20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00  (Lest 43582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Bolton 26. Februar, kl.16.00
« Svar #180 på: 26. Feb. 2011, 18:14 »
Tiote var forskjellen mellom overkjøring og uavgjort med en mann mindre. Forrige gang besto midten av Smith og Guthrie og da ble vi slaktet. Nå kjørte vi tom. kampen på slutten. Tiotes somling med ballen kan forklares med at han ikke hadde særlig mange pasningsalternativer før Pardew gjorde byttene sine.. Best og Løven begynte å bli slitne. Og Nolan er ikke akkurat mr. bevegelighet ..

Du har fått fram det 1 000 000 000 gonger no... I det minste skårar han mål, og er kaptein med stor K.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 26. Feb. 2011, 18:16 »
Ble litt frustrert over Foy jevnt over i dag. Syns han dømmer mye i favør av Bolton - og gir endel billige frispark mot oss. Ikke nødvendigvis slik at det er avgjørende for kampen - men fortsatt slik at det irriterte meg. Dessuten - det hadde ikke vært noe å si på om det hadde blitt dømt straffe.

Enig. Foy gjorde mye småfeil som irriterte spillere fra begge lag. Kanskje ingen store og graverende feil, men masse smårusk i dømmingen hans i dag.

Billig straffe eller ikke....så lenge Kuqi blir hindra der, så er det nok. Trenger jo ikke bli overfalt, for at det skal være straffe?

Ja, det er straffe. Som du sier er det eneste kriteriet at spilleren blir hindra. Det hadde definitivt vært frispark midt på banen.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #182 på: 26. Feb. 2011, 18:16 »
Nolan og Willy hindrer jo motspillere et tosifret antall ganger per kamp, men det blir sjelden blåst på det. Skal man dømme straffe på hver eneste situasjon som det der så vil vi få ishockey-resultater i de fleste kampene.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 26. Feb. 2011, 18:18 »
Tiote var forskjellen mellom overkjøring og uavgjort med en mann mindre. Forrige gang besto midten av Smith og Guthrie og da ble vi slaktet. Nå kjørte vi tom. kampen på slutten. Tiotes somling med ballen kan forklares med at han ikke hadde særlig mange pasningsalternativer før Pardew gjorde byttene sine.. Best og Løven begynte å bli slitne. Og Nolan er ikke akkurat mr. bevegelighet ..

Du har fått fram det 1 000 000 000 gonger no... I det minste skårar han mål, og er kaptein med stor K.

Jeg påpeker bare faktum. Nolan får spille som han gjør pga Tiote dekker så stort område. Selv om jeg påpeker hans svakheter vil IKKE det si det samme som at jeg vil ha han ut av laget. Han er kaptein med stor K

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #184 på: 26. Feb. 2011, 18:18 »
Stor kamp av Enrique, lekestue. Best gjør mye bra første 35. Elmander utfordret enrique på venstre, god spiller.
Sturridge er livsfarlig. synd vi ikke tar 3 poeng her, men vi har mange sjanser. Litt svakt av Harper synes jeg å slippe den inn.
Har litt følelsen av at Krul ville redda den...
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 26. Feb. 2011, 18:18 »
Nolan og Willy hindrer jo motspillere et tosifret antall ganger per kamp, men det blir sjelden blåst på det. Skal man dømme straffe på hver eneste situasjon som det der så vil vi få ishockey-resultater i de fleste kampene.

Tuller nå, ikke sant?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 26. Feb. 2011, 18:19 »
Tror Krul hadde tatt den ja. Og ikke mist Forster med sine 2.02 meter

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 26. Feb. 2011, 18:19 »
Meeeeeen skulle vi hatt straffe på overtid?? Bolton forsvareren legger armen over brystkassa til Kuqi og legger han i bakken! Flere som ville dømt på det der...

