20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 10.april, kl.17.00  (Lest 30562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle 10.april, kl.17.00
« Svar #30 på: 09. April 2011, 14:03 »
Gutierrez spilte da strålende sist kamp?
Gan canny doon Toon!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 09. April 2011, 15:10 »
Tror vi møter et veldig revansjelystent Aston Villa i morgen. Vi knuste de tross alt 6-0 i sist kamp :D Men jeg håper vi også er revansjelystne, ettersom sist vi besøkte villa park endte det med nedrykk, og villasupporterne var ganske så kvalme!

Jeg har tro på at vi kan vinne denne kampen, men er egentlig ganske så fornøyd om vi klarer uavgjort. Noen som vet status på Ireland? Har lyst til å se han i aksjon snart!!!!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. April 2011, 15:26 »
Han har ikke lov til å spille mot Villa, så det spiller ikke noe rolle om han er friskmeldt eller ikke.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. April 2011, 16:31 »
Ta med Ireland til Birmingham og sett ham igjen der. Konstant skadet, frisk og deretter ny skade, men byturene har vi allerede hørt om opptil flere ganger. Ligner ikke mye på en spiller som er veldig sugen på å lykkes på St.James Park, spør du meg...  :(

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. April 2011, 16:42 »
Ja, si meg, ha vi betalt lønna hans siden 1. februar? Det går jeg jo i og for seg utifra, men det må jo være en av tidenes verste dealer, selv for oss.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 09. April 2011, 16:55 »
Etter hva jeg har forstått så får han lønn fra villa inntil han spiller for oss.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. April 2011, 17:04 »
Vi betaler ikke lønna før han spiller. Så for oss er dette en god avtale. For det første blir han nå kjent med klubben og spillerne. Pards kan ta ham i øyensyn og evaluere om det er en spiller klubben vil ha og om han vil gli inn i gruppa. Alle vet Irelands potensiale. Men han er en skjør mann. Får vi ham til å trives, tror jeg prestasjonene på banen kommer av seg selv. Han fikk ikke mye tid på seg i VIlla. Klubben har også slitt med uroligheter i hele år, noe som defenitiv ikke taler for ham.

For det andre vil vi sitte med kort i forhandlingene med Villa. De vil selge ham, få andre klubber vil sannsynligvis kjøpe Ireland og Ireland vil til oss. Vi har altså muligheten til å kjøpe en spiller for nesten ingenting. Og for det tredje skal visst Pards være flink med spillerne. Og for det fjerde er moralen i spillergruppa høy. Tror Nolan og co vil passe på at Ireland sklir inn.. Hadde vi derimot hatt Souness som manager, og Owen fortsatt var vår kaptein, ville jeg ikke tatt i mot Irleland om vi hadde fått ham gratis.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. April 2011, 17:21 »
Ok. Ja, da er det jo egentlig en fin avtale for oss.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 09. April 2011, 17:31 »
Regner ikke med at vi kommer til å betale med enn 4-5 mill. Får vi ham tilbake i form vil han sikkert score rundt 10 mål per sesong, men han vil også legge opp til andre.. Tiote, Barton, HBA og Ireland er på papiret en pervers god midtbane. En av de beste i ligaen faktisk...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #39 på: 09. April 2011, 21:54 »
Konkurranse med resultattipping i Facebook-gruppen vår:
http://www.facebook.com/newutd
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 09. April 2011, 22:06 »
Andre norske skjærer på villa park i morgen?

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #41 på: 09. April 2011, 22:39 »
SAMTLIGE resultater ser ut til å ha gått vår vei denne runden.
Wolves, West Ham, Wigan, Stoke og Fulham er alle lag som ligger under oss og som tapte denne runden. Det ble heller ingen vinner i bunnoppgjøret mellom Birmingham og Blackburn, og i tillegg tapte Mackems!

Det MÅ jo bare bli seier imorgen folkens  ;D
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 10. April 2011, 01:23 »
Skulle gjerne sett at det ble uavgjort i Wolves-Everton og Bolton-West Ham. Da hadde det vært muligheter for å klatre på tabellen i morgen, men hvis man fokuserer fullt og helt på å kun holde plassen så har du helt rett.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 10. April 2011, 01:28 »
Akkurat nå har bare tabelleder Man U flere hjemmemål enn oss, og bare tabelljumbo Wigan har færre bortemål enn oss (og det bare ett mål mindre). :P Og vi har like mange seire hjemme som borte. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. April 2011, 02:35 »
Vi har etter min mening vært overraskende gode borte denne sesongen, og likeså for svake hjemme. Sliter nok med å føre kamper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida