20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00  (Lest 43658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00
« Svar #255 på: 27. Feb. 2011, 22:54 »
Elmander har kostet oss mye trøbbel (to mål og røde kort på Coloccini, Williamson og R.Taylor). Vi burde kjøpe han, akkurat som vi kjøpte R.Taylor fra Wigan fordi han scora så ofte på frispark mot oss..  ;)

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #256 på: 27. Feb. 2011, 22:56 »
Elmander har kostet oss mye trøbbel (to mål og røde kort på Coloccini, Williamson og R.Taylor). Vi burde kjøpe han, akkurat som vi kjøpte R.Taylor fra Wigan fordi han scora så ofte på frispark mot oss..  ;)

Hahahaha :D Den var bra! ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #257 på: 27. Feb. 2011, 23:21 »
Hehe. Hvis det er eneste grunnen til at man ikke vil ha en spiller som ham, lurer jeg på hva dere gutter mener om Nordthug?

Han har jo bla ropt barneskirenn etter å ha vunnet. Dere hater ham sikkert...

Skikkelig dårlig argument. Vi som nordmenn elsker jo Northug, på lik linje med at vi ikke misliker de av våre spillere som feirer foran motstanderens fans. Hadde Northug vært svensk derimot, da hadde vi hata'n.
og hva tror du var poenget i det jeg skrev???

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 27. Feb. 2011, 23:28 »
Ser ikke helt problemet med den pitte lille gesten til Sturridge i kampens hete etter at han litt tidligere i omgangen fikk høre det etter en litt svak avslutning utenfor målet. Om noen hadde sagt at vi kunne skaffa Sturridge i sommer hadde jeg jubla. Syns som bjørni at godeste Duff sin feiring for Fulham mot oss var jævla mye mer provoserende - fyren burde takka Toon Army og klubben som holdt ut med skadene hans og den lønna i alle åra - bare for at han skulle få æren av å gålle det avgjørende selvmålet som sendte oss ned.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #259 på: 27. Feb. 2011, 23:37 »
Ser ikke helt problemet med den pitte lille gesten til Sturridge i kampens hete etter at han litt tidligere i omgangen fikk høre det etter en litt svak avslutning utenfor målet. Om noen hadde sagt at vi kunne skaffa Sturridge i sommer hadde jeg jubla. Syns som bjørni at godeste Duff sin feiring for Fulham mot oss var jævla mye mer provoserende - fyren burde takka Toon Army og klubben som holdt ut med skadene hans og den lønna i alle åra - bare for at han skulle få æren av å gålle det avgjørende selvmålet som sendte oss ned.

Jeg forstår det slik at man ikke liker at en spiller jubler mot oss etter en scoring. Men at Duff sin var verre enn Sturridge.
Jeg var på Tottenham - Bolton for noen uker sia i London. Da scorte Sturridge og han var ikke like frekk og fyrte opp en salsa-dans foran oss og Tottenham-fansa.

Kan vel si det sånn at jegi kke har fått gode inntrykk av gutten...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 27. Feb. 2011, 23:41 »
Det var rett og slett en reaksjon som skjedde der og da på grunn av den bommen tidligere. Syns vi er veldig følsomme om vi ikke takler noe slikt. Smått provoserende der og da - men, get over it..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #261 på: 27. Feb. 2011, 23:46 »
Det var rett og slett en reaksjon som skjedde der og da på grunn av den bommen tidligere. Syns vi er veldig følsomme om vi ikke takler noe slikt. Smått provoserende der og da - men, get over it..

Kan ikke bare si "get over it". Vi er forskjellige og reagerer på forskjellige ting. Denne traff meg, enkelt og greit. Hater sånne spillere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 27. Feb. 2011, 23:48 »
Så alle de gangene Joey Barton har fyrt opp motstanderfans ved cornerflagget denne sesongen tyder jo på at vi bør kvitte oss med han da? :P

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #263 på: 27. Feb. 2011, 23:51 »
Så alle de gangene Joey Barton har fyrt opp motstanderfans ved cornerflagget denne sesongen tyder jo på at vi bør kvitte oss med han da? :P

Ser at du prøver å ta meg med buksene nede men har egentlig aldri likt Joey. Kjenner jeg blir litt småirretert når han gjør det ja, og etter alt det faenskapet i City han har fått til så er det bare å kvitte seg med han ja.

Fotball er en sport, sporslig og fairplay er brukte ord. Han burde vært der broren sin er nå...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #264 på: 27. Feb. 2011, 23:55 »
Shut it! Barton er konge i år
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 28. Feb. 2011, 00:01 »
Fotballspillere utsettes for mye piss fra tribunene, så at de av og til tar litt igjen syns jeg faktisk er greit - innenfor rimelighetens grenser. De er pokker meg bare mennesker, de også - og må få lov å være litt menneskelig iblant.
Forøvrig har Joey fått en ny sjanse (ja, forsåvidt flere), men dagens Joey Barton er ingen kriminell rabagast slik han en gang var.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #266 på: 28. Feb. 2011, 00:05 »
Kjenner jeg blir irritert når jeg leser hva Magpie93 skriver om joey. Joey har spilt kanon i år og vert en av våre beste. Ja, han kan gjøre litt unfair ting av og til men tenk på all den dritten han får imot seg. Tenk også på hvilken oppvekst han har hatt!! Vært i ett elendig gangster miljø og da er det imponerende at han har kommet så langt som han har gjort. Ikke alle som vokser opp i bærum og får alt i hendene vettu! Sykt viss du er fra bærum distriktet :P
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #267 på: 28. Feb. 2011, 00:07 »
Kjenner jeg blir irritert når jeg leser hva Magpie93 skriver om joey. Joey har spilt kanon i år og vert en av våre beste. Ja, han kan gjøre litt unfair ting av og til men tenk på all den dritten han får imot seg. Tenk også på hvilken oppvekst han har hatt!! Vært i ett elendig gangster miljø og da er det imponerende at han har kommet så langt som han har gjort. Ikke alle som vokser opp i bærum og får alt i hendene vettu! Sykt viss du er fra bærum distriktet :P

Jeg er fra Stavanger;)

Det han gjorde mot Dabo i City, og det han har gjort på fritiden er... Jeg har ikke ord. Hvorfor skal han få nye sjanser? Faen ta asså!

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #268 på: 28. Feb. 2011, 00:43 »

Jeg er fra Stavanger;)

Det han gjorde mot Dabo i City, og det han har gjort på fritiden er... Jeg har ikke ord. Hvorfor skal han få nye sjanser? Faen ta asså!

Jammen i herrens navn mann(gutt?), har du sett noen Newcastle kamper i år? Barton spiller sin beste fotball i karrieren, samtidig som han skal ha skryt for å holde temperamentet under kontroll på og utenfor banen, bortsett fra den episoden med Gamst. Så Joey Barton skriver forhåpentligvis ny kontrakt og blir her i mange år til.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #269 på: 28. Feb. 2011, 01:34 »
Og nettopp det at han storspiller denne sesongen viser at det som regel er best å gi folk ein ny sjans! Men du har vel aldri gjort ein feil i livet, og har dermed aldri trengt ein ny sjans rekner eg med. Kanskje du begår ein feil når du blir lærling snart?
Venter i spenning...