Det er en sånn situasjon jeg mener det ikke er feil å dømme straffe eller la være.
Vanskelig situasjon, ser ut som om Kuqi går lett ned, men samtidig som man helt klart ser at Bolton-forsvareren har armen godt over brystkassa til Kuqi.

Nettopp. Hva skal dommeren si til spillerene da? At det ikke var en stor nok dytt.. Kuqi blir hindra, og det hadde ikke vært noe å si på om vi hadde fått straffe.

Vi vet nå faktisk ikke om det er en dytt eller ei, men jeg er enig i at det fint kunne vært straffe pga. han har armen der, men noen dommere har en høyere terskel.
Og poenget mitt er at jeg mener det kan være både feil og riktig, har ikke fått sett situasjonen skikkelig i reprise, men ser det som bonus om det blir straffe på slike situasjoner.
Og det gjelder naturligvis begge veier, hvor mange ganger i år har ikke forsvaret vårt vært i lignende situasjoner i vår egen 16-meter og ikke fått straffe imot?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 26. Feb. 2011, 18:19 »

Tuller nå, ikke sant?

Ja, eg er ikkje heilt med på den heller.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 26. Feb. 2011, 18:20 »
Stor kamp av Enrique, lekestue. Best gjør mye bra første 35. Elmander utfordret enrique på venstre, god spiller.
Sturridge er livsfarlig. synd vi ikke tar 3 poeng her, men vi har mange sjanser. Litt svakt av Harper synes jeg å slippe den inn.
Har litt følelsen av at Krul ville redda den...

Eg har følelsen på at han ikkje hadde det...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 26. Feb. 2011, 18:22 »

Jeg påpeker bare faktum. Nolan får spille som han gjør pga Tiote dekker så stort område. Selv om jeg påpeker hans svakheter vil IKKE det si det samme som at jeg vil ha han ut av laget. Han er kaptein med stor K

Greit nok, men du skriver det om Nolan HVER match. Det er en del andre spillere utpå med svart og hvit drakt som ikke gjør en perfekt kamp hver helg også! Synd for deg at Nolan gjør din kritikk til skamme hele tida da!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 26. Feb. 2011, 18:24 »
Ja, jeg synes det er et enormt negativt fokus på en spiller som faktisk har puttet 11 mål i PL i år, for et nyopprykket lag intet mindre.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 26. Feb. 2011, 18:31 »

Tuller nå, ikke sant?

Det var da voldsomt til motargument :) Nei, jeg tuller ikke. Det er viden kjent at Willy gjør mye illegalt i vår egen 16-meter, så det blir for dumt å klage på dommeren når vi skulle hatt fem-seks straffer imot oss tidligere i sesongen. Nolan hindrer keeper på hver eneste corner, men det blir blåst på veldig sjelden.

Fotball er en sport for mannfolk, og PL er verdens tøffeste liga. Det skal mer til for å få straffe enn en uskyldig arm over brystet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #193 på: 26. Feb. 2011, 18:33 »
Vis vi får inn en høyre kant spiller med kvaliteter, ryker da Barton eller Nolan? Syns nolan kommer mer til rette i en 451 der han får ligge høyt i banen og ikke trenger å jage ball. han står sentral midtbane, kunne like gjerne vært spiss for min del. "Ulempen" med å eventuelt benke Nolan, er at han scorer vilt mye mål. desuten virker han som en meget god kaptein, mulig pardew velger sin egen kaptein til neste sessong. Håper Barton tar over det da, så kan vi være litt mer fleksibel med bruken av nolan, han har sine begrensninger.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 26. Feb. 2011, 18:34 »
Ingen tvil om at Pardew får et lite luksusproblem når Ben Arfa er klar. Kanskje han går for 4-5-1 med Ben Arfa-Nolan-Tiote-Barton-Gutierrez? Vi må også huske på at Newcastle sliter mye med skader, og kortsankere som Barton og Tiote vil nok være suspendert i flere kamper.