20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00  (Lest 43602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00
« Svar #210 på: 26. Feb. 2011, 23:41 »
Vil heller ikke ha Sturridge... Han feiret vell MOT fansen til Newcastle for og fyre opp under.. (diouf)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #211 på: 26. Feb. 2011, 23:46 »
det tilgir jeg ham glatt. Han kan gjøre det så mye han vil når han signerer for oss

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 26. Feb. 2011, 23:54 »
Vil heller ikke ha Sturridge... Han feiret vell MOT fansen til Newcastle for og fyre opp under.. (diouf)
Ja, og hva faan har det å si a? Så en spillers oppførsel rett etter en scoring skal avgjøre om vi ønsker han eller ikke?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 26. Feb. 2011, 23:59 »
Nai sei det.. Men 4 kampar 4 mål.. Løp og kjøp 30mp !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #214 på: 27. Feb. 2011, 00:02 »
No fekk kje eg sett heile 1.omg pga streamen klikket og litt sånn forskjellig. Men av det eg fekk med meg, hadde Enrique nåken fine raid fremover, og spesièlt da han kom heilt til dødlinja og la 45, men ingen fikk tak i den dessverre. Vel og bra. Men på en annen side, brukte han ikkje mange av pasningsvalga han hadde rundt seg - vertfall i 2.omg. - og mistet ballen unødvendig mye på siste tredjedelen av banen når me burde komme til avslutninger. I tillegg passerte elmander han ganske greit eit par ganger, enrique virket som om han hadde mistet eit gir, kanskje fordi han var litt nonchelant? Ein annen situasjon var når han blei fintet vekk - av sturridge trur eg det var - ved dødlinja vår, og når motstanderen var forbi - og heilt fri til å legge pasning, innlegg eller avslutte sjølv - såg eg INGEN vilje av Enrique og SPRINGE tilbake og bruke FARTEN sin for å prøve å avverge ein mulighet, retur eller hva det nå kunne ha blitt. SLAPP holding syns eg. Nåken andre som er enig? Misforstå meg rett, nydelig fremover på banen med enrique mangen ganger i dag, men og feilvurderinger og balltap fremme på banen, i tillegg til rufsete bak. Eg lurer bare på koffor nåken folk syns han var ein av våre beste i dag?? som sagt såg eg nesten ingenting av 1.omg...
Venter i spenning...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #215 på: 27. Feb. 2011, 00:08 »
Nåken andre som er enig?

Er ganske enig med deg hvertfall. Synes Enrique var direkte svak, i forhold til hvordan han spilte spesielt før jul, i dag.
Ganske god fremover, og hadde en nydelig assist på offside-målet til Ranger. Men skuffet over han i dag. Var først når vi løftet oss igjen etter utvisningen jeg følte han var best. Selv om han var god på et par enkeltsituasjoner tidlig i kampen også.

Så var det jo Enrique og Tiote som forærte Bolton ballen før scoringen. En vanskelig/dårlig ball av Tiote, som Enrique prøver å drible med seg ut av situasjonen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #216 på: 27. Feb. 2011, 00:37 »
Det blir vertfall super-spennende neste runde. Me spiller jo heime mot Everton, det blir ein skikkelig god kamp, sikker ikkje ulik Bolton-kampen. I tillegg spiller Sunderland borte mot Arsenal :) Og eit hjemme-sterkt Bolton skal møte Villa som har begynt slutt-spurten og scoret 4 mål i 2.omg i dag! Om Arsenal vinner ligacupen på søndag, blir det EL på 7.plassen i år. Og vinner 1 av topp-4-laga FA-cupen i tillegg, blir det pigade ein EL-plass til 8.plassen og! 7-8.plass skal vi ha mulighet på med det kampprogrammet me har igjen, i tillegg til spillere som kjem tebake frå skade (goslin, shola, ben arfa, ireland, barton) Tar me ein EL-plass, og satser å komme langt i cupene blir det forhåpentligvis meir spilletid på nåken av talento våras ;) Mongen som sikkert går på utlån for førstelagserfaring også :) blei litt off-topic no, men va så godt i gong :P
Venter i spenning...

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 27. Feb. 2011, 00:50 »
Fyfaen om vi hadde snappa sjetteplassen foran nesa på liverpool med bedre målforskjell! De har igjen en del tøff motstand i manu, arse, tottenham, city og aston villa, så per dags dato er alt åpent.

Nesten fornøyd med ett poeng idag, men best og løven scorer ikke på  ti av ti sjanser... I tillegg var det jo to straffesituasjoner (hands og holding). Chris Foy hater NUFC >:(
Gan canny doon Toon!

