20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00  (Lest 43218 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00
« på: 25. Feb. 2011, 22:30 »
Diskuter i vei. Preview ligger ute på forsiden kl. 22.45 for de som er interessert.

Godt med kamp igjen ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00
« Svar #1 på: 25. Feb. 2011, 22:49 »
wow - her var det action!

Nå når Cheick the room har signert ny kontrakt, tror jeg vi er så influert at vi knuser Bolton 3-1

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Feb. 2011, 22:58 »
Blir vel samme mannskap som mot Birmingham tenker jeg.
Klarer ikke å holde nullen i tre kamper på rad. Det er liksom ikke Newcastle-stil :P
Tipper vi vinner 2-1 i en jevnspilt kamp (Barton, Best)
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Feb. 2011, 09:41 »
Har endelig fått et ordentlig internett, så denne kampen skal jeg få sett. Gleder meg!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Feb. 2011, 09:46 »
Får man sett kampen med Sumo?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #5 på: 26. Feb. 2011, 09:50 »
jepp den er tilgjengelig på SUMO!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #6 på: 26. Feb. 2011, 10:00 »
Når det gjelder kampen så forventer jeg å se et Newcastle lag som dominerer banespillet og som går offensivt til verk! Fikk ikke sett siste kampen, men har sett målene fra Birmingham-kampen og jeg forventer å se flere innlegg med samme kvalitet fra Spiderman i denne kampen. Også vil jeg se Løven og Best som timer løpene sine like godt i dag som da.
Tiote vil garantert vise hva han mener med å signere for 6,5 år (fy f... Jeg er faktisk passert 40 år før mannens kontrakt går ut!! Sykt å tenke på gitt...)
Ser vi kanskje en Nolan på scoringslista igjen? Er en stund siden sist nå!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Feb. 2011, 11:08 »
Vanskeleg kamp. Men det var bortekampane mot Blackburn og Birmingham og. Håpar mi fortsett med å holda nullen. Mi skårar jo nesten alltid mål. Sturrigde verte farleg.
Tippar 3-1, Nolanx2 og Enrique.

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26. Feb. 2011, 11:15 »
Ser vi kanskje en Nolan på scoringslista igjen? Er en stund siden sist nå!

Hadde ikke vært dumt det! Når han først scorer, blir det gjerne 2 og 3 mål i samme kamp :p

Gleder meg som en unge til denne kampen, forventer et Newcastle lag proppet av selvtillit.

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 26. Feb. 2011, 11:39 »
Har sett frem til denne kampen i over 1 uke nå. Skal bli deilig å komme igang igjen :)
Dette kommer til å bli en knalltøff kamp, men håper og tror at vi trekker det lengste strået.

Ameobi er klar med maske....-tror kanskje jeg ville byttet ut han med Løvenkrans. Best ser jeg mer som soleklar ifra start.

Nå har vi virkelig sjans til å spille oss opp mot en e-cup plass. Sikkert for mye å forlange etter å ha rykket opp i fjor, men må vel være lov å drømme!  ;D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Feb. 2011, 11:46 »
Har sett frem til denne kampen i over 1 uke nå. Skal bli deilig å komme igang igjen :)
Dette kommer til å bli en knalltøff kamp, men håper og tror at vi trekker det lengste strået.

Ameobi er klar med maske....-tror kanskje jeg ville byttet ut han med Løvenkrans. Best ser jeg mer som soleklar ifra start.

Nå har vi virkelig sjans til å spille oss opp mot en e-cup plass. Sikkert for mye å forlange etter å ha rykket opp i fjor, men må vel være lov å drømme!  ;D

Shola spiller ikke

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Feb. 2011, 11:55 »
Stemmer det, var litt usikkerhet se..:)

Er vist oxo usikkerhet rundt Løven, så kan vi får se Nile ifra start ? :)

Shola spiller ikke

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Feb. 2011, 12:39 »
Håper vi ser et revansjelystent lag, som skal hevne 5-1 tapet på reebook. Bolton er et sterkt lag, så dette blir ingen lett kamp. Men dersom spissene våre har dagen, og klarer å score så tror jeg dette kan gå veien. Resten av laget spiller nok som alltid bra :D Men om spissene bestemmer seg for å score i dag eller ikke, er umulig å si på forhånd :P Men 3 poeng vil definitivt smake godt :D

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Feb. 2011, 12:40 »
Her blir det viktig å väre det lagtet som scorer flest mål. Klarer vi det, vinner vi! :-*

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Feb. 2011, 12:53 »
Her blir det viktig å väre det lagtet som scorer flest mål. Klarer vi det, vinner vi! :-*

Sikker på det ?