20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke - Newcastle 19/3 kl. 16:00  (Lest 41986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 19/3 kl. 16:00
« Svar #15 på: 17. Mars 2011, 15:42 »
Har tro på at Ireland kan komme i godform igjen jeg også. Men jeg er bare så sinnsykt lei av at vi skal ha så utrolig mange skader HELE tiden. Er nesten sikker på at skaden til Ireland faktisk ikke var så ille da han kom til oss, men så fort vårt medisinske støtteapparat tok på han ble skaden mye værre. Jeg hadde absolutt ikke blitt overasket om legene våre gjorde skaden værre da de prøvde å gjøre den bedre.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. Mars 2011, 16:11 »
Vi har som kjent ofte skader på flere spillere, men så har vi jo også en veldig tynn tropp. Det sier jo en hel del om bredden i dette laget at undertegnde faktisk blir direkte glad når ameobi er tilbake i spill.

Denne er veldig 50-50.Tror på et surt 1-1, evt. et surt tap. Vi har ikke spisser i klubben og kan derfor ikke forvente å score mål. Om for eksempel Guthrie spiller denne tror jeg vi taper.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 17. Mars 2011, 18:59 »
Håper på dette laget jeg:

Harper
        Campbel/Taylor-Williamson-Coloccini
Gutierrez                                               Ferguson
                    Guthrie-Tiote-Nolan
                         Best-Ameobi
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Mars 2011, 13:10 »
Barton og Gutierrez er tvilsom. Enrique er høyst tvilsom og Ferguson forventes å ta plassen. Ranger er tilbake fra skade. Ireland definitivt ute.

Nolan og Tiote har 9 gule kort, og to kampers karantene er like ved hjørnet for disse to...

http://www.skysports.com/football/match_preview/0,19764,11065_3284721,00.html
http://www.nufc.com/

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Mars 2011, 13:28 »
Da er det faktisk så jeg håper litt at Tioté skal få kort i morgen. Wolves følger etter det, og de har ikke verdens beste sentrale midtbane, og tror vi kan ha gode muligheter til å vinne midtbanen, selv uten ham. Villa har vel heller ikke sin sterkeste lagdel sentralt på midten, som er kampen etter det igjen.

Men etter dette kommer vanskelige kamper, blant annet mot Man U og Liverpool, hvor det er ekstremt viktig å ha ham. Har null tro på at han ikke vil pådra seg kort så han må stå over denne sesongen, så da er dette tidspunktet det passer best å miste ham, etter min mening! Når det gjelder Nolan, er han enklere å erstatte...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Mars 2011, 16:04 »
Da er det faktisk så jeg håper litt at Tioté skal få kort i morgen. Wolves følger etter det, og de har ikke verdens beste sentrale midtbane, og tror vi kan ha gode muligheter til å vinne midtbanen, selv uten ham. Villa har vel heller ikke sin sterkeste lagdel sentralt på midten, som er kampen etter det igjen.

Men etter dette kommer vanskelige kamper, blant annet mot Man U og Liverpool, hvor det er ekstremt viktig å ha ham. Har null tro på at han ikke vil pådra seg kort så han må stå over denne sesongen, så da er dette tidspunktet det passer best å miste ham, etter min mening! Når det gjelder Nolan, er han enklere å erstatte...

Ser poenget, men ikke helt enig i din vurdering. Ser på Manchester United og (kanskje) Liverpool som kamper der poeng pdd ikke er forventet eller særlig realistisk om du vil, og sånn sett greit å ikke mønstre beste laget der. Men det kommer litt an på form osv.

Karantene blir det garantert så personlig tenker jeg at vi bare får ta den som den kommer. Det er fordeler og ulemper med begge deler.
- Enten så stiller vi best lag mot motstand som vi har gode muligheter for å slå, men stiller da svakt mot motstand vi har små muligheter for å slå.
- Eller så blir det dårlig lag mot motstand vi har gode muligheter for å slå, men stiller da sterkt lag mot motstand vi har små muligheter for å slå.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Mars 2011, 16:48 »
skjedde med ireland da. skulle være klar 2 uker etter han kom nå har det snart gått 2 mnd :(
« Siste redigering: 18. Mars 2011, 19:46 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 18. Mars 2011, 17:34 »

Ser poenget, men ikke helt enig i din vurdering. Ser på Manchester United og (kanskje) Liverpool som kamper der poeng pdd ikke er forventet eller særlig realistisk om du vil, og sånn sett greit å ikke mønstre beste laget der. Men det kommer litt an på form osv.

