20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00  (Lest 43677 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00
« Svar #240 på: 27. Feb. 2011, 19:54 »
Alle gode ting er tre. Du har ett forsøk igjen. Make it count

Først må du begrunne hvorfor ikke den ble godkjent...
Kanskje fordi du baserer ditt "hat" på en spiss som scorer mot oss, og som faktisk viser følelser når han scorer... Hadde vel vært bedre i dine øyne at alle spillere var som Balotteli?

Sturridge ville blitt en fantastisk erstatter for tapet av Carrol.
Dersom han skulle ungått å feire foran våre fans måtte han jo tatt turen til stadium of shite! Kampen gikk da tross alt på vår hjemmebane, og der er det som alltid overpresentasjon av Newcastle supportere....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 27. Feb. 2011, 20:10 »
Ikke vær så forbanna vanskelige, da. Jeg håper dere skjønner hva gutten mener. Sturridge løp rett mot meg og holdt hånda opp til øret, og det var relativt mange godt provoserte briter rundt om på stadion. Hva var det Cissé gjorde som var så mye verre? Om jeg ikke husker feil så hysjet han på Toon Army, og det blir vel mye av det samme?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #242 på: 27. Feb. 2011, 20:13 »
Ellers hadde det jo vært morro med en ung og særdeles lovende keeper (tar vekk "særdeles" for Krul og Forster sin del jeg da), .
Du kan ikke bruke en sånn video som et "bevis" på at De Gea er mye bedre enn Forster/Krul, selv om han meget muligens er det.

Tim Krul i særdeleshet har hatt flere kamper hvor han har stått som en levende vegg, og tatt absolutt alt som er. Du kan også plukke frem noen av hans mindre gode kamper, og finne redninger som ser veldig imponerende ut på video.

Du kan lage en videokompilasjon av Espen Johnsen og få han til å fremstå som like god som De Gea også. Det er overhodet ingen stor prestasjon. Men du kan også lage en video som får enhver keeper til å fremstå som dårligere og med større tabber enn når Bjarte Flem kastet ballen i eget mål. De Gea har sikkert også gjort sin andel av tabber, og setter du sammen dem, så vips, så er han Spanias Espen Johnsen.
Var heller ikke meningen å bruke det som "bevis", men heller for å opplyse om en keeper jeg har troa på - om ei ikke i NUFC. Personlig liker jeg bilder. Beklager hvis du oppfattet det som at jeg forsøkte meg på Wise-tendenser. Var overhodet ikke meningen... Jeg bare liker å se litt eksempler på hva en person *kan* og ikke bare kjipe stats. Vil du ha det kan du vel søke ham opp på wiki selv?

Slutte å være så hårsåre for youtube (og ikke minst fortelle andre folk hva de mente med innlegget sitt) og ta det for det det er...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 27. Feb. 2011, 20:30 »
Akkurat De Gea er det vel ingen tvil om at er en god keeper heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 27. Feb. 2011, 20:50 »
FØRST så springer sturridge mot midten av banen.. Så heilvende han MOT fansen t Newcastle for og fyra opp..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #245 på: 27. Feb. 2011, 21:19 »
Hehe. Hvis det er eneste grunnen til at man ikke vil ha en spiller som ham, lurer jeg på hva dere gutter mener om Nordthug?

Han har jo bla ropt barneskirenn etter å ha vunnet. Dere hater ham sikkert...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #246 på: 27. Feb. 2011, 21:24 »
Elska Northug
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 27. Feb. 2011, 21:25 »
Men koffor i helvette ska folk IKJE lika Cisse og Diouf men Sturridge ?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #248 på: 27. Feb. 2011, 21:36 »
Kanskje for at sturridge er god og at det eneste gale han har gjort er å juble foran våre fans. Jeg synes måten duff feiret målet mot oss var mye verre. Cisse vet jeg ikke mye om annet enn at han er en oppskrytt ex mackem. Diouf er jo umulig å like for ca 100 grunner, der ingen av dem går på å feire foran våre fans

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #249 på: 27. Feb. 2011, 21:49 »
Om jeg ikke husker feil så hysjet han på Toon Army, og det blir vel mye av det samme?

Han hadde også ein knyttneve-gest for å yppe til bråk.
-
Når det er sagt så synest eg både det og den i går er fillesaker. 'Passion' er ein del av gamet. Og ting som burde forblitt usagte/ugjorte går begge veier.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 27. Feb. 2011, 22:24 »
Hehe. Hvis det er eneste grunnen til at man ikke vil ha en spiller som ham, lurer jeg på hva dere gutter mener om Nordthug?

Han har jo bla ropt barneskirenn etter å ha vunnet. Dere hater ham sikkert...

Skikkelig dårlig argument. Vi som nordmenn elsker jo Northug, på lik linje med at vi ikke misliker de av våre spillere som feirer foran motstanderens fans. Hadde Northug vært svensk derimot, da hadde vi hata'n.

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #251 på: 27. Feb. 2011, 22:28 »
eg lige ikkje han nortugen.. men eg bryr meg lite om skisport.... marin bjørgen derimot hu e bra....

men uansett.. møkk at vi ikke klarte å dra iland seier. møkka taylor at han fikk det røda korte.... likte lide det...

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #252 på: 27. Feb. 2011, 22:34 »
Alle gode ting er tre. Du har ett forsøk igjen. Make it count

Først må du begrunne hvorfor ikke den ble godkjent...
Kanskje fordi du baserer ditt "hat" på en spiss som scorer mot oss, og som faktisk viser følelser når han scorer... Hadde vel vært bedre i dine øyne at alle spillere var som Balotteli?

Sturridge ville blitt en fantastisk erstatter for tapet av Carrol.
Dersom han skulle ungått å feire foran våre fans måtte han jo tatt turen til stadium of shite! Kampen gikk da tross alt på vår hjemmebane, og der er det som alltid overpresentasjon av Newcastle supportere....

Ja men les hva jeg har skreve da, jeg sa jo at jeg ikke mente alvor... Slapp nå litt av!
Og slutt å lek ekspert. Hvorfor er liksom ham en genial erstatter for Carroll?

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00'
« Svar #253 på: 27. Feb. 2011, 22:45 »
enig!!! ingen sturr..... fyssssjj

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00'