 16:31 »

Sier du det? Det hadde jeg virkelig ikke trodd.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1499 på: 19. Des. 2011, 16:32 »

Sier du det? Det hadde jeg virkelig ikke trodd.

Det er fordi du ikke har baller :)