20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00  (Lest 43552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00
« Svar #285 på: 28. Feb. 2011, 22:26 »
Ikke misforstå meg, jeg er Newcastle-supporter. Men har aldri likt Barton, og jeg begynner ikke bare fordi han er i Newcastle. Dere hadde sikkert ikke hoppet i taket om O´Shea eller Koscielny hadde komt til klubben. Kanskje Barton spiller sin beste fotball i livet, men da er bunnivået svært lavt.

Og ikke bli kristne og snakk om sjanser her, det blir for klisje. Hvor mange spillere har vært i fengsel og ikke stoppet med det? Dere høres ut som Arsenal-supportere her nå og klarer ikke å tenke vondt om laget vårt.

Det tas 7 gode intrykk for å utligne et dårlig førsteinntrykk. Han må altså gi meg 28 gode inntrykk før jeg liker han.

Jeg skjønner godt at folk som ikke følger Newcastle veldig godt har et dårlig inntrykk av Barton, fordi de ser bare overskriftene i media som alltid er ute etter Joey. Han er også en spiller som liker å hisse opp både motspillere og motstanderfans, kall det gjerne usympatisk, men sånt er en del av gamet i all idrett. Jeg lurer på om du har sett eller lest intervjuer med Barton i det hele tatt? Barton er en av de mest ærlige og dedikerte fotballspillerene jeg noengang har sett i Newcastle. Han er flink til å prate for seg, og er slettes ikke en idiot slik mange vil hevde. Mannen har gjort en del feil tidligere, og de fleste feilskjærene har vært når han har fått i seg alkohol. Barton har hatt et problem med alkohol, og har vært til avrusning. Han hadde et problem eller noe mange betegner som en sykdom. Nå er han avholds, spiller strålende fotball, har en fin holdning ovenfor klubben og gir rett og slett max hver eneste helg! Det handler om å forstå hva situasjonen dreier seg om rundt Barton, og det virker som du har gått glipp av noe her..

Jeg er en ivrig Newcastle-supporter og jeg ser alle kampene. Og alt det du sier om Barton er ting jeg vet.
Når CH nettopp hadde blitt sparket og de slo Liverpool i debuten til Pardew, så sa han at han ikke vil dedikere eller gi denne seieren til Alan Pardew. Jeg mener, Pardew gjor ingen feil, han bare mottok et jobbtilbud. Og Barton sier "dra deg til helvete" istedenfor "velkommen, vi er glad for at du kom". Så må Alan være ydmyk å si at han ikke forventer noe fra spillerne eller fansen ennå men vil bevise noe.

Ikke bare denne episoden men Barton er en spiller jeg rett og slett ikke har sansen for. Punktum finale.

En liten evaluering om andre spillere:
Enrique er kanskje pl-best back både defensivt(hvis man ser vekk ifra de to siste) og offensivt.
Nolan scorer mål! :D Springer lite
Coloccini er det ingenting negativt å si om. Ble med ned til CocaColaCH og spiller sykt bra. Ikke mange degoser som gjør det.
Tiote elsker jeg å ha på midten, men har ennå noe å bevise på fritiden. Han har ikke gjort noe galt men han har bare hatt oppturer her så langt så.

Jeg kan være positiv til Newcastle jeg og følger med! Btw....

Fordi Barton ikke ville gi honnør til Pardew etter seieren mot Liverpool, tolker du som at han ber Pardew dra til helvete? Det blir bare for dumt.. Det Barton sa var; "It´s more about the lads", når han får spørsmål om Pardew sin påvirkning etter snaue to dager i jobben. Fullt forståelig at de viser sin skuffelse over sparkingen av Hughton. Dette var Pardew også klar over da han tok jobben, og ingen spillere har utøvet noen form for mistillitt over hans jobb.

Dette er ikke noe å diskutere!
Barton har flere utenomsportslige ting, ting mot Dabo og litt av hvert. Dette klarer jeg ikke tilgi, enkelt å greit. Duff og Carroll har jeg ingenting imot. Men Barton har gang på gang noe.

Nå avslutter vi dette emnet her, ok?

Det Carroll gjør er HELT greit i forhold til Barton ? Barton er verfall mann nok til og banke de storegutta og ikke kvinnfolk..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #286 på: 28. Feb. 2011, 22:51 »
Jeg sa jo klart å tydelig at jeg tok ganske hardt i og egentlig bare tiltet etter kampen. Det er irrelevant!

Og hvorfor skriver du alt det du skriver om Joey. Jeg ser at du synes min oppfatning av Joey er gal og at han fortjener og bli tilgitt. Men det er ikke snakk om rett og galt, bare at jeg ikke liker Barton og ikke tilgir han (hvis du vil bruke det ordet og det ikke blir for klisje).
Bare "drop it"...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #287 på: 28. Feb. 2011, 23:04 »
Ok sjef. Hva får jeg lov å diskutere da?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 01. Mars 2011, 07:57 »
Ok sjef. Hva får jeg lov å diskutere da?

Jeg kan være med på å diskutere været...  :P

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #289 på: 01. Mars 2011, 08:07 »
Blir litt dumt å diskutere været når jeg bor i Stavanger og sikkert dere i Tromsø og Oslo:P

Dere kan diskutere egentlig alt utenom mine tanker og følelser, det fatter helt sikkert dere også ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 01. Mars 2011, 09:04 »
Hva med Lillehammer?!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 01. Mars 2011, 09:20 »
Barton er verfall mann nok til og banke de storegutta og ikke kvinnfolk..
Må ikke glemme 15 år gamle gutter fra Thailand. Hahah.

Når det er sagt, har jeg ingenting vondt å si om Barton. Mannen fortjener all respekt vi kan skrape frem.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #292 på: 01. Mars 2011, 10:02 »
Joda, Lillehammer funker det! :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 01. Mars 2011, 10:46 »
Knall! Overskya og fire minus, godt med innearbeid.  ;)

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #294 på: 01. Mars 2011, 11:06 »
Overskyet her og, 2-4 pluss ;)

Starte en tråd om været?:D:D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 01. Mars 2011, 11:45 »
Føler det ligger et potensiale der ja...  ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #296 på: 01. Mars 2011, 13:00 »
Hehe. Jeg får svare med bortoverregn og en håndfull plussgrader i Fosnavågen jeg da...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 01. Mars 2011, 13:14 »
Haha. Dette må være tidenes avsporing av en kamptråd.  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 01. Mars 2011, 13:26 »
Starte en tråd om været?:D:D
Tja, hvorfor ikke. På Heggholmens forum hadde vi for mange år siden en tråd om undertøy, så været vil være helt normalt å ha en egen tråd om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #299 på: 01. Mars 2011, 14:19 »
Kan kamptråd til neste kamp lages snart???
Newcastlesupporter siden 1992