20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00  (Lest 43714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00
« Svar #195 på: 26. Feb. 2011, 18:39 »
Nolan hindrer keeper på hver eneste corner??? Han har lov å stå der, han bruker ikke ulovlige midler. Som regel er det jo keeper og motspiller som skuer på Nolan, mens han bare står der for å blokke for keeper. Men det er lov ffs
Newcastlesupporter siden 1992

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 26. Feb. 2011, 18:47 »
Han har ikke lov til å bevege seg sidelengs foran keeper. Jeg så han gjøre det i alle fall en gang uten at det ble blåst på.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 26. Feb. 2011, 19:01 »
Tiote var forskjellen mellom overkjøring og uavgjort med en mann mindre. Forrige gang besto midten av Smith og Guthrie og da ble vi slaktet. Nå kjørte vi tom. kampen på slutten. Tiotes somling med ballen kan forklares med at han ikke hadde særlig mange pasningsalternativer før Pardew gjorde byttene sine.. Best og Løven begynte å bli slitne. Og Nolan er ikke akkurat mr. bevegelighet ..

Du har fått fram det 1 000 000 000 gonger no... I det minste skårar han mål, og er kaptein med stor K.

Jeg påpeker bare faktum. Nolan får spille som han gjør pga Tiote dekker så stort område. Selv om jeg påpeker hans svakheter vil IKKE det si det samme som at jeg vil ha han ut av laget. Han er kaptein med stor K

Greit nok, men du skriver det om Nolan HVER match. Det er en del andre spillere utpå med svart og hvit drakt som ikke gjør en perfekt kamp hver helg også! Synd for deg at Nolan gjør din kritikk til skamme hele tida da!

Jeg skriver ikke negativt om Nolan hver kamp. Jeg var skarpest i kritikken mot Nolan da han spilte offensiv midtbane. Har også påpekt at Nolan spiller mye bedre som sentral midtbane. Forøvrig er jeg enig i Nordins pongtering om straffen til Kuqi: I prinsippet er det straffe, MEN vi kan ikke klage. Williamson holder som bare juling, og han skulle hatt flere straffer mot seg i år. Forøvrig synes jeg sistnevnte klarte seg meget godt i dag. De få feilene som har kommet i forsvar har faktisk ikke vært fra ham.

Best blir også bedre og bedre for hver kamp. Enkelte av touchene han hadde i dag var det høy klasse over. Uheldig at han ikke står med minst ett mål. Løven hadde også en god 1. omgang. Dessverre holder de ikke en hel kamp ennå. Men positivt med forbedringer for hver kamp som går.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 26. Feb. 2011, 19:12 »
Denne straffesituasjonen syns jeg forsatt var ganske åpenbar allikevel - og det er frustrerende når Foy ellers hadde en tendens til å dømme alt av close descisions mot oss. Irriterende masse billige frispark dømmer han også mot oss.
Ellers syns jeg Best blir stadig bedre. Fortsatt noen feilvalg i oppbyggingen av spillet, men han viser en stadig voksende selvtillig og prov på god teknikk. Skaper også farligheter på egen hånd, og vinner et drøss av dueller. Legger ned en svært viktig jobb i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #199 på: 26. Feb. 2011, 20:52 »
Hadde ikke R.Taylor fått det røde, så tror jeg vi hadde vunnet denne kampen. La oss bakpå når utvisningen kom. Vi var ikke interessert i å prøve å vinne kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 26. Feb. 2011, 21:03 »
Akkurat der er jeg helt uenig. Fornøyd med hvordan vi fremsto etter kortet, og mot slutten så det helt klart ut som om vi ønsket og prøvde vinne kampen - og med litt tur hadde vi gjort det også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 26. Feb. 2011, 21:07 »
Var en periode etter det røde kortet at vi så helt håpløse ut, og jeg tenkte at vi garantert kom til å tape matchen. Men byttene med Saylor og Ranger snudde om på matchen igjen og vi fikk den inn i det sporet vi ønsket.
« Siste redigering: 26. Feb. 2011, 21:21 av Daniel »

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #202 på: 26. Feb. 2011, 21:19 »
Var en periode etter det røde kortet at vi så helt håpløse ut, og jeg tenkte at vi garantert kom til å tape matchen. Med byttene med Saylor og Ranger snudde om på matchen igjen og vi fikk den inn i det sporet vi ønsket.
Veldig enig i dette. Pardew skal ha æren for at vi kom oss inn igjen i kampen på dette tidspunktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 26. Feb. 2011, 21:51 »
Litt skuffet over resultatet idag. Vi har nok av sjanser til å score flere mål, ihvertfall i førsteomgangen, og det målet vi slipper inn er dårlig av både Tiote og Harper. R. Taylor sitt røde kort er det ingenting å si på og ødelegger kampen for oss. Er heller ikke fornøyd med dommeren. Får veldig mange merkelige avgjørelser imot og blir jo til tider bortdømt.

Hvorfor var ikke Barton med?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #204 på: 26. Feb. 2011, 21:53 »
Mine poeng går i dag til pardew, best, nolan, enrique og tiote ( etter utvisningen). Godt å se at manageren tar slike grep, og best er godt på veg til å gjøre mine tidligere ytringer til skamme.

Hvis vi skal bruke mye penger på 1 spiss til sommeren, ønsker jeg med sturridge

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #205 på: 26. Feb. 2011, 22:33 »
Mine poeng går i dag til pardew, best, nolan, enrique og tiote ( etter utvisningen). Godt å se at manageren tar slike grep, og best er godt på veg til å gjøre mine tidligere ytringer til skamme.

Vet du hvem som scorte mot oss idag?
Du burde hate han, ikke ønske han! Vil heller se Martins i den stripete drakta...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 26. Feb. 2011, 22:42 »

Du burde hate han, ikke ønske han! Vil heller se Martins i den stripete drakta...
Hvorfor det?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #207 på: 26. Feb. 2011, 22:59 »

Bare for han scorer mot oss skal vi hate, er du 12år?

Sturridge hadde jeg også likt å sett i Newcastle. En spennende ung engelsk spiller som vet hvor målet er, han hadde vert perfekt hos oss.
Newcastlesupporter siden 1992

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 26. Feb. 2011, 23:07 »
Pardew sa etter kampen at han synest det raude kortet var strengt. At det berre var eit forsøk frå Raylor si side på å rette opp ein dårleg touch.

Eg er enig i at det garantert ikkje var 'malicious' frå Ryan si side, men at kortet er meget oransje er det ingen tvil om.

Ellers var det eit meget godt intervju (video på Skysports), der han blant anna roser Ranger sitt innhopp og Ryan sin 1. omgang. Pardew skal også, som andre har nemnt, ha stor ros for dei endringane han gjorde i 2. omgang.

Liten tvil om at han er Hughton overlegen på akkurat det punktet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #209 på: 26. Feb. 2011, 23:12 »

Dette tar jeg ikke seriøst. Prøv igjen!