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #218 på: 27. Feb. 2011, 01:14 »
leste at ranger fikk et mål annulert, det er dumt, han fortjener virkelig et mål snart!! btw, er det noen som har en link til målene? befinner meg for tiden i australia, og har ikke tilgang til videoene på sumo :(

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #219 på: 27. Feb. 2011, 02:11 »
Selv holder jeg beina planta på jorda og kikker fortsatt under oss på tabellen. Jeg gir en lang faen i hvordan Bolton, Liverpool osv gjør det, og håper heller at WBA, Wigan, Hammers og alle de dritlaga taper så mange poeng som mulig. Det er ikke akkurat noe stjernelag vi har med flusst av skader og Carroll på Merseyside, selv om Pardew har fått nogenlunde dreisen på gutta. Neste sesong, derimot :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 27. Feb. 2011, 02:28 »
Selv holder jeg beina planta på jorda og kikker fortsatt under oss på tabellen. Jeg gir en lang faen i hvordan Bolton, Liverpool osv gjør det, og håper heller at WBA, Wigan, Hammers og alle de dritlaga taper så mange poeng som mulig. Det er ikke akkurat noe stjernelag vi har med flusst av skader og Carroll på Merseyside, selv om Pardew har fått nogenlunde dreisen på gutta. Neste sesong, derimot :)

Uff, begynner å bli møkk-lei av å snakke om "neste sessong"...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #221 på: 27. Feb. 2011, 03:04 »
En ekte fotballsupporter skal se oppover på tabellen Nordin ;) hehe

Seriøst, vi har en brukbar mulighet til å klare 7. plass. Skuffelsen blir ikke stor om det blir 8. plass, eller om 7. ikke gir en EL-plass. Men synes vi bør gå for høyest mulig plass på tabellen. Gir det en El-plass, tar jeg gjerne i mot den. Ashley's transferpolitikk er så gjennomført, at den vikes det nok ikke ifra. Så tviler meget sterkt på at Europa-spill gjør at vi går bananas på markedet. Det gjør oss derimot mer attraktive for bedre spillere, enn vi vil være uten.

Ser egentlig poenget ditt Nordin, men jeg velger å se oppover. ;) Det er 8p ned til nedrykk, 3p til sikker EL-plass og vi møter pr. dags dato 7 lag som ligger under oss av de 10 kampene som er igjen. Det ligger helt klart i våre egne hender, selv om en del av de 7 kampene er tøffe kamper. EL er ikke umulig, men det anser jeg nedrykk som.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #222 på: 27. Feb. 2011, 04:10 »
Det er ikke noe galt i å se oppover. Det er bare jeg som automatisk håper at bunnlagene taper når de eneste tilgjengelige spissene våre heter Best, Løven og Ranger. I hvert fall til vi har kommet over den magiske grensa på 40 poeng, noe som forhåpentligvis skjer snart.

Sebastian: Det høres klisje-aktig ut, men hvorfor skal vi ikke se frem til neste sesong? Vi får Gosling og Ben Arfa tilbake fra skade og vi har 35 mill pund å handle for. I tillegg har Tiote og S. Taylor skrevet under på langtidskonrakter, og Barton og Enrique gjør forhåpentligvis det samme i løpet av sommeren. Det er lenge siden det har sett så lyst ut for Newcastles del.
« Siste redigering: 27. Feb. 2011, 04:40 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #223 på: 27. Feb. 2011, 05:54 »
Tro meg. ... Nordin kommer med fakta her. Neste sesong blir det.. ja, kanskje 4.plass?

Møter dårlige lag i kvalikken og kommer til CL. Blir fest når Newcastle kanskje tar en medalje eller to, og vi får Barton og Enrique på listen over spillere som vil ofre alt for laget. I tillegg mister vi forhåptenligvis Løven til en dårligere klubb, og får inn Lukaku eller en annen toppspiss til å fylle "tomrommet" han etterlater seg.

Ranger har vist i mange kamper på rad nå at han ikke er god nok for PL. når han blir det er ikke godt å si - jeg har troen på fyren, men han eri kke bra nok - enkelt og greit. Kunne trengt en sesong i Championship slik Carroll gjorde, ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #224 på: 27. Feb. 2011, 08:29 »
Vel, fakta er det nok ikke. Ingen kan si fakta om noe som ikke har skjedd. Vi skal dessuten huske at flere av storlagene har hatt en dårlig sesong som de nok vil revansjere neste sesong.

Jeg tipper vi kjemper om EL neste sesong, men 4. Plass???