20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vinn drømmetur til Newcastle!  (Lest 13840 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Vinn drømmetur til Newcastle!
« Svar #45 på: 05. Mai 2011, 08:54 »
Har nå fått svar fra Newcastle Gateshead Initiative, som gjerne vil benytte anledningen til å beklage ovenfor fansen. Det var ikke meningen at fristen ikke skulle overholdes. Endringen skjedde visstnok på bakgrunn av at TV2 ringte i forkant av Liverpool-kampen og ønsket å annonsere vinneren på lufta i forbindelse med den kampen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. Mai 2011, 08:57 »
Godt initiativ å ta det videre Nordin!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 08. Mai 2011, 01:38 »
Jeg har fått bekreftet at Lundekvam hadde vinneren på topp av sin ranking. Er likevel litt rart at ikke noen av de på min topp 2 vant, ettersom disse personene hadde de desidert beste søknadene i mine øyne. Men nok om det, og grattis til vinneren med en flott premie!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 08. Mai 2011, 10:54 »
Si hvem du hadde på topp da? :P

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 08. Mai 2011, 22:25 »
Min topp 2 besto av to supportere med initialene CE og MA. Nå skal det sies at vi bare fikk tilsendt 10 besvarelser ettersom NGI filtrerte ut de mange søknadene for å gjøre jobben enklere for oss.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 09. Mai 2011, 17:09 »
Her står det litt om den som vant :)
 http://www.driva.no/nyheter/article336292.ece

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 09. Mai 2011, 22:53 »
Må si meg enig med Christian her. Dette var en konkurranse som en Newcastle supporter bare kunne drømme om, jeg vil tro de aller fleste som søkte oppfylte kriteriene. Konkurransen var sinnsyk kul der kriteriene var helt klare og så presterer de å kåre en vinner som ikke oppfyller disse.
Synes Nordin skal ta dette opp med arrangøren og foreslå at han også får kåre en vinner. Her sitter det sikkert en haug med damer som er drit lei alt som heter fotball og drømmer om spa +++. Synes det dummeste blir at dette var en konkurranse der en av disse endelig kunne få et skikkelig plaster på såret så velger de å gi premien til en som faktisk er interessert i fotball og slett ikke oppfyller kriteriene.
Abel som satser på at Nordin rydder opp :)
an sparker ikke Bobby Robson??

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 09. Mai 2011, 23:56 »
Ingen kritikk av Nordin, han gjør og har alltid gjort en fantastisk jobb. Men blir for dumt når han og Lundekvam skal kåre en vinner og Nordin ikke skjønner hvorfor vinneren ble som den ble. Når man lager en konkurranse så må man følge sine egne regler.
Jeg søkte men det var sikkert flere som hadde bedre søknader enn meg. Poenget mitt er at det jeg er helt sikker på at en eller annen deltaker oppfylte kriteriene for konkurransen.
an sparker ikke Bobby Robson??

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 10. Mai 2011, 05:33 »
Slik jeg forstår det som har dette skjedd, uten at jeg kan si det 100 % sikkert:
Vi be begge tilsendt en "filtrert topp 10" fra arrangøren. Jeg nominerte min topp 5. Claus valgte hvem av de på min topp 5 som skulle vinne. Jeg er som sagt ikke sikker på dette, og det kan godt være mulig at Lundekvam lagde en topp 5 som avtalt. Men det er som sagt litt rart at nr 5 på min liste vinner, for hvis en av de på min topp 2 endte på Claus' topp 3, så burde den søknaden ha vunnet.

Uansett så er det dessverre lite vi får gjort med det nå. Vinneren er allerede offentliggjort og har fått booket sin premie. Premien er verdt rundt 20.000 og det er nok umulig for arrangøren å hoste opp en ny premie til samme verdi.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Mai 2011, 12:22 »
Det er vel ikke første eksemplet på konkurranse hvor arrangøren fraviker kriteriene for kvalifisert deltakelse. Men uansett, så er det veldig amatørmessig - og holder deltakerne for narr. -Hva skal deltakere gjøre ved neste konkurranse hvis de ønsker å vinne? Holde seg til kriteriene, eller velge en annen innfallsvinkel som kanskje slår an hos arrangøren?

Nordin har i alle fall opptrådt ryddig og upåklagelig.
Så er det bare å ønske kjæresten til Janne Kristin lykke til på Spa og shopping ;D. Selv om han ikke er uinteressert i fotball, så har vel ikke NGI tenkt å bryte konkurransekriteriene på det feltet også  ;).
Livet er svart/hvitt!