20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00  (Lest 41805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00
« Svar #165 på: 05. Mars 2011, 18:47 »
Samme kvar gang me tapar, så er det nokon som er så forbanna negative og skulle tru me har verdens dårligaste lag og spelarar. Greit ikkje alle holder PL nivå, men må gløyme me var i ein div under sist sesong.

Me er eit nyopprykka lag, med ikkje den største bredden. Så lenge me overlever må me sei oss fornøgd. Neste sesong kan me sikte lengre opp på tabellen.

OBS! Enig med Kristoffer anngåande Løven, bedre å bruke unge talenter enn den avdanka dansken.

Støtter den 100%.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #166 på: 05. Mars 2011, 18:50 »
veldg negativ rett etter kampen...

hadde sett veldig frem te denne kampen og trodde på seier..
men alt ialt så er det forsvaret som sviktet denne gang..
at ballen gikk mellom beina te enrique er tilfeldig..men alikevel synd.
men synes ikke han va god idag.
er kun for backup for enrique..men kun om han signerer ny kontrakt.

neste gang er hvertfall barton og ireland på banen håper jeg..

men enig der..3 nye og ranger på lån..

ben arta tipper jeg er tenkt på kanten..noe jeg er imot..heller rett bak 2 spisser..
og tiote forran forsvaret og 2 rene vinger da barton passer bra te høyre..men om noen er skada..(som er en selvfølge i newcastle) er vi veldig svekket..
se bare nå når barton er borte..

er ikke så mye som må forandres..men spillere inn og beholde nøkkelspillerene..

men alt er opp te MA om man får penger..tror vi får penger..men 1/3 a det som vi forventer..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 05. Mars 2011, 18:56 »
veldg negativ rett etter kampen...

hadde sett veldig frem te denne kampen og trodde på seier..
men alt ialt så er det forsvaret som sviktet denne gang..
at ballen gikk mellom beina te enrique er tilfeldig..men alikevel synd.
men synes ikke han va god idag.
er kun for backup for enrique..men kun om han signerer ny kontrakt.

neste gang er hvertfall barton og ireland på banen håper jeg..

men enig der..3 nye og ranger på lån..

ben arta tipper jeg er tenkt på kanten..noe jeg er imot..heller rett bak 2 spisser..
og tiote forran forsvaret og 2 rene vinger da barton passer bra te høyre..men om noen er skada..(som er en selvfølge i newcastle) er vi veldig svekket..
se bare nå når barton er borte..

er ikke så mye som må forandres..men spillere inn og beholde nøkkelspillerene..

men alt er opp te MA om man får penger..tror vi får penger..men 1/3 a det som vi forventer..

Er mer enn forsvaret som svikter. Som InspectorC sier så er Tiote største ballfordeler i dag noe som så klart blir helt feil.

Mener Barton gjør det strålende på kanten, men tror at det vil være enda bedre med han sentralt med Tio, også en høyreving som holder klasse. Ben Arfa går det rykter om at er lovet en sentral rolle uten at jeg kan verifisere disse. Ser helst at han ligger slik du sier, eventuelt i en helt fri rolle der han kan springe på både høyre, venstre og sentralt. Tror han vil gjøre en svært god jobb som ren kant også om han finner seg i det.

Synes forøvrig at Nolan har en svak dag på jobben med unntak av noen krafttak defensivt. Ikke mye han er involvert i spillet vårt i dag.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 05. Mars 2011, 19:03 »
Veldig skuffet nå etter dagens kamp. Taylor og spesielt Enrique var svake. Synes sistenevnte har tapt seg veldig i form den siste tiden og har hatt flere svake kamper.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 05. Mars 2011, 19:05 »
Veldig skuffet nå etter dagens kamp. Taylor og spesielt Enrique var svake. Synes sistenevnte har tapt seg veldig i form den siste tiden og har hatt flere svake kamper.

Enrique gjør ting tungvint til tider også, sammen med Jonas. Til begges forsvar sliter alle sammen når Barton er ute. Vi har ingen ballfordeler som kan strø ballen dit mostanderen er i undertall. Alle lider når vi har fire klare førstelagsspillere ute..Er ikke noe annet å forvente med den tynne stallen vi har..

