20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #915 på: 01. Nov. 2011, 22:53 »
Leser litt på andre supportersider hva de mener om oss. Veldig splitta meninger gitt. Noen mener vi er en seriøst utfordrer til topp 4, mens andre sammenligner oss med Hull (som holdt seg med et nødskrik etter en fantastisk høstsesong).

Veldig usikker selv, men håper hvertfall på topp 7. Når man ser på lagene fra 8. plass og ned, så kan jeg ikke fatte hvordan noen av de skal ta oss igjen. Villa kanskje største utfordrer der, men vi har allerede 10 poeng på dem (og vi har seriøst et mye bedre lag).

Jeg nyter det hvertfall mens jeg kan, føler jeg går rundt med konstant orgasme =)

Transfervinduet i Januar blir AVGJØRENDE!

Vi har en mye bedre stall og en mye bedre økonomi enn det Hull hadde. I tillegg har vi garantert litt flere poeng enn det de hadde på dette tidspunktet og er sterkere deffensivt enn det de var. Og vi er heller ikke nyopprykket. I tillegg har vi mye større stadion og mange flere fans enn de. Vi har fantastiske fans, og det påvirker også laget. I tillegg er vi en mye større klubb generelt, og har mye bedre enkeltspillere og bredde. Vi har Krul, Colo, Cabaye, Tiote, Ba, Jonas.. De hadde Bullard..? Dårlig sammenligning.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 01. Nov. 2011, 23:07 »
I nedrykkssesongen tok vi 25 poeng på de 28 siste serierundene. Dvs at spiller vi like dårlig fra nå av til sesongslutt som vi gjorde den sesongen, vil vi alikevel ende med 1 poeng mer enn vi klarte i fjor! :)

Jeg tipper vi ender på nærmere 60 poeng.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 01. Nov. 2011, 23:13 »
Havner vi nærmere 60 poeng skal vi normalt sett i Premier League ihvertfall da klare 7. plass når jeg ser på historien de ti siste sesongene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #918 på: 01. Nov. 2011, 23:17 »
Topp 4 for oss er like sannsynlig som at Valencia vinner CL. Det kan skje, men det skjer ikke.

Topp 7 burde være et realistisk mål.

Antonio? ;) United har vel en grei mulighet de? ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 01. Nov. 2011, 23:20 »
Topp 4 for oss er like sannsynlig som at Valencia vinner CL. Det kan skje, men det skjer ikke.

huh?
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 01. Nov. 2011, 23:22 »
Av de 10 laga vi har møtt er også 30% på øvre halvdel mens resten er på nedre.

Men så er jo vi et av topp 10 lagene også da? Og vi kan ikke møte oss selv? Dessuten er de laga vi har møtt utenfor topp 10 nettopp fordi de har møtt oss. :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 01. Nov. 2011, 23:23 »

huh?

Like sannsynlig som at Antonio Valencia vinner CL? Kødder litt med deg fasan kjekken. ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 01. Nov. 2011, 23:26 »
hahaha! :p

Du skrev united, så blei forvirret. Mange united-lag vettu <3
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #923 på: 02. Nov. 2011, 14:25 »
Sant det. ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 02. Nov. 2011, 22:38 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/stem-frem-oktobers-beste-i-premier-league-3627520.html

8) Veldig hyggelig lesning..Bare å begynne å stemme med en kandidat i kvar klasse!!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 02. Nov. 2011, 23:16 »
Tim Krul har andreplassen på sin poll, ser jeg. Pardew og Ba har (litt uventet) tredjeplass. 'Jeg ser ikke helt at Arsenal skal ha vært så mye bedre enn oss i oktober, men det lar seg selvfølgelig høre å slå Chelsea 5-3. Og at det i det hele tatt er så mange som 21% som har stemt på AP er imponerende. Håper Newcastle-fans fortsetter å stemme frem Krul, så han holder seg foran Sturridge på pollen.

Nominasjonene av våre spillere er helt selvsagte, spør du meg. Det ville vært en skandale om de ikke var nominert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #926 på: 02. Nov. 2011, 23:39 »
Nå må vi stemme på gutta her. At Demba ikke vinner månedens spiller er vel greit, siden van Persie har vært ganske så vill i det siste. Det jeg derimot finner meget rart, er at vi ikke leder de andre avstemningene. Krul og Pardew fortjener hvert sitt trofe for det de har gjort denne måneden.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 03. Nov. 2011, 00:50 »
Og igjen har vi denne opphausinga av Bale. Fyren har gjort en bra kamp mot QPR denne måneden. Han fikk sefølgelig overskriftene og folk husker også bare dette sefølgelig. Både Sturridge og Krul har vert bedre denne måneden. Bale har scort to mål i en kamp thats it. Burde ikke vert nominert engang. Latterlig.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 03. Nov. 2011, 09:09 »
Helt enig Fluffy. Fullstendig latterlig...

At både Mancini og Wenger ligger milevis foran Pardew er vel og mildt sagt på trynet!
Men nå er vel dette egentlig bare en avstemning som viser hvem som har flest fans i Norge...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 03. Nov. 2011, 12:28 »
Helt enig Fluffy. Fullstendig latterlig...

At både Mancini og Wenger ligger milevis foran Pardew er vel og mildt sagt på trynet!
Men nå er vel dette egentlig bare en avstemning som viser hvem som har flest fans i Norge...
Mancinis lag slo vel byrivalen 6-1 på bortebane tidligere denne måneden, er ubeseiret og topper ligaen ganske klart. Jeg synes absolutt Mancini fortjener nominasjonen. Wenger kan man vel alltids sette spørsmålstegn ved, i og med at det er mange som har vunnet tre av fire kamper i oktober, men så var det dette med å vinne stort mot en byrival da...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon