20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1395 på: 14. Des. 2011, 09:41 »
Eg har og alltid hatt sansen for Torres. Hadde vore moro å sett han i toppform att i PL. Slike spelara trenge ligaen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1396 på: 14. Des. 2011, 09:43 »
Går sikkert til laget sitt, altså Newcastle.
Neida, han reiser sikkert hjem vist dette stemmer. Da får AM et sykt bra spisspar.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1397 på: 14. Des. 2011, 10:42 »
Blir Torres og Tevez i januar  :drool:
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 14. Des. 2011, 11:04 »
Så de kan konkurrere om hvem som kan syte høyest? Nei takk... spoiled brats... ugh.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1399 på: 14. Des. 2011, 11:21 »
Så de kan konkurrere om hvem som kan syte høyest? Nei takk... spoiled brats... ugh.
De hadde slitt med å danke ut spissene våre eller? Er urealistisk at noen av de kommer til oss, men det går ikke an å påstå at man ikke ville sett de i Newcastle-trøya. Det blir for drøyt.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 14. Des. 2011, 13:28 »
Hvorfor tror vi her i Norge at fotballspillere i England er noen gigantisk sytekopper, bare pga noe vi leser i media? Kan være en backstory til alt.

Jeg har heller aldri sett for meg Torres som den whinete typen. Nå er det like sannsynlig at han går til Newcastle, som at Kjetil Rekdal blir ny trener for manure, men hadde det umulige blitt mulig, så ja takk:)

Også latterlig å lese på f.eks nettavisen, hvor folk skriver : Velkommen hjem, Torres. Og mener da til liverpool.. Hjem for Torres er Madrid, ikke liverpool. Men nå er vel flertallet av lfc-fansen som skriver der 12 år, så de er unnskyldt.
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 14. Des. 2011, 18:04 »
Har ingenting i mot Torres, men når et lag bruker 50mp på en spiller så godter jeg meg veldig når han ikke slåt til. Samme med Liverpool som brukte 35mp.

Går rykter om at hele greia bare er tull, og at Torres blir sett på som en viktig del av Chelsea. Vel, vi får se.
Nei.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1402 på: 15. Des. 2011, 08:30 »
De hadde slitt med å danke ut spissene våre eller? Er urealistisk at noen av de kommer til oss, men det går ikke an å påstå at man ikke ville sett de i Newcastle-trøya. Det blir for drøyt.

Synes jeg ikke overhodet. Torres kanskje, men Tevez liker jeg såpass lite at jeg ikke ville hatt ham. Alt for mye baggasje.

Sier forsåvidt lite om hvorvidt de kan danke ut spissene vi har pr i dag eller ikke. Har ikke så mye med poenget mitt å gjøre.

Hvis prisen for å få en "super-spiss" på laget er at resten av laget infiseres med syte, klage, sutre - mentalitet og på bekostning av fighter-spiriten vi har pr i dag, så kunne de reist hjem igjen for min del...
« Siste redigering: 15. Des. 2011, 08:58 av ElvenKind »
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 15. Des. 2011, 08:54 »
Enig ElvenKind. Har vi ikke lært av Owen? En slik superstjerne krever stor plass i garderoben og som ikke presterer kan bringe hele lagmoralen ned i grøfta. Denne gutsen NUFC har nå, har jeg ikke sett på år og dag. Et lag som blør for hverandre kan komme langt. Hvis vi i tillegg får inn klassespillere med rette holdninger, som Ba, kan vi komme veldig langt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 15. Des. 2011, 09:04 »
Tror Torres er akkurat en slik type spiss. Men det er jo en utopi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1405 på: 15. Des. 2011, 09:40 »
Det at Torres har så stort ego og tar så mye plass i garderoben at han trekker ned moralen til resten av laget mener jeg er litt vel påståelig. Bare fordi en spiller har veldig høy status og stor lønnskonto trenger det ikke bety at han blir en katastrofe. Virker som etter Owen-perioden tror dere at alle spillere med høy status er trøbbel for klubben vår. Torres tror jeg kan like seg bedre i en klubb hvor han er stjerna, og jeg er overbevist om at han ville pøst inn mål for oss. En bieffekt er at slike spillere øker klubbens status voldsomt, og kan tiltrekke spillere vi ellers ikke ville hatt sjans på. Nå er det selvsagt urealistisk å lokke slike spillere hit, men tror helt klart det ville løftet klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 15. Des. 2011, 09:42 »
Enig. Om du også misforsto meg - så mente jeg at jeg tror Torres hadde passa godt inn i vårt lag med arbeidsmoral og hele pakka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 15. Des. 2011, 09:50 »
Enig. Om du også misforsto meg - så mente jeg at jeg tror Torres hadde passa godt inn i vårt lag med arbeidsmoral og hele pakka.
Nei, skjønte at du mente det. ;) Du er jo en fornuftig kar.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 15. Des. 2011, 09:55 »
Er vel også derfor jeg sier
Torres kanskje...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 15. Des. 2011, 09:58 »
Torres har jo 4. størst lønn av alle fotballspillere, om jeg ikke tar feil. Bare slått av Ronaldo, Messi, og Eto'o. Det gjør han ikke akkurat mer realistisk. :P