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #170 på: 05. Mars 2011, 19:07 »

Ja enig der, Enrique har stagnert veldig:S

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 05. Mars 2011, 19:11 »
Det virker som han ikke har hjertet på rett plass. Ferguson virket derimot lovende da han kom inn. Hvis Enrique fortsetter i samme utviklingen må han bare selges. En halvgod Enrique forsvarer ikke en ukelønn på 50 000.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #172 på: 05. Mars 2011, 19:22 »
Enrique har ett stort problem, og det er at  han ikke klarer å spille seg ut om han er feilvendt ( altså mot egen keeper) uten å gjøre en haug av farlige ting. Det er livsfarlig på dette nivået, og en god grunn til at han ikke er en verdensklasseback enda. Da er det faktisk ( mye) bedre å bare spille ballen over sidelinjen.
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 05. Mars 2011, 19:30 »
Enrique har ett stort problem, og det er at  han ikke klarer å spille seg ut om han er feilvendt ( altså mot egen keeper) uten å gjøre en haug av farlige ting. Det er livsfarlig på dette nivået, og en god grunn til at han ikke er en verdensklasseback enda. Da er det faktisk ( mye) bedre å bare spille ballen over sidelinjen.

Han har faktisk vært heldig et par ganger nå.. Spesielt i kampene mot Burn og Bham kunne han ha blitt straffet hardere for sin nonsjelante holdning..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 05. Mars 2011, 19:31 »

Enrique gjør ting tungvint til tider også, sammen med Jonas. Til begges forsvar sliter alle sammen når Barton er ute. Vi har ingen ballfordeler som kan strø ballen dit mostanderen er i undertall. Alle lider når vi har fire klare førstelagsspillere ute..Er ikke noe annet å forvente med den tynne stallen vi har..

Jeg synes ikke det er noen brukendes unnskyldning for Enrique sin del her. Vet ikke hvem som har skylda på første målet men noterte meg at det var flere som sto altfor langt unna og lot Osman skyte inne i egen 16 meter mellom bena på Enrique. 2. målet er uten tvil Enrique sitt mål. Elendig markering og altfor passiv der.

Når spillere som f.eks. Barton er ute er det jo viktig at våre andre antatt beste spillere trer frem og leverer. Enrique er blant dem men var svak i det meste idag, noe han har vært i flere kamper etter at han takket nei til det siste kontraktstilbudet. Han var skyldig i det ene målet vi slapp inn i tapet for Fulham, og jeg gir han skylden for Everton sitt vinnermål idag.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 05. Mars 2011, 19:50 »
Det virker som han ikke har hjertet på rett plass. Ferguson virket derimot lovende da han kom inn. Hvis Enrique fortsetter i samme utviklingen må han bare selges. En halvgod Enrique forsvarer ikke en ukelønn på 50 000.
InspectorC = Punk77? Jeg må le...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 05. Mars 2011, 20:08 »

Husker jeg latterlig dårlig eller hadde Enrique en rimelig god kamp mot Bolton for bare et par uker siden?
Å påstå at en spiller har stagnert veldig etter et par dårlige kamper er merkelig etter min mening.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #177 på: 05. Mars 2011, 20:13 »
Han har faktisk vært heldig et par ganger nå.. Spesielt i kampene mot Burn og Bham kunne han ha blitt straffet hardere for sin nonsjelante holdning..
Han var heldig i dag også ved en anledning hvor han, etter å ha driblet litt i hjørnet sitt uten hell,  "klarerer" rett i Colo og derifra utover i feltet. Feil spiller på feil plass og vi hadde hatt en(da en) imot tidligere.

Klarer ikke helt å riste av meg skuffelsen, selv om jeg innser at det er naturlig vi sliter med såpass mange på "lasarettet". Likevel, vi kjemper såpass hardt at jeg følte vi fortjente en utligning. Jada, Everton fikk flere sjangser i andre, men føler det naturlig var på grunn av vår satsing fremover. Som sagt, litt skuffet, men realist nok til å innse at seier muligens ville vært "over evne". Likevel... gah!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #178 på: 05. Mars 2011, 20:18 »
for å vri diskusjonen litt, arteta var klasse i dag.
Håper ben arfa kan ha en lignende kraft for oss på midtbanen.
Han var unplayable.
If it has tits or wheels, count on problems!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 05. Mars 2011, 20:20 »

Husker jeg latterlig dårlig eller hadde Enrique en rimelig god kamp mot Bolton for bare et par uker siden?
Å påstå at en spiller har stagnert veldig etter et par dårlige kamper er merkelig etter min mening.

Var ikke Enrique innblandet i Bolton sitt 1-1 mål sammen med Colo og Tioté............