20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1380 på: 13. Des. 2011, 00:11 »
Ang Adam Johnson.
Skandale at han ikke får spille mer enn han gjør.

Helt enig, og har sagt det hele veien! Utrolig god og undervurdert britisk spiller. Håper han finner seg ny klubb om det fortsetter slik! Har da prestert bedre enn f.eks. Nasri på den lille tiden han har fått.
« Siste redigering: 13. Des. 2011, 00:15 av thomashaer »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1381 på: 13. Des. 2011, 00:13 »
Viktig at Chelski vant dette for PL generelt. Nå er plutselig Chelski litt bedre med i tittelkampen samtidig som ManC ikke har ei for stor luke. Håper på en mest mulig spennende kamp der i toppen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1382 på: 13. Des. 2011, 00:22 »
Neste Runde:
Blackburn    vs    West Brom
Everton     vs     Norwich
Fulham                  vs          Bolton
Newcastle    vs    Swansea
Wolverhampton    vs    Stoke            
Wigan                   vs    Chelsea
QPR                   vs    Man Utd            
Aston Villa    vs    Liverpool            
Tottenham    vs    Sunderland            
Man City    vs    Arsenal
Runden etter der
Wolverhampton    vs    Norwich
Blackburn    vs    Bolton
Aston Villa    vs    Arsenal            
Man City    vs    Stoke            
Newcastle    vs    West Brom            
Everton     vs    Swansea            
 Fulham     vs    Man Utd            
QPR                  vs    Sunderland            
Wigan                 vs    Liverpool
Tottenham    vs    Chelsea
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1383 på: 13. Des. 2011, 00:25 »
Villa har to vanskelige kamper. Everton kan klare 6 poeng og kommer for fullt nå. Flere av de øverste lagene har kamper hvor de kan tape poeng.

6 poeng på de to neste kampene hadde vært fantastisk
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1384 på: 13. Des. 2011, 08:56 »
Det ville vært strålende ja. Legger man på 3 poeng mot Bolton på Boxing Day også, så vil vi absolutt ha ny kontakt med topp fire, selv om jeg synes vi skal være fornøyde hvis vi tar 6-7 poeng og stabiliserer luken ned til 8. plass. Med Tayls ute resten av sesongen har det lille håpet jeg hadde om å komme topp 6 fått seg en skikkelig knekk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1385 på: 13. Des. 2011, 09:26 »
Hehe. 3 poeng på Boxing Day? På bortebane? Hvis det innebærer 9 poeng på de neste tre kampene, så vil jeg  :wub: :pard: for evig og alltid  :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1386 på: 13. Des. 2011, 09:37 »
Når man ser på Bolton denne sesongen så burde det være muligheter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1387 på: 13. Des. 2011, 10:11 »
Men det er like fullt Boxing Day. I min tid som supporter har vi ALDRI vunnet på Boxing Day (ikke så lenge jeg kan huske i hvertfall).

Og Bolton borte er alltid vanskelig. De har ikke alltid vært like gode, men de har hatt et klart overtak på oss. Dessuten har jeg ikke tro på at vi tar 9 poeng på de neste tre kampene. 7 kan hende, men neppe 9. Men jeg er som sagt stygt redd for at Boxing Day-forbannelsen slår til igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1388 på: 13. Des. 2011, 10:38 »
Okey, etter å ha sjekket statistikken, så ser jeg at vi må tilbake til 2001 sist vi vant på boxing day. Da slo vi Boro.

Forøvrig har vi mange ganger kommet fra en rekke med gode resultater til møtet med et antatt dårligere lag 2. juledag, for så å tape, eller spille uavgjort. Den fantastiske 02/03-sesongen tapte vi 4-3 borte mot Bolton, som vi forøvrig aldri har slått 2. juledag (ihvertfall ikke så langt tilbake som jeg gadd å sjekke statistikk, hvilket vil si helt tilbake til 1980), også den gang etter en rekke med veldig gode resultater.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1389 på: 13. Des. 2011, 16:10 »
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Dec/darren-fletcher-takes-a-break.aspx

En egentlig ganske trist nyhet dette. Darren Fletcher tar seg pause fra fotballen på grunn av kroniske sykdomsproblemer. Synd dette - en flott spiller og kar ellers også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1390 på: 13. Des. 2011, 17:12 »
Trist når slikt skjer, Fletcher er en fyr som jeg godt kan like. Han er hardtarbeidende og lite primadonna, jeg har egentlig inntrykket av at han har hentet ut potensialet sitt gjennom hardt arbeid og profesjonalitet. Det som derimot er nesten verst for oss er at dette sannsynligvis bare øker behovet for defensive krefter på midtbanen i Manchester United.  :-\

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1391 på: 13. Des. 2011, 18:25 »
Uff det var veldig trist, kjip sykdom. Tror det fort kan være kroken på døra for karrieren hans som fotballspiller, men det avhenger selvfølgelig av alvorlighetsgraden siden det er forskjell fra person til person.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1392 på: 14. Des. 2011, 00:21 »
Exclusive: Torres for sale! Chelsea will take £20m in January for flop striker

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2073746/Fernando-Torres-sale-Chelsea-20m-January-flop-striker.html

Faen så bra det hadde vært om dette faktisk stemmer. :lol:

Nei.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1393 på: 14. Des. 2011, 00:46 »
Det vil jo være heilt sinnsykt. Tippe han e linka til LFC, Spurs og muligens ManU før kl 0913 i dag!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1394 på: 14. Des. 2011, 08:58 »
Jeg synes nesten litt synd i Torres. Alltid virket som en rolig spiller i mine øyne som setter famile foran festlivet.  PL vil definitivt bli fattigere uten ham. Alle husker jo hvor fantastisk god han var for LFC under Benitez. Da var han den beste spissen i PL i mine øyne, kanskje med god margin også.  Han sliter åpenbart med motiviasjonen, og som han har sagt selv, han savnet Benitez som fikk hele laget til å blø for drakta.

Synd ikke dette var Rooney. Da hadde det ikke blitt mye sympati her i gården :tiote: