Ben arfa i en modric-rolle tror jeg ikke hadde vært kledelig. Han er ikke en defensiv orientert spiller, noe modric har blitt. Han har gått fra en ben arfa rolle til en box-to-box rolle.
Jeg skulle helst sett oss i en 4-5-1 formasjon med ben arfa som en trequartista med "licence to roam", sånn som rooney.
Pardew tviholder på sin 4-4-2, men fungerer det egentlig med såpass dårlige vinger som vi har? Verken Obertan eller Jonas er noe særlig til å legge inn, og obertan er jo håpløs på endel andre områder også. Jonas er etter min mening heller ikke god ving. Han er en god spiller og gjør mye bra for oss, men i forhold til hva en ving skal være god på, mener jeg han faller igjennom på endel kriterier. Vennligst les dette på riktig måte og ikke dra den slutningen at jeg mener jonas er dårlig

Når vi er såpass tannløse på flanken, og cabaye legger seg for dypt, blir det altfor mye rom opp til spissene, og vi mangler en naturlig link-up. Her mener jeg ben arfa hadde vært perfekt. Istedet har vi Best, som for all del har gjort en jobb for oss, men som etter mitt syn rett og slett ikke er god nok.
Det er et par championship-klubber der han ikke hadde fått plass i førsteellevern, det sier sitt.