Karantene blir det garantert så personlig tenker jeg at vi bare får ta den som den kommer. Det er fordeler og ulemper med begge deler.
- Enten så stiller vi best lag mot motstand som vi har gode muligheter for å slå, men stiller da svakt mot motstand vi har små muligheter for å slå.
- Eller så blir det dårlig lag mot motstand vi har gode muligheter for å slå, men stiller da sterkt lag mot motstand vi har små muligheter for å slå.
[/quote]

Tror faktisk vi skal ha muligheter, selv mot Man U denne sesongen. Ikke spesielt imponert over det de har vist så langt, og i tillegg har de et temmelig tøft kampprogram, ganske sannsynlig møter de City i FA Cup semi 3-4 dager før vi møter dem. Liverpool mener jeg også det bør være mulig å ta poeng mot. Og som supporter, er jeg langt mer begeistret over å gjøre det bra mot de største, selv om poengene er viktigst mot de rundt oss på tabellen. Spillere kan selvfølgelig ikke gå inn for å få kort, men om Tioté får det i morgen, blir jeg ikke veldig lei meg...  ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Mars 2011, 10:12 »
Det er vel heller ikke helt usannsynlig at vi plukker opp noen kort along the way, i dagens kamp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Mars 2011, 11:02 »
Noko nytt om Barton?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Mars 2011, 11:05 »
Noko nytt om Barton?
Scott Wilson skriver på twitter at han tror Barton kan starte i dag, eller ihvertfall sitte på benken!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Mars 2011, 11:22 »
Blir sikkert ikke tatt en avgjørelse før helt inntil kampen. Er så forbanna irriterende med alle skadene. De har virkelig satt kjepper i hjulene for våre europadrømmer. Med Barton tilbake i dag kan vi kanskje håpe på en seier, men i utgangspunktet er jeg fornøyd med uavgjort.  Uten Barton mangler har vi ingen på midtenbanen til å fordele ballene. Dette går utover Loven, som trenger bakromsballer, og våre venstrevinger siden Barton er flink til å vri spillet motsatt.

Håper Ferguson starter i dag. Han er rask og bevegelig. Vi må holde ballen langs bakken i dag og unngå dødballer-.  På hjemmebane polte vi ballen, hvilket Stoke elsker. Dermed tapte vi kampen. Får vi derimot til triangelspill og touchspill, som mot Burn og Bham, kan de store treige spillerne til Stoke bli springende i mellom. Dette kan bikke kampen i vår fordel.

Hvis Barton er tilbake, vil jeg satse på Løven. Vi trenger en bakromsspiss. Ja han har vært dårlig i det siste, men mye av den sviktende formen kan tilskrives dårlige baller fra midtbanen
, jfr Bartons skade.  Med shola på banen er jeg redd for at det blir lite for lite bakromsbevegelser, hvilket vi trenger for å strekke forsvaret til Stoke.  Uten Barton faller derimot Løven lett gjennom. Da har vi intet annet valg enn å starte med Shola. Så får vi bruke ranger som impaktspiller i 2. omgang.
Håper på

Harper

Simpson Colo Williamson Ferguson

Barton  Tiote  Nolan   Jonas

Loven  Best

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Mars 2011, 12:27 »
Tv kamp?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. Mars 2011, 12:32 »
Hvis Barton er tilbake, vil jeg satse på Løven. Vi trenger en bakromsspiss. Ja han har vært dårlig i det siste, men mye av den sviktende formen kan tilskrives dårlige baller fra midtbanen
, jfr Bartons skade.

Dårlig unnskyldning synes jeg. Løvenkrands er ikke god nok for PL og hadde mest sannsynlig ikke engang blitt funnet verdig en plass på benken hos samtlige andre PL lag. Håper han blir holdt unna startellveren og at Pardew heretter lar konkurransen stå mellom Best, Ameobi og Ranger, evt Nolan og Ireland litt bak om han kun foretrekker 1 av dem på topp.

Løvenkrands har med sine 3 mål på 16 kamper bevist at han langt ifra er noen stor målscorer, desverre. Håper inderlig dette er siste sesongen han er i klubben.

PS! Uansett om Løvenkrands spiller idag og scorer ett eller flere mål forandrer ikke jeg mening om han.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. Mars 2011, 12:33 »
Tv2 Premier League HD3 sendes kampen!
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!