20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 10.april, kl.17.00  (Lest 30581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle 10.april, kl.17.00
« Svar #15 på: 09. April 2011, 08:26 »
Benken blir sikkert: Krul, Saylor, Ferguson, Richardson, Ranger, Kuqi, Airey.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 09. April 2011, 10:06 »
Nja... Er vel noe på lik linje. Downing, Young, Agbonlahor og Bent (Ireland) er kvalitetsspillere i sin beste alder som kunne forsterket troppen, om ikke førsteelleveren til alle lag i PL. I tillegg er det en haug med lovende unggutter som ikke sikkert hadde fulgt med ned. Delph, Defouneso, Albrighton, Clark, Hogg, Bannan. Men det er klart, Leeds solgte jo også unna en del i sin tid.  :P

Mye interessant for en klubb som er på vei oppover og har (Carroll)penger å bruke i sommer. Kanskje ikke så dumt om Villa hadde rykket ned?

Tror nok de kommer til å klare seg men.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. April 2011, 10:11 »
Håper ikke Raylor starter. Vil heller se Jonas på høyre og Ferguson på venstre. HVIS Enrique spiller riktignok.

Jeg syns faktisk Ryan Taylor fortjener muligheten jeg. Han var brukbar da han fikk muligheten mot Bolton (var det?) frem til han ble utvist. Den incident'en vil jeg ikke bruke mot ham. Ryan Taylor var spillesugen og ville selvfølgelig gripe muligheten og at han da blir litt for ivrig et øyeblikk, vel, det kan skje de fleste. I tillegg vil Ryan Taylor bidra med en god pasningsfot i tillegg til Barton sin, hvilket kan gjøre oss enda litt farligere mot Villa.

Jeg liker det jeg har sett av Ferguson, men han slet med et eller annet mot slutten mot Wolves forrige helg, og jeg mener vi skal være litt forsiktige med å overdrive ungdomssatsingen også. I en bortekamp som denne tror jeg vi kan være like godt tjent med Ryan Taylor på banen som Ferguson, men "that's my two cents".

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. April 2011, 10:43 »

Nedrykk for Villa ville jo vært en katastrofe. De sitter vel rimelig mye verre i det enn vi gjorde i 09. Såpass mange profilerte spillere med høye lønninger og høyt ambisjonsnivå. Lukter tidenes loppemarked i PL.
Det vil bli på nivå med Leeds sitt nedrykk, som andre har nevnt. Men trur ikkje Aston Villa rykker ned.

[/quote]

Men det er nettopp det som er så skummelt. Alle tror at Villa er for gode til å rykke ned, og det inntrykket sitter kanskje spillerne også med. Vi gikk på den samme smellen. I den avgjørende bortekampen mot Villa virket  det ikke som at spillerne var klar over at de  kjempet for å  unngå nedrykk. De virket tafatte og ikke helt i kontakt med realitetene. Og det samme kan fort skje med Villa i år. Lagene rundt dem på tabellen visste nok før sesongen at kunne havne i en slik situasjon.. Villa på den annen side regnet med at de ville være med å kjempe om europacup. Satt under et slikt press kan gode spillere bli dårlige osv. Blir spennende å se. Jeg blir overrasket om vi ikke tar alle tre poengene..It's payback time!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. April 2011, 12:01 »
Ser ikke helt frem til denne her. Villa er sikkert sugne på å hevne høstkampen, og vi sliter med skader.

Digg at Enrique er tilbake, og ser helst at Pardew hører på meg, og stiller med:

Harper
Simpson - Willicini -Enrique
Guti - Barton - Guthrie - Ferguson
Ameobi - Løvenkrands

Raylor er en møkkaspiller. Håper Bolton var siste gang vi så han i startoppstillingen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. April 2011, 12:07 »
Raylor var faktisk overraskende god mot Bolton, helt frem til utvisningen vel å merke. Fordelen med Raylor er at han har gode dødballer og innlegg. Dessuten har han brukbare løp i boksen.  Jeg gleder meg til å se Barton sentralt. Tror Løven vil få flere baller å jobbe med denne kampen

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. April 2011, 12:18 »
Synes ikke han var mer enn ok før utvisningen. Han er rett og slett ikke god nok for denne ligaen, og da ser jeg heller at Ferguson får sjansen til å vise hva han er god for. Dersom Ferguson ikke blir klar til imorgen så blir det en annen sak. Da har vi vel ikke noe annet valg.  :(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. April 2011, 12:38 »
Jonas og Jose er vel nesten avhengige av å spille på samme side, ellers hemmer det kvaliteten på begge to synes jeg.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. April 2011, 12:56 »
Enrique og Gutierrez er gode sammen på venstrekanten, men er det verdt det på bekostning av å ha Raylor på laget?

Hjelpe meg....dere har nok rett i at dette kommer til å skje, men er uenig i at det er den beste løsningen av det vi har tilgjengelig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. April 2011, 12:59 »
Tja, enten må vi ha Raylor på laget og beholde vår beste angrepsduo, eller så må vi flytte Jonas over på høyrekant og svekke både høyresiden og venstresiden. I mine øyne er ikke valget så vanskelig.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. April 2011, 13:05 »
Ser ikke helt hvordan høyresiden blir svekket av å ha Gutierrez der fremfor Raylor, og Ferguson har gjort det bra på venstrekanten når han har fått sjansen der.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. April 2011, 13:16 »
Jonas uten Jose er ikke den samme. Han trenger en spiller som kommer på overlap og gir han rom, og der er ikke Simspon god nok.

Jeg skulle gjerne sett Ferguson jeg også, men tror ikke det er den beste løsningen pdd.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. April 2011, 13:22 »
Han klarte seg helt fint mot Wolves uten Enrique.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. April 2011, 13:24 »
Jepp, for han får nok like mye plass å boltre seg i borte mot Villa som hjemme mot Wolves.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. April 2011, 13:31 »
hehe, ja, da er det nok bedre å ha Raylor der, siden han er så flink under press  :P